پیش‌بینی می‌شود که تورم به دلیل «تصمیمات سخت» اتخاذ شده در بودجه پاییز کاهش یابد

روز با شکستن ساختار جلسه لندن به سمت نزولی آغاز شد، در حالی که قیمت به بالاترین حد قفل شده در جلسه نیویورک در داخل و اطراف اخبار قرمز در تقویم قبل از ضربه اجتناب ناپذیر به داخل افزایش یافت. آرزوی پول نسبت به اوایل هفته

رویترز گزارش داد که جرمی هانت وزیر دارایی بریتانیا گفته است که برای کمک به کاهش تورم، باید رویکرد منضبط بودجه نوامبر خود را حفظ کند، دفتر نخست وزیر ریشی سوناک در روز پنجشنبه پس از جلسه کابینه اعلام کرد.

در این مقاله آمده است که هانت یک رشته افزایش مالیات و هزینه های عمومی را در برنامه بودجه در ماه نوامبر اعلام کرد. وی قرار است در 15 مارس بودجه ارائه کند.

1.2450 به صورت اوج های مساوی دیده می شود که می توانند قبل از درگیر شدن دوباره خرس ها رد شوند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/uk-chancellor-hunt-inflation-predicted-to-fall-because-of-tough-decisions-taken-at-autumn-budget-202301262101

روز پرنوسانی در وال استریت بود و تجارت دو طرفه را ارائه داد:

دفتر سوناک گفت: “نخست وزیر و (هانت) تاکید کردند که نرخ تورم تنها به دلیل تصمیمات سختی که دولت در بیانیه پاییز برای ثبات اقتصاد اتخاذ کرده بود، پیش بینی می شود.

به روز رسانی GBP/USD

قیمت اکنون حرکت به سمت خط گردن 4 ساعته W-formation را تکمیل کرده است و به سمت افزایش صعودی حرکت می کند، به طور بالقوه در جستجوی نقدینگی بیشتر قبل از تلاش دیگری برای نزول مطابق نمودار روزانه: