نصب آسانسور کارگاهی

پریزهای صنعتی از لحاظ ظاهری، تفاوت زیادی با پریزهای معمولی ندارند، اما این پریزها به گونهای طراحی شده اند که امکان اتصال هر قطعه الکتریکی به آنها وجود داشته و از لحاظ اتصالات، با هزینه برق کمتر، انرژی الکتریکی مورد نیاز را تامین گردانند. از آسانسور کارگاهی برای حمل بار، تجهیزات و افراد استفاده می شود و فرایند ساخت و ساز را سرعت می بخشند. ساخت و نصب بالابر ویلچر در کمترین زمان ممکن انجام می شود. شرکت بازرگانی سیب سرخ تجارت در زمینه انجام کلیه امور بازرگانی مربوط به واردات قطعات آسانسور شامل موتور گیرلس آسانسور، سیم بوکسل و درب آسانسور، شاسی و کابین بالابر، انکودر موتور، سنسور اورلود و غیره از کشورهای اروپایی با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان فعال می باشد.

آیا تضمین 100% در یادگیری کامل نصب و تعمیر آسانسور در این دوره وجود دارد؟ این مجموعه با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی در حال حاضر طراحی ،تولید،نصب و تعمیر و نگهداری انواع آسانسور های گیربکس ،گیرلس ،هیدرولیک ،فروش کلیه قطعات اسانسور وطراحی ساخت انواع بالابر های هیدرولیک را انجام می دهد .و صفر تا صد خدمات آسانسور را به انجام می رساند.این شرکت به عنوان یکی از بهترین برند آسانسور ایرانی در کشور مطرح است.و نمایندگی فروش بسیاری از برندهای معتبر قطعات آسانسور داخلی و وارداتی را در اختیار دارد.

تعمیر اسانسور آسانسور یکی از وسایل حمل و نقل در ساختمان هاست که باید از ایمنی کافی برخوردار باشد بنابراین چگونگی نصب آسانسور نیاز به مهارت کافی نصاب آسانسور و همچنین تجهیزات و شستی آسانسور متا فضای کافی دارد. در آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل اینکه قاب وزنه حذف شده است، بنابراین کابین نیاز به فضای کمتری دارد. استفاده از هوم لیفت ها به جای آسانسورهای معمولی در قیمت نهایی آپارتمان نیز تاثیرگذار است. و در واقع کلیه قطعات الکتریکال و مکانیکال آسانسور برای نصب و راه اندازی مراحل نصب آسانسور آماده می باشد و کارشناس آموزش مرحله به مرحله بصورت عملی آموزش می دهد و در هر مرحله از کلاس ، کارآموزان بصورت تک به تک و یا بصورت دو تایی با هم همان مرحله را بصورت عملی روی قطعه مربوط به آسانسور انجام می دهند و در هر مرحله نیز تستهای عملی و تئوری بین کلاسی نیز از کار اموزان به عمل می آید تا هر کار آموز بطور کامل کلیه مراحل نصب و تعمیرات آسانسور و سرویس های نگهداری آسانسور و عیب یابی عمومی آسانسور را انجام داده و کار نصب دستگاه را بخوبی فرا بگیرد که این خود باعث می شود کارآموز بعد از گذراندن دوره بتواند کار نصب و تعمیرات آسانسور را براحتی و با اعتماد به نفس بالا در بازار کار انجام دهد و مستقیما وارد بازار کار آسانسور شود و پشتیبانی نامحدود شرکت را نیز دارا می باشد.

