گاوهای USDCAD به اصلاح قابل توجهی چشم دوخته اند

در زمان نگارش این مقاله، USDCAD با قیمت 1.3286 معامله می شود که در روز 0.27 درصد افزایش یافته و بین 1.3239 و 1.3309 تاکنون معامله شده است. شاخص دلار آمریکا، DXY، با حمایت از نظرات کریستوفر والر، فرماندار فدرال رزرو، با حمایت از اظهارات کریستوفر والر، فرماندار فدرال رزرو، با افزایش از پایین ترین سطح 106.41 و رسیدن به بالاترین سطح 107.27 تاکنون، حدود 0.2 درصد افزایش یافته است. او از مرزها عبور کرد و گفت که گزارش تورم روز جمعه “فقط یک نقطه داده” است و بازارها “در مقابل” هستند.

نظرات کلیدی

  • برای برداشتن یک پا از ترمز، باید مجموعه ای از گزارش های CPI را مشاهده کنید.
  • مثبت است که قیمت کالاها با کمی تعدیل در خدمات کاهش یافته است، اما باید ادامه یابد.
  • نرخ سیاست ایالات متحده با توجه به سطح تورم “آنقدر بالا نیست”.
  • افزایش نرخ تا کنون “چیزی را شکسته است.
  • بازار مسکن آمریکا باید کند شود.
  • سیگنال این بود که به نقطه پایانی توجه شود نه سرعت افزایش نرخ، و تا زمانی که تورم کند نشود نقطه پایانی “راهی برای خروج” است.

در همین حال، بازده اوراق قرضه دولتی ایالات متحده و کانادا به دنبال تعطیلات یادبود و روز سربازان در روز جمعه متفاوت بوده است. در همین راستا، داده‌های تورم کانادا را برای ماه اکتبر خواهیم داشت که قرار است در روز چهارشنبه ارائه شود. این می تواند سرنخ هایی را در مورد چشم انداز سیاست بانک مرکزی کانادا ارائه دهد. بازارهای پول انتظار دارند بانک مرکزی در اعلام سیاست خود در 7 دسامبر، نرخ بهره را حداقل 25 واحد افزایش دهد.

USDCAD در روز دوشنبه روند صعودی خود را طی می کند، تا حدی با کاهش قیمت نفت و افزایش ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای اصلی. دلار آمریکا در حال انباشت است زیرا سرمایه گذاران تمرکز خود را بر مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو حفظ کرده اند. قبل از افتتاحیه، یکی از اعضای فدرال رزرو آب سردی را روی غافلگیری افزایشی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده ریخت و استدلال کرد که برای درخواست تغییر خیلی زود است.

  • USDCAD با افزایش ارزش دلار آمریکا در آستانه یک حرکت بالاتر است.
  • WTI بر موارد کووید در چین فشار آورد و CAD را تحت فشار قرار داد.

M-Formation یک ویژگی صعودی قانع کننده است، اما هنوز هم ممکن است برخی نقاط منفی در آینده وجود داشته باشد.

شکستن پشتیبانی راه را برای پشتیبانی پویا خط روند باز می کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usdcad-bulls-eye-a-significant-correction-202211141928

در سایر نقاط، قیمت نفت از ابتدای روز کاهش یافته است. گزارش‌های افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در چین، حتی پس از اینکه این کشور برخی از سیاست‌های قرنطینه خود را در هفته گذشته کاهش داد، ثبات بازار را کاهش داده است. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت حدود 3.3 درصد کاهش یافت و از بالاترین قیمت 89.82 دلار به پایین ترین سطح 85.68 دلار سقوط کرد. به گزارش رویترز، این کاهش در پی گزارش این خبرگزاری مبنی بر اینکه «عفونت‌های جدید کووید-19 در پکن و سایر شهرها در حال افزایش است، حتی در حالی که این کشور در حال افزایش است، واردکننده شماره یک نفت جهان در هفته گذشته برخی از سیاست‌های مقابله با کووید صفر را کاهش داد، این کاهش رخ داد. که شهرهای بزرگ را برای هفته‌ها هر بار تعطیل می‌کنند و تقاضا را کاهش می‌دهند، در حالی که سیاست‌های جدید حمایتی برای اقتصاد کشور تلقی می‌شوند.»

نمودار هفتگی USDCAD