شاخص USD بازگشت هفتگی را گسترش می دهد و 106.00 را هدف قرار می دهد

در حالی که Fedspeak جنگ‌طلب روایت محوری فدرال رزرو را در فریزر حفظ می‌کند، نتایج آتی در بنیادهای ایالات متحده احتمالاً نقش کلیدی در تعیین شانس کندتر روند عادی‌سازی فدرال رزرو در کوتاه‌مدت ایفا می‌کند.

در واقع، به نظر می‌رسد که نتایج مثبت از سند ایالات متحده در جلسات گذشته حمایت بیشتری از این دیدگاه کرده است که فدرال رزرو ممکن است چرخه انقباض خود را در افق کوتاه‌مدت متوقف نکند و همه به اکسیژن تجدید شده برای دلار تبدیل شود.

در فضای داده های ایالات متحده، درخواست های وام مسکن معمول MBA در اولین نوبت توسط تغییر اعتبار مصرف کننده انجام می شود.

در اطراف USD به دنبال چه چیزی باشیم


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-index-extends-the-weekly-rebound-and-targets-10600-202212070838

را شاخص USD (DXY)که ارزش دلار را در برابر بسته ای از ارزهای رقیب اصلی خود ارزیابی می کند، بیشتر صعود می کند و روز چهارشنبه به محله 106.00 نزدیک می شود.

شاخص USD همچنان پیشنهاد قیمت است، به داده ها نگاه می کند، فدرال رزرو

مشکلات برجسته در دیگ پشتی: سخت/نرم/نرم؟ فرود آمدن اقتصاد آمریکا چشم انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در مقابل گمانه زنی های مربوط به رکود در ماه های آینده. محور فدرال رزرو جوشش ژئوپلیتیک در برابر روسیه و چین. درگیری تجاری مداوم آمریکا و چین

سطوح مربوط به شاخص USD

  • این شاخص پیشرفت را گسترش می دهد و با 106.00 معاشقه می کند.
  • عدم وجود کشش در منحنی بازدهی ایالات متحده غالب است.
  • برنامه های هفتگی وام مسکن، تغییر اعتبار مصرف کننده بعد روی ضربه بزنید.

در حال حاضر، شاخص 0.10 درصد در 105.67 رشد می کند و با سد صعودی بعدی در 107.19 (بالاترین سطح هفتگی 30 نوامبر) و سپس 107.99 (بالاترین سطح هفتگی 21 نوامبر) و 108.98 (SMA 100 روزه) روبرو می شود. از سوی دیگر، شکست 104.11 (پایین ترین نرخ ماهانه 5 دسامبر) در را به روی 103.41 (کمترین سطح هفتگی 16 ژوئن) و در نهایت 101.29 (کمترین ماهانه 30 می) باز می کند.

دلار در میان گمانه زنی های جدید پیرامون فدرال رزرو و روند عادی سازی آن ثابت باقی می ماند، در حالی که علامت 106.00 اکنون به عنوان هدف فوری جهش فعلی ظاهر می شود.

این شاخص برای سومین جلسه متوالی سودها را ثبت می کند و SMA کلیدی 200 روزه در 105.00 ثانیه را در پشت زانو تند تند در مجموعه ریسک و حدس و گمان محکم در مورد انقباض بیشتر توسط فدرال رزرو به چالش می کشد.

رویدادهای مهم در ایالات متحده در این هفته: درخواست های وام مسکن MBA، تغییر اعتبار مصرف کننده (چهارشنبه) – مطالبات اولیه بیکاری (پنجشنبه) – قیمت های تولیدکننده، احساسات مصرف کننده پیشرفته میشیگان، موجودی های عمده فروشی (جمعه).