قطعات اسانسور

برای طراحی و ساخت کابین آسانسور، حداکثر ظرفیت حمل بار یا افراد، بر اساس کیلوگرم طبق استانداردها تعریف می شود. تنها به دلیل ظاهر داخلی کابین برای حمل بار از آن استفاده می شود. انرژی پتانسیل این نوع از آسانسورها در هنگام پایین رفت کابین تبدیل به انرژی جنبشی می شود و قسمتی از آن به حرارت تبدیل می شود که این موضوع باعث بالا رفتن درجه حرارت روغن می شود. بنابراین زمانی که از اصالت جنس قطعات آسانسور صحبت به میان می آید . موتور گیرلس در ابعاد کوچکتری است، بنابراین از آن می توان در نصب آسانسورهای روملس (آسانسور کششی بدون موتورخانه) استفاده کرد؛ ولی به دلیل اینکه حجم و ابعاد موتور گیربکس زیاد است نمی توان در آسانسورهای روملس از آن استفاده کرد.

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی، وجود آسانسور در ساختمان های سه طبقه امری ضروری است. یکی از مشکلات عمده ساختمان های قدیمی عدم وجود فضا برای طراحی آسانسور و برق سه فاز می باشد به شکلی که این مشکل تاثیر بسیار زیادی بر قیمت طبقات دوم به بالا می گذارد. آسانسورهای ام آر ال، آسانسور بدون موتور خانه Machine Room Less هستند که موتور آنها بسیار کوچک و قدرتمند است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند، در حالی که آسانسورهای قدیمی به یک اتاق 10 الی 12 متری برای نصب موتور گیربکس، تابلو فرمان و گاورنر نیاز داشتند. با نصب آسانسور در نمای ساختمان بدون این که نیاز داشته باشید پلان داخل ساختمان را تغییر دهید، آسانسور به بهترین شکل نصب می شود. ظرفیت آسانسور خانگی بین 2 الی 6 نفر است، که اصولا برای ساختمان های 2 الی 4 طبقه، خانه های دوبلکس، رستوران، ویلا و مغازه استفاده می شود.

آسانسور های هیدرولیکی بوسیله یک پمپ الکتریکی که مایع هیدرولیک را بر یک جک منتقل کرده و توسط پیستون در پایه حرکت می کند و راه اندازی می شود. در مواقعی که برق قطع میشود آسانسور در نیمه راه نمیماند و کابین آسانسور اگر در بین طبقات باشد به طور هوشمند در نزدیکترین طبقه توقف مینماید. سرعت آسانسورهای کششی بین 7/1 تا 5/2 متر بر ثانیه است. از آسانسورهای باربری به منظور حمل وسایل و اثاثیه بین طبقات استفاده می شود. • محدود بودن تعداد استارت آسانسور که ماکسیمم 90 استارت است اما این عدد در آسانسورهای کششی 180 استارت است. این مجموعه در سال ۱۳۷۴ تأسیس و با واردات بهترین برندهای قطعات آسانسور روند رو به رشد خود را ادامه داد.باید به این نکته توجه نمود آسانسور سعید چندین سال است که با پشتیبانی قوی از شرکت های معتبر آسانسور در دنیا انواع قطعات آسانسور را وارد می نماید.

به همین دلیل نصب آن در راه پله های مربعی شکل، می تواند بسیار کم هزینه تر و آسان تر انجام شود. فرایند نصب و راهاندازی این آسانسور مشابه آسانسور هیدرولیکی است و امروزه بیشتر ساختمانها و مراکز اداری از این دسته از آسانسورها استفاده میکنند. سیستم محرکه آسانسورهای هیدرولیکی به دو نوع مستقیم و غیر مستقیم تقسیم بندی می شوند. در سیستم های مستقیم برای حرکت کابین، جک مستقیما به یوک کابین متصل می شود و در سیستم های غیر مستقیم، جک توسط حرکت سیم بکسل متصل به یوک کابین باعث جابه جایی آسانسور می شود. کابین آسانسور توسط سیم بکسل ها الکترو موتور و ریل های راهنما بین طبقات به صورت عمودی حرکت می کند. در زمینه اصالت جنس ، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این مجموعه تلاش های شایانی داشته است.و در بین نصابان آسانسور این مجموعه از اعتبار ویژه ای برخوردار است. برخی از شرکت های معتبر آسانسور ایرانی وارد کننده هستند.و پاره ای دیگر تولید کننده هستند.

برخی از شرکت ها در خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور موفق عمل نموده اند.و برخی دیگر در خدمات فروش آسانسور اقدامات مطلوبی را داشته اند.پاره از شرکت ها نیز در تولید قطعات آسانسور اقداماتی را انجام داده اند. چه شرکتی را می توان بهترین خدمات دهده آسانسور دانست.در پاسخ به این سوال کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور نظرات متفاوتی را مطرح می نمایند.بر این اساس برخی از آن ها نسبت به تفکیک خدمات برخی از برندها را بهتر از دیگر برندها می دانند.آسانسور دارای خدمات گسترده ای است. آسانسور کارگاهی ثابت دارای دو نوع دنده ای و وینچی است که نوع نوار دنده ای آن دارای امنیت بالاتری است. اسانسور خانگی بسته به معماری ساختمان در نقاط مختلف قابل اجراست .می توان این نوع اسانسور را بین راه پله ، یا نمای سختمان و یا هر فضای کوچک و بزرگی که مناسب باشد نصب کرد . این شرکت با تکنسین های مجرب در تعمیر و نصب آسانسور (عیب یابی) و سرویس های ماهانه در خدمت شما عزیزان میباشد.

قوانین نصب آسانسور در یک خانه مسکونی با نصب آسانسور در ساختمان تجاری متفاوت است. ”آسانسور خانگی یا مسکونی چیست؟ ”آسانسور ویلچر بر چیست؟ ”آسانسور باربری یا باری چیست؟ بدین صورت که آسانسورهای کششی در واقع در بالای خود دارای فلکه (قرقره) می باشند که روی موتور آسانسور جای گرفته و سیستم بکسل ها دور آنها وجود دارد و سیستم بکسلها از یک سر به کابین آسانسور و از سر دیگر به قاب وزنه آسانسور متصل هستند و با حرکت فلکه موتور در دو جهت مختلف حرکت رو به بالا یا پایین کابین آسانسور انجام می شود. نصب آسانسور برای ساختمان های مرتفع با تعداد بالای ساکنین امری بسیار ضروری است، از این رو تعداد آسانسورهای مورد نیاز باید قبل از نصب مشخص شود. در آسانسورهای هیدرولیکی قابلیت نصب شیشه در هر سه طرف کابین وجود دارد.

انواع اسانسور

اینکه چه تعداد افراد با آسانسور در ساختمان بالا و پایین می روند، کدام ساعت در طول روز، استفاده بیشتری از آسانسور می شود و آیا امکان نصب آسانسور اختصاصی در ساختمان وجود دارد یا خیر، مواردی هستند که هنگام خرید آسانسور اهمیت دارند. اما وقتی سطح استرس بالا باشد، علائم آشکارتر می شود؛ مثل سردرد یا تحریک پذیری سیستم گوارش که ممکن است سلامتی فرد را مختل کند. اما پیش از آن که بخواهید برای نصب آسانسور در ملک خود اقدام نمایید، می بایست استاندارد و مجوزات شهرداری را دریافت نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده از آسانسور خود استفاده نمایید. در ابتدا باید عرض کنیم که آسانسور هیدرولیک به آسانسوری گویند که با نیروی فشار روغن کار می کند.

در ساری (مازندران) می باشد.

فضای باز در جلوی تابلو های کنترل آسانسور باید حداقل برابر با ۷۰ سانتیمتر باشد. همچنین آدرس شرکت تیوا طراحان آسیا جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … ۴۸- شرکت فرازمندان نوین مامطیر ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات اسانسور در ساری (مازندران) می باشد. ۶۳- شرکت شرکت بالان صنعت ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در قشم می باشد. در آسانسور کششی برای جابجایی از سیم بکسل، وزنه و فلکه استفاده می شود. این نوع از آسانسورهای مجهز به گیربکسی هستند که به متور وصل می شود و چرخی را که سیم بکسل را به حرکت درآورد را می راند. است که در ادامه درباره تک تک انواع آسانسورها به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

