روپیه هند با توجه به NFP ایالات متحده مانع اصلی برای گاوهای نر در حدود 81.80 شد

روند: نزولی بیشتر مورد انتظار است

با این حال، همگرایی 200-DMA و یک خط روند صعودی پنج ماهه، نزدیک به 81.40 حداکثر، به نظر می رسد یک مهره سخت برای شکستن خرس USD/INR پس از آن.

خرس USD/INR یک خط حمایت چند روزه را در حدود 81.80 نشان می دهد زیرا برای سومین ضرر هفتگی متوالی در اوایل جمعه آماده می شود. جدای از خط حمایت اعلام شده، تعطیلات جمعه خوب و روحیه محتاطانه پیش از انتشار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) جفت روپیه هند (INR) را نیز به چالش می کشد.

همچنین بخوانید: پیش‌نمایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی: ​​بازارها از داده‌های ناامیدکننده ترس دارند، سه سناریو برای دلار آمریکا

با این حال، شایان ذکر است که بسته شدن روزانه زیر خط مقاومت تبدیل شده به حمایت از سپتامبر گذشته، در حدود ساعت 82.00 تا زمان مطبوعات، به سیگنال های نزولی MACD می پیوندد تا فروشندگان USD/INR را امیدوار به شکستن حمایت فوری 81.80 نگه دارد.

پس از آن، قیمت می تواند به سرعت به پایین ترین سطح ماهانه قبلی در حدود 81.50 کاهش یابد.

حتی اگر قیمت از 82.00 گذشته باشد، یک خط مقاومتی با شیب نزولی از 22 مارس، حداکثر در حدود 82.35، می تواند گاوهای USD/INR را آزمایش کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-inr-price-analysis-indian-rupee-prods-key-hurdle-for-bulls-around-8180-with-eyes-on-us-nfp-202304070341

مهمتر از همه، خریداران USD/INR باید محتاط باشند، مگر اینکه شاهد بسته شدن روزانه فراتر از خط مقاومت نزولی از اکتبر 2022، نزدیک به 83.00 تا زمان مطبوعات باشند.

USD/INR: نمودار روزانه

در همین حال، بازیابی USD/INR گریزان باقی می ماند مگر اینکه این جفت ارز زیر سطح حمایت قبلی 82.00 باقی بماند.


اشتراک گذاری:

  • USD/INR برای چهارمین روز متوالی نزول در روند سه هفته‌ای باخت در وضعیت خوبی قرار دارد.
  • خریداران روپیه هند در خط روند صعودی 11 هفته ای نفس می کشند.
  • شکست واضح خط حمایت قبلی با شیب رو به بالا از سپتامبر 2022، سیگنال MACD نزولی به نفع فروشندگان USD/INR است.
  • همگرایی خط حمایت پنج ماهه، 200-DMA به نظر می رسد یک مهره سخت برای شکستن جفت خرس ها باشد.