پیراهن آستین کوتاه مردانه فروشگاه اینترنتی پوشاک بادابینگ استایل

پیراهن آستین کوتاه مردانه فروشگاه اینترنتی پوشاک بادابینگ استایل باید حداقل یک پیراهن سفید رنگ در کمد خود داشته باشید و آن را با لباس ‌های مختلف ست کنید. در کنار شلوار مناسب ، یک ساعت هوشمند حرفه ای نیز استایل شما شیک و جذاب تر می کند. ممکن است شما هم مانند افراد دیگر، کمدی پر از لباس داشته باشید؛ اما در انتخاب و به اصطلاح ست کردن لباس نتوانید به شیوه ‌ای موثر عمل کنید. به همین دلیل در ادامه چند نکته ‌ی مهم را در خصوص ست کردن پیراهن آستین کوتاه بیان کرده ‌ایم. از آن جایی که بدیهی است پیراهن آستین کوتاه پارچه پارچه کمتری دارد. زیرا پیراهن را می‌تواند بسیار شلخته و نامناسب نشان دهد.

تریکو آستین بلند اندامی یقه هفت زنانه یو اس پولو

اندازه های درج شده در جدول سایزبندی ممکن است به اندازه ی 1 الی 1/5 سانتیمتر متغیر باشند. تمام سفارش‌ها در گونش کیدز بین ۶ الی ۱۰ روز کاری به دست خریداران می‌رسد. دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی وب‌سایت، محدود شده است. ارسال ظهر روزهای فرد از طریق پست پیشتاز و تیپاکس انجام می گیرد. این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.

کمربند Colins کد CL1051701

هر مرد خوشتیپ و خوش سلیقه‌ای دوست دارد در محیط کار، در جمع دوستان و همکاران و خویشاوندان حتی پیش همسرش، جذاب و خوش استایل به نظر بیاید. در صورتی که شما هم به استایل خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید با در نظر گرفتن معجزه لباس، کاری کنید که از همیشه جذاب‌تر شوید. یکی از انواع لباس‌هایی که می‌تواند استایل امروزی و جذابی به شما ببخشد، پیراهن آستین کوتاه مردانه است.

خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه کد PK0034

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این خريد پيراهن مردانه کالا دیدن نمایید. با افتخار در کنارتان هستیم تا بهترین محصول را خرید کنید . ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

  • از نکات مهم هنگام شستشوی انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه این است که لباس‌های تیره و روشن را از یکدیگر جدا کنید و آنها را به صورت مجزا بشویید.
  • به طور کلی جنس پیراهن‌های مردانه به دو دسته اصلی نخ و الیاف مصنوعی تقسیم می‌شود.
  • بنابراین برای شستشوی لباس‌هایتان به خشک شویی ها مراجعه کنید.
  • قیمت پیراهن آستین بلند مردانه نسبت به مدل‌های آستین کوتاه به دلیل مقدار پارچه‌ای که در آن استفاده شده، بالاتر است.
  • قیمت‌ پیراهن بر اساس مدل، آستین، جیب، طراحی‌های به کار رفته و جنس و میزان پارچه تعیین می‌شود.
ارسال این محصول به صورت جداگانه و از سمت تامین کننده انجام خواهد شد. هم اکنون دارای ۱۶ شعبه فعال در شهرهای مختلف ایران میباشد. و همچنین ارسال کالا به سراسر کشور با پست پیشتاز و تیپاکس . شما عزیزان میتوانید بدونه واسطه محصولات خود را از تولیدی های معتبر تهیه نمایید. وب سایت اسلش پوش با معرفی تولیدها و مراکز پخش و فروشگاه ها شما را بدون واسطه به این مراکز متصل می نماید تا به صورت مستقیم از این طریق خرید خود را انجام دهید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.