شیر پروانه ای Butterfly Valves چیست؟مروری بر اجزا و عملکرد آن کارا پرنیان شرق | kasrasaran

نصب شیر ویفری ساده است اما نمی‌توان از آن به‌عنوان شیر ایزوله استفاده کرد. کلیه انواع فیلتر که برای تمیزکاری فیلترهای داخلی خود از روش های خودکار استفاده میکنند. پکیجی است شامل پمپ، فیلتر شنی (سیلیس)، دیسکی یا توری و سیستم بک واش، هیدروسیکلون و تانک کود. شیر پروانه‌ای ویفری برای نگه‌داری از واشر آب‌بندی در برابر اختلاف فشار دوجهته‌ی است تا مانع از جریان برگشتی در تأسیساتی شود که برای جریان یک جهته طراحی شده‌اند.

کروم این خاصیت را دارد که ساختار آستینیتی مکعبی مرکز وجوه‌پر دمای بالا را در دماهایی که این فولاد به طور نرمال به ساختار فریتی مکعبی مرکز پر تغییر می کند، حفظ می شرکت من کند. این ساختار مکعبی مرکز وجوه‌ پر به ماده چقرمگی و شکل پذیری بیشتری نسبت به گریدهای فریتی می دهد. شما می‌توانید بهترین قیمت باترفلای ولو را از ما در آوان بخواهید؛ زیرا ما تولیدکننده این نوع شیرآلات هستیم و می‌توانیم با حذف واسطه‌‌ها در خرید، قیمت خود را تضمین کنیم. شیر پروانه ای بزرگ برای باز یا بسته شدن نیاز به یک عملگر دنده ای دارد تا از طریق چرخ دنده، قدرت به دیسک منتقل شود.

در دبل آفست،‌ دیسک از مرکز شیر خمیده شده است و همچنین خط مرکزی بدنۀ شیر را شکل می‌دهد. این امر موجب ایجاد عمل بادامکی در موقع کار می‌شود که نشیمن‌گاه را از روی واشر آب‌بندی بلند می‌کند. یکی از معایب آلیاژهای نیکل، زیاد بودن وزن و گران بودن قیمت نسبت به شیرهای پروانه ای فولادی ضدزنگ است؛ اما با این وجود برخی از مردم از این فولاد برای صنعت خود استفاده می کنند.

  • درضمن باید دقت کنید که استفاده از دیسک‌های استنلس استیل برای شیرهای پروانه ای فلنج دار گزینه مناسبی نیست؛ زیرا بخشی از بدنه شیر که با سیال در تماس است‌ پس از مدتی خورده می‌شود.
  • اگر در این زمینه تجربه ارزشمندی دارید، لطفا در پایین پست با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید.
  • به‌طور معمول از این شیرها در سامانه‌هایی که نیازی به قطع‌کنندۀ مطلق نیست، استفاده می‌شود.
  • شیر پروانه‌ای ویفری برای نگهداری از واشر آب‌بندی، در برابر اختلاف فشار دو جهته‌ای است تا مانع از جریان برگشتی در تأسیساتی شود که برای جریان یک جهته طراحی شده‌اند.
  • از معایب این نوع شیر این است که نمی ­تواند در انتهای خط لوله قرار بگیرد و حتماً باید در مسیر لوله جای گیرد.

شیر پروانه ای Butterfly Valves چیست؟مروری بر اجزا و عملکرد آن کارا پرنیان شرق | kasrasaran

پرکاربردترین شیرآلات در ساختمان سازی، شیرهای پروانه ای می باشند. این نوع شیر، از خانواده شیرهای چرخشی است که اغلب گفته می شود می توان از آن، برای تنظیم جریان سیال استفاده کرد. با این حال، انجام این کار توصیه نمی شود، زیرا به دیسک سوپاپ آسیب می رساند و بر آب بندی سیستم لوله کشی، تأثیر منفی دارد. شیر پروانه ای از نظر نوع عملگر و نوع اتصال، انواع مختلفی دارد که برای مصارف گوناگون استفاده می شود. در این مقاله به شرح کامل انواع شیر پروانه ای و مشخصات آن ها می پردازیم. پس اگر قصد خرید این شیر صنعتی را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

بهینه سازی تهویه مطبوع با استفاده از سیستم های کنترلی تدریجی و روشن/خاموش

در حین انتخاب و خرید شیر پروانه ای، شما باید به موارد مهمی مانند فشار، دما، نوع اتصال، نوع سیال و جنس بدنه توجه کنید. شیر پروانه ای ویفری عموما در خطوط لوله مورداستفاده قرار می‌گیرد و دارای دو تا چهار گیره است که از ارتعاش شیر در زمان عبور سیال جلوگیری می‌کنند. فروش شیر پروانه ای ویفری در سایز‌های زیر 12 اینچ انجام می‌شود و معمولا استفاده از آن‌ها برای فشار‌های بالا مناسب نیست. شیرهای پروانه ای کاربرد گسترده‌ ای در پالایشگاه‌ ها و کارخانجات صنعتی دارند.

کربن استیل و استنلس استیل و تفاوت های آن