کیبورد استاندارد فارسی برای تمامی نسخه های ویندوز

همین امر موجب می گردد تا این نوع از کلیدها، بهترین نوع کیبورد های گیمینگ به حساب آیند که در عین حال صدایی نیز از خود تولید نمی کنند. این نوع کلیدها از قیمت بالاتری در مقایسه با دو کلید دیگر برخوردار هستند و همین نکته موجب می شود تا گزینه ای چندان مناسب برای یک تایپیست نباشند. به طر کلی می توان این نکته را بیان داشت که کلیدهای مکانیکی و یا کلیدهای معمولی برای تایپ کردن مناسب هستند. این نوع از کلیدها چندان مرسوم نیستند و از نظر عمر نیز می توان آن ها را مابین دو نوع کیبورد دیگر قرار داد.

در ناحیه وصله دار اندازه‌گیری را انجام ندهید، بلکه ردیابی‌های اولیه قبل و بعد از وصله را اندازه‌گیری کنید. همان طور که در تصویر می‌بینید، مقدار نشان داده شده در اینجا برای ما در حدود 2 اهم است. ما قبلاً مشخص کردیم که مشکل از کجاست، اما ممکن است اشتباه کنیم. دقت کنید که هر کانکتور نواری به صفحات ماتریسی مخالف منتهی می‌شود.

آشنایی با صفحه کلید کامپیوتر

این محصول از نظر نوع ساخت و اندازه، تعداد کلیدها،عملکرد،کیفیت و کاربرد، دارای مدل های مختلفی می باشد که در این مطلب در وب سایت وی تایپ (وب سایت آموزش تایپ ده انگشتی) به آن می پردازیم. کیبورد کامپیوتر دقیقاً آن چیزی‌ست که تا وقتی از کار نیفتد، کسی به فکرش نخواهد افتاد. از طرفی اگر هم به دنبال یک انتخاب خوب باشید، با وجود تنوع بسیار زیاد در نوع کیبورد و قیمت، یافتن یک کیبورد تازه اندکی سخت به نظر می رسد.

  • در دوازدهمین گام از تعمیر کیبورد کامپیوتر با دقت کیبورد را به برد رمزگذار متصل کنید.
  • قیمت کیبورد بسته به مدل، نوع طراحی و قابلیت‌های پیشرفته متغیر است.
  • اگر می‌خواهید یک کیبورد سیمی معمولی برای کاربردهای عادی بخرید، به شما کیبورد فراسو را که یک کیبورد ایرانی است توصیه می‌کنیم.
  • استفاده از این محصول در مجموعه‌های بزرگی که دارای چندین مانیتور جهت مدیریت امور هستند، ضروری است.

اگر نیاز به کیبورد ساده‌ای دارید که نیازهایتان را برطرف سازد خرید کیبورد بی سیم انتخاب خوبی خواهد بود. صفحه‌کلیدهای ارگونومیک، کیبوردهایی هستند که مطابق با حالت دست طراحی شده‌اند تا خستگی تایپ کردن طولانی مدت را کاهش دهند. این صفحه کلیدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دست شما در هنگام تایپ کردن در راحت‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد. این صفحه‌کلیدها قیمت بالاتری در مقایسه با صفحه کلیدهای معمولی دارند. به همین دلیل، اگر نیاز به تایپ طولانی مدت دارید، این نوع کیبورد را بخرید.

نکاتی برای استفاده ایمن از صفحه کلید – راهنمای استفاده از کیبورد

ارتفاع و ضربه پذیری نرم دکمه ها نیز برای خیلی از افراد، فاکتور مهمی در انتخاب کیبورد کامپیوتر است. بعضی کاربران طرفداران دکمه های تخت (مانند لپ تاپ) هستند اما اکثر کاربران دکمه های برآمده و بزرگ تر را ترجیح می دهند. این مدل کیبورد ترکیب کیبورد لپ‌تاپ با کیبورد استاندارد است و دارای دکمه‌های کامل بوده و سرعت عمل بالایی در انتقال دستورات دارد. منعطف بودن این دسته از کیبوردها باعث می‌شود تا کاربر به‌راحتی آن را حمل کند. همانطور که می‌دانید برای اجرای بی‌نقصیک بازی کامپیوتری، داشتن یک سیستم قدرتمند نیازی ضروری است.

کیبورد و ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TKM 8133 ا TSCO TKM 8133 Gaming Keyboard and Mouse

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار