فشار کوتاه AUD/USD در وال استریت شکل می گیرد

در اوایل روز، دلار آمریکا به بالاترین سطح هفت هفته‌ای صعود کرد زیرا سرمایه‌گذاران به دلیل جذابیت پناهگاه امن در میان خطر نکول بدهی ایالات متحده به سمت خود حرکت کردند. علاوه بر این، داده‌های مربوط به هزینه‌های مصرف‌کننده و مسکن ایالات متحده باعث تقویت این ارز شد، زیرا معامله‌گران پیش‌بینی می‌کردند که احتمال افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یابد.

حرکت در بتای بالا استرالیا با افزایش شاخص های ایالات متحده در وال استریت کمک کرد. مذاکرات سقف بدهی پس از دیدار قانونگذاران عالی رتبه با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روز سه شنبه در کاخ سفید ادامه دارد. کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا استدلال کرد که توافق سقف بدهی تا روز یکشنبه امکان پذیر است. در همین حال، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، کامالا هریس، قرار است روز پنج شنبه در مورد جلوگیری از نکول اطلاعات توضیح دهد.

همه نگاه ها به مشاغل استرالیایی است

AUD/USD در جلسه نیمه روز نیویورک در حالی که تلاش می کند بالاترین قیمت روز چهارشنبه را چاپ کند، دوباره زنده شده است. این جفت ارز تاکنون بین حداقل 0.6629 و حداکثر 0.6673 حرکت کرده است.


اشتراک گذاری:

  • AUD/USD از پایین‌ترین سطح خود بازمی‌گردد و به دنبال اوج‌های جدید روز است.
  • افزایش ریسک در وال استریت از AUD قبل از رویداد داده مشاغل کلیدی محلی حمایت می کند.

تحلیلگران «پس از گزارش مشاغل قوی در ماه گذشته، انتظار داریم که اشتغال با سرعت ثابت +20 هزار نفر در آوریل افزایش یابد (مضرات: 25 هزار، مارس: 53 هزار) هر چند با توجه به فصول مطلوب، این ریسک به سمت صعودی است. در TD Securities گفت.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/aud-usd-short-squeeze-takes-shape-on-wall-street-202305171824

شاخص دلار آمریکا که معیاری برای سنجش ارزش دلار آمریکا در برابر شش ارز اصلی است، تا 103.11 صعود کرد.
DXY، قوی ترین سطح آن از اواخر ماه مارس. آخرین بار با 0.2% افزایش به 102.806 رسید.

در همین حال، در داخل کشور، پوزیشن‌های فروش خالص دلار استرالیا به بالاترین سطح خود از نوامبر رسیده است، زیرا بانک مرکزی استرالیا به سمت اوج درک شده در نرخ سیاست حرکت می‌کند. با این حال، با این حال، ما داده های کلیدی را امروز در گزارش اشتغال داریم.

«ما فکر می‌کنیم که تقاضای نیروی کار همچنان از عرضه پیشی گرفته است و انتظار داریم که انقباض در بازار کار به تدریج کاهش یابد. تحلیلگران توضیح دادند که ما به دنبال این هستیم که نرخ مشارکت بدون تغییر در 66.6٪ و نرخ بیکاری به 3.6٪ (آخر: 3.5٪) افزایش یابد، زیرا رشد جمعیت در سن کار بالاتر است. “به طور کلی، ما فکر می کنیم که یک گزارش شغلی قوی دیگر ممکن است RBA را برای حفظ لحن جنگ طلبانه تحت فشار قرار دهد و نشست ژوئن می تواند تصمیم زنده دیگری باشد.”