مکث BoK کمک چندانی به Won نخواهد کرد، اما ضعف کوتاه مدت خواهد بود – TDS

“نتیجه امروز کمک چندانی به KRW نخواهد کرد، اگرچه ما همچنان معتقدیم که ضعف آن با کاهش بازدهی ایالات متحده کوتاه مدت خواهد بود.”

بانک کره (BoK) نرخ بهره خود را در سطح 3.50 درصد نگه داشت. اقتصاددانان TD Securities بر این باورند که ضعف Won کوتاه مدت خواهد بود زیرا جفت USD/KRW در میانگین متحرک 200 روزه خود با مقاومت سرسختانه روبرو می شود.

BoK علیرغم توقف، تعصب جنگ طلبانه را حفظ می کند


اشتراک گذاری:


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usdk-krw-boks-pause-will-do-little-to-help-won-but-weakness-will-be-short-lived-tds-202304111025

مقاومت قوی برای USD/KRW احتمالاً در حدود 200-DMA آن در 1323.73 است.

«BoK در تصمیمی به اتفاق آرا نرخ سیاست خود را در 3.50 درصد حفظ کرد. در بیانیه ضمیمه، BoK هیچ معنایی نداشت که به زودی تسهیل را در نظر بگیرد، زیرا “موضع محدود کننده را برای مدت قابل توجهی تضمین می کند” و گزینه افزایش بیشتر را باز نگه داشت.

ما فکر می‌کنیم که BoK افزایش 300 واحدی در ثانیه را در چرخه فعلی‌اش به اندازه کافی برای کند کردن تورم در آینده با تضعیف اقتصاد، بدون نیاز به افزایش بیشتر خواهد دید. ما انتظارات خود را بیشتر از حد اجماع برای کاهش 75 واحد بر ثانیه در سه ماهه چهارم امسال حفظ می‌کنیم، در حالی که بازارها فقط با احتمال کمی کاهش قیمت‌گذاری می‌کنند.»