جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

کوینکس یک صرافی نسبتا جدید است و تاکنون هیچ گزارشی از هک یا حمله نداشته، بنابراین میتوان گفت امن محسوب میشود. این پلتفرم دارای پاداش های جالب و زیادی برای کاربران جدید است. تیم توسعه CoinEx از شرکتهای اینترنتی و اقتصادی پیشرو در جهان قلمداد می شوند و از متخصصان ارزهای دیجیتال می باشند که دارای تجربه زیادی در ارائه خدمات جهانی در این صنعت هستند. چهار سال پیش بود که صرافی بیترکس به کاربران ایرانی اجازه میداد با مدارک ایرانی احراز هویت کنند. در حالت Stop limit درج سفارش در صورت دارا بودن شرایطی خواهد بود که در ادامه تشریح می شود.

این تیم اعلام کرده که با مکانیزم اختصاصی موتور تطبیق سفارشات و رابط کاربری بی نظیر، به ایجاد صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ایمن، پایدار و با کارایی زیاد برای کاربران بین المللی پرداخته است. اگر می خواهید پلتفرم از CET شما برای پرداخت هزینه ها استفاده کند، از رابط تجاری، باید کادر “CET Deduction” را علامت بزنید. اگر هیچ یک از راه حل های ارائه شده نمی تواند مشکل شما را حل کند، لطفا یک تیکت ارسال کنید. در این مقاله شما راه های مختلف برای سپرده گذاری و معامله در صرافی های متمرکز مانند صرافی کوینکس را خواهید آموخت.

شما باید ابتدا در ستون سمت چپ روی USDT بروید و سپس در لیست ارزها CET را انتخاب کنید. را به عنوان پروتکل گیرنده خود انتخاب کنید. گذر واژه یکبار مصرف خود را در مکان مورد نظر تایپ کنید. به عنوان مثال ارز USDT-TRC20 را در نظر بگیرید. به عنوان مثال جفت ارز CET/USDT را در نظر بگیرید. البته برای این منظور باید به صورت کامل بدانید که استخراج ارز دیجیتال چیست و چه فرایند برای رسیدن به سود در آن لازم است.

در روزی که داراییها از حساب نقدی به حساب مالی منتقل میشود، هیچ سودی ایجاد نمیشود. کوینکس بارها مورد تعرض از هکرها و افراد ناشناس قرار گرفت ولی با این اوصاف همچنان به مسیر خودش پایبند بوده و پولی از حساب کسی کم نشده با این حال از قوی ترین سیستم های امنیتی مانند full dimensional protection استفاده می کنه که امنیت بسیار قدرتمندی رو به کاربرانش هدیه می اکسچنج کوینکس coinex کنه. لینک دانلود اپلیکیشن در ورژن های اندروید و iOS در صفحه اول وب سایت کوینکس آمده است. زیرا اصلی ترین عامل افزایش یا کاهش قیمت یک ارز دیجیتال، میزان عرضه و تقاضا است. نوع ارز انتخابی خود یعنیUSDT را توسط جستجوی ارز در لیست ارزها پیدا کنید. کشور ایران تحریم می باشد و در لیست کشورهای تحریم شده OFAC وزارت خزانه داری امریکا قرار دارد؛ یعنی کشورهای دیگر اجازه ارائه خدمات مالی به ایران را ندارند!

گذر واژه یکبار مصرف خود را در مکان مورد نظر تایپ کنید.

در دو سفارش فوق که در حالت های نرمال و Stop limit درج شده اند. صرافی کوینکس از صرافی های رمزنگاری بین المللی است که به سرعت بالای معاملات، کارمزد کم، اینترفیس کاربر پسند، و برقراری امنیت زیاد افتخار می کند. صرافی کوینکس به عنوان یک پلتفرم معاملاتی از انواع قراردادهای فیوچرز، معاملات اسپات، و مارجین پشتیبانی می کند. سپرده گذاری در این صرافی از ارز های مختلفی، شامل دلار آمریکا، پوند انگلیس و روپیه هند، پشتیبانی می کند. روش های مختلفی برای کسب درآمد در سندباکس The Sandbox وجود دارد. صفحه اینستاگرام رسمی صرافی کوینکس در حال حاضر ۷۷۳۶ فالوور دارد. حتی زمانی برای خروج داراییها را به کاربران ایرانی این صرافی نداد.