دریچه داکت اسپلیت آتی تهویه البرز

پس از ساختارگیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی ساختار فریم اقدام می‌گردد. این مرحله نیز به دو صورت انجام می گیرد.اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو تعبیه گردد این جای پیچ ها بر روی نمای بیرونیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد.اما اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی تعبیه شود، این جای پیچ ها بر روی دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک ایجاد می‌شود. این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده بوده و به طور کلی از مَتریال آلومینیوم ساخته شده. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می‌شود. مراحل ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز همچون دیگر انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت از ساختِ فریم شروع می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بشتر برای خرید یا سفارش دریچه ‌یازدید داکت اسپلیت لطفا با مسئول مشاوره و فروش وبسایت به شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و۶۶۰۰۰۳۶۵ تماس حاصل نمایید. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. تولید لوله بخاری کلاهک اچ درپوش لوله بخاری ،دودکش استیل پکیج6و8،دودکش دوجداره آلومینیوم، دریچه کولر و تهویه هوا،لوله خرطومی آلومینیوم و صدها محصول دیگ… شرکت ساختمانی مدرن تجهیز کاربر گرامی، در صورتی که مسئولیت پروژه و یا تحقیقات فنی بر عهده ی شماست و برای مشاوره، طراحی، اجرا، تعمیر، بازسازی، نگهداری و یا تامین تجهیزات و نیروی انسانی ماهر نیاز به همکاری با شرکتی معتبر، پاسخگو و حرفه ای دارید با ما تم…

دارای درب فِلت و ساده می باشد که ارزانترین نوع از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد. سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم،قهوهای، مشکی،طوسی و… لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه بازدید داکت اسپلیت که ذکر شد را هم می‌توان به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی با قفل تولید و عرضه کرد.

دریچه دسترسی فن کویل داکت اسپلیت تایلی و بازدی

پس از تعبیه ی شبکه لانه زنبوری بر روی درب دریچه داکت اسپلیت ،بر روی کناره های ورقِ درب دریچه داکت اسپلیت یک لبه یک سانتی ایجاد می شود تا باعث استحکام و فُرم گیریِ کاملِ درب دریچه داکت اسپلیت گردد. با تکمیل مراحل ساخت دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه ای نوبت به مرحله ی رنگ کاری می رسد. ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین می شود.با توجه به لولایی بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید ضخامت لولا را از میزان ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کنیم تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در داخلِ نشیمنِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی گردد. پس از اتمام مراحل ساخت فریم برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌شود.

پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می رسد.ابعاد درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می گردد.برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ،به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کرده و ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی می کنیم. با توجه به طراحیِ وزنه ایِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت ،لذا وجود فاصله ی استاندارد بین لبه ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،بسیار مهم و ضروری می باشد.در صورت کوتاه بودنِ این فاصله،امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی شود، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملا دقت نمود. با جانماییِ این دریچه مشبک بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ آمیزی بر سطوح دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای می‌رسد.این رنگ آمیزی با استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک صورت می گیرد که پس از پاشیدن رنگ پودری بر سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و قرار دادن آن در کوره رنگ، پس از زمان معین رنگ پخته شده و با این کار پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ دلخواه انجام یافته و مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به اتمام می‌رسد. پس از این مرحله دریچه بازدید داکت اسپلیت را با کاورهای مشمعی ضدضربه بسته بندی نموده و به محل پروژه ارسال می‌کنند.

منوی رستوران علی دایی با قیمت های فضایی / از ساندویچ ۲۵۰ هزارتومانی تا غذا پرسی ۸۰۰ هزار تومان !!

