چیدانه قیمت انواع شیشه ساختمانی، برای این 6 مورد هزینه کنید!

شیشه به دلیل قابلیت های بسیار بالایی که حوزه معماری و طراحی دارد، کاربرد روز افزونی در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده است. از این رو، شناخت انواع شیشه ساختمانی ، قابلیت ها و کاربردهای آن ها می تواند نقش مهمی در استفاده بهینه از این ماده مهم چه در افزایش بهره وری و چه در افزایش زیبایی ساختمان داشته باشد. کارخانه شیشه سپنتا گلس تمامی مراحل طراحی، تولید و نصب شیشه های ساختمانی را از جمله شیشه سکوریت. شیشه دوجداره و شیشه لمینت را با بروز ترین دستگاه ها و متخصصین مجرب انجام می دهد. ‌معمولا در همه ساختمان ها از شیشه استفاده می شود و پرکاربرد ترین نوع شیشه، شیشه ساختمانی است.

شیشه های نشکن یا سکوریت

این نوع شیشه ها اغلب به صورت لمینت بوده و همه ویژگی های شیشه لمینت را دارا می باشند، مضاف بر اینکه با طلق PDLC موجود بین دوشیشه امکان مات و یا شفاف شدن در کسری از ثانیه با استفاده از جریان برق را دارا هستند. شیشه های مات شونده برای ایجاد حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند نقش بسزایی در طراحی های نوین ساختمانی داشته باشند. این نوع شیشه از دو لایه ساده و گاهی رنگی که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و لبه ها یا درز های آن ها هوابندی شده است و فضای بین آن ها با مواد خشک کننده ای پر و یا در بعضی از موارد بین دو لایه خلا ایجاد می شود. این نوع شیشه که عایق گرما، سرما و صداست در بسیاری از ساختمان ها مانند فرودگاه ها، هتل ها و بیمارستان ها به کار می رود. شیشه های ساختمانی را می توان به عنوان پرکاربردترین نمونه از شیشه ها معرفی کرد.

قیمت شیشه کرم | با کیفیت ترین شیشه کرم با نازلترین قیمت

مراکز فروش با راه اندازی سایت خرید شیشه ساختمانی خرید را برای مردم آسان تر کرده اند، و با این روش بازدهی فروش خود را بالاتر برده اند. شیشه ها از نظر کیفیت و استحکام درجه بندی دارند؛ که درجه یک بهترین نوع آن است. سوالی که پیش می آید این است که چگونه در خرید شیشه ساختمانی درجه ۱ هوشمندانه عمل کنیم؟ با تحقیق و مشاوره فروش شیشه ساختمانی می توانیم محصول درجه یک خریداری کنیم. امروزه با توجه به درجه اهمیت هر کدام از معیار های بالا، انواع شیشه ساختمانی مورد نیاز و مطلوب محل استفاده انتخاب می شود. یکی از انواع شیشه مات، شیشه مشجر می باشد که بر روی سطح خود برخی ناهمواری هایی دارد که باعث شکست نور و دیده نشدن طرف دیگر شیشه می zymaco شود.

مواد شیشه ساز مورد تایید موسسه استانداردو تحقیقات صنعتی ایران عبارتند از سیلیس، دی اکسید بور، پنتا اکسید فسفر که از هر یک به تنهایی می توان شیشه تهیه کرد. جهت ساخت شیشه های مشجر ابتدا ماسه سیلیس، کربنات سدیم و آهک در یک مخزن با هم ترکیب و ذوب می شوند، سپس به دستگاه شیشه گری داده می شوند. همان طور که مشخص است قیمت شیشه با توجه به نوع آن، بازه وسیعی را پوشش می دهد. در انتخاب نوع شیشه به موقعیتی که می خواهید از شیشه استفاده کنید دقت نمایید و سپس با توجه به متراژ مورد نظر، سفارشات را ارائه دهید.

انواع شیشه ساختمانی – اسامی انواع شیشه

شیشه هایی که در طلافروشی استفاده می شود باید شفافیت بسیار بالایی داشته باشد.زیرا مشتری های طلافروشی دوست دارند ،طلا و جواهرات را از پشت ویترین مشاهده نمایند. این شیشه ها از دو صفحه شیشۀ به هم جوش خورده ساخته شده است که میان دو صفحه فضای خالی از هوا وجود دارد . این بلوک شیشه ای توخالی برای عایق صدا و عایق گرما و عبور نور به کار می رود.

