USDCHF از 0.9900 گذشت و چشم به انتخابات اردن و ایالات متحده SNB است.

USDCHF افزایش ملایمی را در حدود 0.9915 چاپ می کند در حالی که یک روند نزولی دو روزه را در پایین ترین سطح یک هفته ثبت می کند. با انجام این کار، جفت فرانک سوئیس (CHF) حالت ریسک بازار و همچنین احساسات محتاطانه پیش از سخنرانی توماس جردن، رئیس بانک ملی سوئیس (SNB) را به تصویر می‌کشد.

با این حال، یک انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده که در غیر این صورت جالب نیست، توجه بازار را به خود جلب کرد، زیرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، اعلامیه «بسیار بزرگ» را که در 15 نوامبر منتشر می‌شود، کنایه زد. اهرمی برای تقاضای کاهش عمیق هزینه ها. آنها همچنین به دنبال این هستند که کاهش مالیات فردی ترامپ در سال 2017 را دائمی کنند و از کاهش مالیات شرکت‌ها محافظت کنند که دموکرات‌ها در دو سال گذشته تلاش کرده‌اند آن را تغییر دهند.»

جهش در تعداد روزانه کروناویروس در چین که بزرگترین جهش از اول ماه مه بوده است، به نگرانی بازار در بحبوحه هیاهوی انتخابات میان دوره ای ایالات متحده می پیوندد و می تواند عامل اصلی نوسان اخیر در خلق و خوی باشد.

در این زمینه، معاملات آتی سهام ایالات متحده زیان ملایمی را نشان می دهد، در حالی که بازدهی خزانه داری ایالات متحده بالاتر می رود و شاخص دلار آمریکا (DXY) از پایین ترین سطح هشت روزه خود بهبود می یابد.

در همین راستا، رویترز می‌گوید: «داده‌های رسمی روز سه‌شنبه نشان داد که موارد ابتلا به کووید-۱۹ در گوانگژو و دیگر شهرهای بزرگ چین به شدت افزایش یافته است، در حالی که مرکز تولید جهانی با بدترین شعله‌ور شدن خود تا کنون مبارزه می‌کند و توانایی خود را برای جلوگیری از یک بیماری به سبک شانگهای آزمایش می‌کند. قرنطینه در سطح شهر.» در این خبر همچنین اشاره شد که بر اساس گزارش مقامات بهداشتی چین، تعداد عفونت‌های منتقل شده محلی جدید در سراسر کشور در 7 نوامبر به 7475 افزایش یافت که از 5496 روز قبل و بالاترین رقم از اول ماه مه تاکنون بود.

خریداران USDCHF امیدوار باقی می‌مانند، مگر اینکه قیمت بسته شدن روزانه کمتر از تلاقی پشتیبانی 0.9880-70، از جمله متحرک نمایی متحرک نمایی 50 روزه و یک خط حمایت با شیب صعودی از 30 سپتامبر ارائه کند.

با نگاهی به آینده، اشاره به اعداد تورم اخیر سوئیس و آمادگی SNB برای افزایش نرخ بیشتر می تواند خریداران USDCHF را مورد بررسی قرار دهد. با این حال، وضعیت ریسک ممکن است به این جفت کمک کند در آستانه انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) برای ماه اکتبر، که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود، محکم تر بمانند.

تحلیل فنی


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usdchf-stays-firmer-past-09900-with-eyes-on-snbs-jordan-us-elections-202211080659

  • USDCHF قیمت پیشنهادی خود را برای به روز رسانی بالاترین قیمت روزانه انتخاب می کند و روند نزولی دو روزه را ثبت می کند.
  • ریسک گریزی، بازارهای کساد پشتوانه بازگشت USDCHF قبل از داده ها/رویدادهای کلیدی است.
  • CPI ایالات متحده، نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای و نظرات اردن متعلق به SNB، کاتالیزورهای کلیدی برای نظارت بر جهت‌های روشن هستند.