خرس‌ها پیش از انتشار داده‌های کلیدی ایالات‌متحده، با حمایت عمده روبرو هستند

  • گاوهای USD/JPY باید در ساختار حمایتی روزانه نزدیک به نسبت 61.8 درصدی تکانه صعودی اخیر متعهد شوند.
  • اگر دلار آمریکا به 102s DXY بالاتر رود، منطقه 132.00 و فراتر از آن مشخص خواهد شد.

به روز رسانی USD/JPY

این جفت اصلاحات را انجام داد و متعاقباً به سمت نزول ادامه داد و اکنون در حال آزمایش مجدد از پایین ترین سطح است. با این حال، خرس ها باید به زیر حمایت فعلی در 129.70 برسند. همچنین، 129.50 منطقه محتمل حمایت قوی تر برای روز آینده است. اکنون همه چیز به دلار آمریکا بستگی دارد.

نمودار DXY H1

طبق تجزیه و تحلیل قبلی، با وجود اینکه اخبار قرمزی در تقویم ایالات متحده در اواخر امروز منتشر شد، در پشت سر شاخص قیمت مصرف کننده، ین در واقع در مسیر پیش بینی شده حرکت کرد:

تحلیل قبلی USD/JPY

طبق نمودار روزانه بالا، قیمت در یک چرخه نزولی پایین آمده است.

دلار آمریکا در سطح 78.6 درصد ثابت شده است و چشم انداز حرکتی بالاتر برای شکستن مقاومت خط روند و پایه در قلمرو بالای 102.00 وجود دارد که در روز پنجشنبه پس از انتشار داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برخی از موانع را برطرف کرد. در چنین سناریویی، خرس‌های USD/JPY گرما را احساس می‌کنند که ما به تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در 1 فوریه می‌رویم.

تحلیل تکنیکال USD/JPY، نمودار روزانه

با بزرگنمایی، می‌توانیم ببینیم که اخیراً اصلاحاتی در یقه M-formaiton و نسبت 61.85 تغییر یافته است. قیمت از آن زمان در پشت خط روند متوقف شده است، به احتمال زیاد به این معنی که یک شکست قریب‌الوقوع با وجود یک سوگیری صعودی وجود دارد.

گاوها باید در ساختار حمایتی روزانه نزدیک به نسبت 61.8 درصدی تکانه صعودی اخیر متعهد شوند و اگر شکست دلار همانطور که در بالا نشان داده شده است، منطقه 132.00 و فراتر از آن مورد توجه قرار گیرد.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-jpy-price-analysis-the-bears-are-running-into-major-support-ahead-of-key-us-data-202301270207