این نوع شیشه ، طی یک فرآیند خاص گرمایش و خنک سازی سریع ، سخت شده است. شیشه سکوریت یا امنیتی انواع مختلفی دارد و به طور خاص برای اهداف مختلفی طراحی شده اند. به عنوان مثال ، شیشه سکوریت سخت ، یکی از استاندارد ترین اشکال شیشه ایمنی موجود است. طوری که فضای خالی هوا در شکاف بین شیشه های پنجره وجود داشته باشد. البته امروزه فضای میانی شیشه ها را با گاز بی اثر مانند آرگون یا زنون پر می کنند که باعث افزایش مقاومت پنجره در برابر انتقال انرژی می شود. برای فروش لعاب وسایل نقلیه در ایالات متحده آمریکا ، هر تولید شیشه باید برای شماره DOT اقدام کند.

و در روش دوم شیشه ها مات هستند و توسط طلق pvb به یکدیگر متصل می‌شود. از انواع شیشه های مشجر یا طرح دار در مکان های خصوصی استفاده می‌شود تا از بیرون به داخل دید نداشته باشیم و همچنین نور به میزان کافی به داخل وارد شود. نوع دیگر شیشه که معمولا برای ایجاد محیط خصوصی و خارج از دید در ساختمان ها از آن استفاده می شود، شیشه مشجر یا طرح دار می باشد. شیشه نشکن از دو الی سه لایه شیشه که تحت فشار و حرارت با استفاده از نایلون شفاف بهم چسبیدند تولید می شوند. این شیشه ها برخلاف شیشه های معمولی که پس از خردشدن به اطراف پراکنده می شوند نمی باشند. بلکه لایه نایلونی که بین لایه های آن قرارگرفته مانع از پخش شدن تکه های شیشه می گردد.

این شیشه ها دارای انواع مختلفی میباشند و میتوان از آن ها در هر ساختمانی استفاده کرد. به طور مثال از این شیشه ها میتوان در هتل ها، بانک ها،منازل مسکونی،فرودگاه ها،مراکز خرید و غیره استفاده کرد. از انواع شیشه های ساختمانی می‌توان به شیشه های خم،شیشه های دو جداره،شیشه های رفلکس،شیشه‌های لمینت یا ضد گلوله،شیشه های سکوریت یا نشکن و شیشه‌های تخت اشاره کرد. پنجره به عنوان ورودی دیوار برای ساختمان ها است که محل عبور نور، هوا و صدا می باشد. پنجره ها دارای شیشه های مات، شفاف و یا طرح دار می باشند که به وسیله فریم یا چهارچوب در محل نصب خود ثابت می مانند.

  • امکان استفاده در جداسازی‌های فضاهای داخلی با حفظ روشنایی کافی.
  • این شیشه نور خارجی را بازتاب داده و سبب کاهش نفوذ نور خورشید به ساختمان و همچنین ایجاد حالت آینه می شود در حالیکه از سمت داخل ساختمان مشابه شیشه های معمولی عمل کرده و خاصیت بازتابدهنگی و آینه ای ندارد.
  • در صورتی که این مطلب برای شما کاربردی و مفید بوده است، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • از این شیشه‌ها می‌توان در پوشش دیوارها، روی میزها، کف پنجره‌ها (پنجره‌های افقی) مصارف داخلی و خارجی ساختمان برای تزئینات (کتیبه درها و پنجره‌ها) قفسه‌ها و… استفاده کرد.
  • یکی از انواع شیشه مات، شیشه مشجر می باشد که بر روی سطح خود برخی ناهمواری هایی دارد که باعث شکست نور و دیده نشدن طرف دیگر شیشه می شود.
  • شیشه اسپندرال در انواع رنگ‌ها تولید می‌شود و می‌تواند با دیگر بخش‌های نما تضاد یا هماهنگی داشته باشد.

چیدانه قیمت انواع شیشه ساختمانی، برای این 6 مورد هزینه کنید!