درجاهایی که ساختار کلافِزیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً استاندارد و گونیا و بدون مشکل باشد به طور عمومی از کلاف ۳ سانتی برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد که در این حالت به دریچه بازدید داکت اسپلیت، دریچه بازدید داکت اسپلیت با فریم معمولی می‌گویند. دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده لولایی اما اگر کلاف زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت دچار ناگونیایی یا مشکلاتی از این دست باشد، برای پوشش کلیه عیوب و ایجاد ساختارِزیبا برای دریچه بازدید داکت اسپلیت (دریچه بازدید فن کویل) از فریم ۵ سانتی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی استفاده می‌گردد. یکی از شیک ترین و دکوراتیوترین مدل از انواع دریچه داکت اسپلیت مدل شیاردار گل سقفی می باشد.در این مدل بر روی ساختار درب دریچه داکت اسپلیت، شیاری در اطراف محیط درب یا در داخل ساختار درب دریچه داکت اسپلیت باعث هوارسانی به دستگاه داکت اسپلیت می شود.این شیار محیطی را در اصطلاح، گلِ دریچه داکت اسپلیت می نامند.درصورتیکه این شیار محیطی واحد باشد دریچه داکت اسپلیت را تک گل و اگر شیار بصورت دوبل در کنار هم بر روی درب دریچه داکت اسپلیت حک شده باشد دریچه را دوگل می نامند. درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با توجه به نیاز دستگاه و سفارش کارفرما شیار دار و یا ساده تولید کرد. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت که به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود با نشستن در نشیمنگاه فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بسته و با بلند کردن آن باز می‌گردد. پس از پاشیدن رنگ پودری روی تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق آهنی آن را درون کوره قرار می‌دهند و در اصطلاح پخته می‌شود.

از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک برای هماهنگی بیشتر نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با دریچه دمنده مشبک استفاده خواهد گردید. دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک دریچه ای می‌باشد که از یک دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده و دریچه مشبک ساخته گردیده است. ابعاد دریچه مشبک با ابعاد دریچه اصلی بازدید داکت اسپلیت متناسب است تا ظاهر دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای تناسب باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت با دو فریم ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌شود درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز به صورت وزنه‌ای و لولایی قابلیت تولید دارد.

دریچه داکت اسپلیت آتی تهویه البرز برای گونیا درآمدنِ فریم، تمام گوشه های اضلاع چهارگانه‌ی فریم را به صورت ۴۵ درجه گوشه زنی می نماییم تا در زمانِ همچسبانیِ اضلاع فریم، زوایای کار به صورت کاملاً ۹۰ درجه و گونیا در آید.ضمناً طریقه‌ی اتصالِ گوشه های کار نیز به وسیله‌ی کُرنرهای فلزی انجام می گیرد که این کرنرها به صورت پرسی در پشت گوشه ها باعث به همچسبانیِ قطعاتِ اضلاع فریم دریچه بازدید دریچه داکت اسپلیت داکت اسپلیت می‌شود. اگر هم که قرار باشد دریچه داکت اسپلیت بصورت پیچ از تو یا پیچ مخفی تعبیه گردد باید این جای پیچ ها در ساختار داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ایجاد شوند.لازم به ذکر است این جای پیچ ها باید در مرحله ساخت فریم دریچه داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت حک شود تا هیچگونه خط و خش یا آسیبی پس از رنگ به هیچ نقطه ی دریچه داکت اسپلیت وارد نیاید. پس از ساخت فریم،نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه داکت اسپلیت خطی می رسد.این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی ،برای تامین هوای محفطه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نطر گرفته می شود. ابعاد چهار چوبه درب دریچه داکت اسپلیت بر اساس بر اساس ابعاد داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت استخراج می شود.البته با توجه به لولایی بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت باید ضخامت لولا از ابعاد داخلیِ فریم کم شود تا درب دریچه داکت اسپلیت در زمان بازوبست به لبه های داخلی فریم گیر نکند. در ادامه این مطلب ضمن معرفی شرکت ساخت دریچه بازدید چوبی با طراحی متفاوت به بیان موارد استفاده و قابلیت آن اشاره کرد.

  • جنس دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل می‌باشد.
  • سیستم اینورتر متناسب با نیاز مصرف کننده می تواند دور موتور الکتریکی متصل به کمپرسور را به صورت پیوسته کاهش یا افزایش دهد و در برخی مواقع کمپرسور را نیز خاموش و سپس مجددا استارت می کند.
  • پس از آن نوبت به الحاق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.این کار به واسطه لولای فلزی انجام می گیرد، این کار نیز باید قبل از عملیات رنگ آمیزی صورت پذیرد.
  • روی این دریچه داکت اسپلیت شیارهایی برای گردش هوا وجود دارد و مانند موارد قبلی از آلومینیوم ساخته می‌شود.
  • ابعاد متوسط و پایین در حد یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ ضخامت های بالاتر در نظر گرفته می شود.