اما طبق گزارشات تکنسینهای آسانسور، خرابی این دربها به مراتب از دربهای سانترال کمتر است. این مجموعه با واردات و توزیع قطعات به سراسر کشور یکی از پرفروش ترین بازرگانی های آسانسور در ایران است که توانسته با فروش بالای لوازمات آسانسور نیاز های بازار را تا حد امکان پاسخگو و در خواست های مشتریان را تأمین نماید. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، استفاده از آسانسور می تواند برای ساختمان ها بسیار مفید و پرکاربرد باشد. از آسانسورهای کششی می توان در ساختمان های مرتفع با سرعت بالا استفاده کرد. بنابراین در شرایطی که طول جک محدودیت ایجاد نکند (اغلب آسانسورهای دو توقف) این مدل راهکاری بسیار موثر است. آسانسورهای خانگی فاقد وزنه تعادل هستند، بنابراین در صورت استفاده از این آسانسورها به جای آسانسورهای کششی معمولی، حدود 13% به فضای مفید ساختمان اضافه می شود.

در این مقاله قصد داریم درباره فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور صحبت کنیم. دوره آموزش نصب آسانسور شامل سر فصل هایی است که درباره آشنایی با انواع آسانسور، مراحل نصب تجهیزات و قطعات آسانسور و روش های عیب یابی صحبت می کند. قوانینی که توسط شهرداری مطرح می شود، به دلیل حفظ جان مسافران داخل آسانسور می باشد و عمل به آن ها می تواند بسیار سودمند باشد. دیوارهای جداکننده توسط یکی از روش های ورق کشی، رابیس بندی و یا انجام اندود دیوار از طرف داخل چاهک بوسیله سیمان، یا گچ خاک انجام پذیرد. همچنین محل نصب ضربه گیرهای کف چاه آسانسور نیز باید بدقت تعیین شود تا ضربه گیرهای زیر کابین و ضربه گیرهای کف قاب وزنه تعادل آسانسور بخوبی نصب گردد که نصب این ضربه گیرها باید طبق نقشه اجرایی آرماتورهای انتظار انجام گردد.

آسانسور یکی از تجهیزات حمل و نقل عمومی است که جابجایی افراد یا کالا بین طبقات یک ساختمان آسان تر می کند. آسانسورهای معمولی که برای جابه جایی همراهان بیمار و سایر افراد استفاده می شود که باز هم تفاوت هایی با آسانسورهایی که در زندگی روزمره از آنها استفاده می شود دارند، از جمله این تفاوت ها بزرگی کابین آنها است. نبود وزنههای تعادل در آسانسورهای هیدرولیکی باعث شده فضای کمی توسط این آسانسورها اشغال گردد و تنها فضایی در حد قرارگرفتن کابین و ریلها و سیلندر و پیستون و نگهدارندههای این تجهیزات نیاز است. عملکرد اسانسور هیدرولیکی در جهت بالا و جهت پایین کمی متفاوت است.

عملکرد آسانسور هیدرولیکی به این صورت است که با تحت فشار قرار دادن روغن، نیروی رانش ایجاد می شود و به جک های هیدرولیکی منتقل شده و در نهایت باعث حرکت کابین می شود. آیا راهی وجود دارد که کمتر تحت تأثیر استرس قرار بگیریم؟ ضمن شستی شماره طبقات، شاسیهای دیگری نظیر فن تهویه هوا و آژیر خطر به همراه شاسیهای بازکننده و بسته کننده درب وجود دارد که فرمان را مستقیما از تابلو فرمان به درب آسانسور منتقل مینماید. موتور گیربکس آسانسور نیاز به روغن کاری دارد در حالی که موتور گیرلس احتیاج ندارد. به این نوع از آسانسورهای کششی، آسانسور کششی بدون موتور خانه گفته می شود. با وجود این محدودیت اخیرا آسانسورهای هیدرولیک در مصارف خانگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند .