فاصله اسکیپ روم اصفهان تا کاشان مسیر اسکیپ روم اصفهان به کاشان روی نقشه توریستگاه | allescape

اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند. اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. این شروع اتاق فرار پیچیده و مهیج فرار از دست یک آدم خطرناک می باشد.

فاصله اسکیپ روم اصفهان تا خانه کارخانه چی

یکی از مجموعه‌های خوب اسکیپ روم در این شهر مقدس ، اتاق فرار کانو مشهد نام دارد که از اتاق فرارهای بسیار هیجان انگیز شامل موارد زیر با سناریوهای مختلف و جذاب تشکیل شده است. اتاق فرار زامبی کوهسر یا اتاق فرار زندان زامبی ، یکی از بهترین اتاق‌های فرار مشهد به شمار می‌رود. حال شما باید در این اتاق فرار کوهسر مشهد، داخل تنها آزمایشگاه باقی مانده شهر به دنبال راه درمان در این اتاق فرار هاشمیه مشهد باشید. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد. این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم. روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید.

آن‌ها برای حل شدن توسط بازیکنان طراحی‌شده‌اند نه طراح؛ بنابراین اتاق فرار باید برای بازیکن سرگرم‌کننده باشد، نه‌فقط طراح و ایده پرداز. این بدان معنا نیست که ما به دنبال طراحی معماهای ساده هستیم و نمی‌توانیم معمای سخت طراحی کنیم. تمام معماها می‌توانند با گمراه کردن و سرنخ‌های نامفهوم، سخت و پیچیده شوند که در این صورت نه‌تنها بازیکنان با چالش روبرو نمی‌شوند، بلکه می‌پذیرند که ناعادلانه شکست‌خورده‌اند. ما اتاق فرار نمی‌سازیم که مردم را فریب دهیم و از آن‌ها پول بگیریم. اما مسئله حائز اهمیت آن است که نباید اتاق فرار را فقط به شکل یک کسب‌وکار صرف جهت درآمدزایی ببینیم، چون واقعاً این‌طور نیست. نمی‌گویم درآمد ندارد، اتفاقاً درآمد خوبی هم دارد اما برای اتاق فراری که از کیفیت و کمیت خاصی برخوردار باشد و صدالبته که برای داشتن آن باید چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشت و همواره برای بهتر بودن تلاش کرد.

داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به طراحی و ساخت اتاق فرار این منطقه می‌فرستند. تاکنون تعداد زیادی موفق شدند به این منطقه سفر کنید و این گنجینه را بیاورند. شما و گروه‌تان نیز باید با ترفندهای مختلف خود را از این جنگل مخوف نجات دهید. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد.

  • شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید.
  • ازآنجاکه آن‌ها خود را در محیط‌های ناشناخته می‌یابند، به چند دقیقه زمان نیاز دارند تا به محیط عادت کنند.
  • این مسئله باید پیش از بازی به‌خوبی برای بازیکنان شرح داده شود.
  • های حیرت انگیز طبیعی، از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند..
  • هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است.
  • اتاق فرار باغ متروکه مشهد از اتاق فرار مهیج و یکی دیگر از مقصدهای گردشگری و هیجان گردی این شهر مقدس به شمار می رود.
گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است. این یعنی نمی‌توانید به صورت انفرادی بازی کنید و هم چنین نیاز به همکاری با سایر اعضای تیم دارید. همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود. آیا این بازی برای گروه مبتدی مناسب است یا تیم‌های حرفه‌ای بیشتر از آن لذت می‌‌برند؟ منظور از گروه حرفه‌ای، تیم‌هایی هست که اکثر اعضا در آن بیش از 30 اتاق فرار را بازی کرده و از امتیازات خوبی برخوردار می‌باشند. نکته دیگر استفاده از وسایلی است که در صورت خرابی، امکان جایگزین شدن آن وجود داشته باشد. در این‌صورت قبل از شروع اجرای اتاق، باید فکر جایگزین هر وسیله برای بازی باشیم که در صورت رخداد چنین اتفاقی، نهایتاً در عرض یک روز، بازی به حالت اول خود بازگردد.

مجموعه راگن اسکیپ

فاصله اسکیپ روم اصفهان تا کاشان مسیر اسکیپ روم اصفهان به کاشان روی نقشه توریستگاه | allescape