در Semiconductor در سهام تراشه‌ها پایین می‌آید و به سمت بالاترین‌های جدید می‌رود

بر


منبع: https://www.fxstreet.com/news/on-semiconductor-puts-a-bottom-in-chip-stocks-heads-for-new-highs-202305030502

این شرکت راهنمای درآمد و درآمد را برای سه ماهه دوم افزایش داد. این شرکت انتظار دارد درآمد و درآمد در محدوده ای بسیار بالاتر از ارقام اجماع باشد، که باید منجر به تجدید نظرهای صعودی از سوی تحلیلگران شود. بر اساس قدرت سه ماهه اول و راهنمایی سه ماهه دوم، تحلیلگران احتمالاً اهداف سه ماهه و سال جاری را افزایش خواهند داد.

ON Semiconductor سه ماهه بسیار بهتری نسبت به Texas Instruments داشت و درآمدی معادل 1.96 میلیارد دلار داشت که نسبت به سال گذشته 1.٪ رشد داشت. درآمد حاصل از اجماع Marketbeat.com 150 واحد در قدرت در بازارهای خودرو و صنعتی شکست خورد.


اشتراک گذاری:

امتیاز کلیدی

  • ON Semiconductor یک چهارمی بهتر از حد انتظار داشت و با هدایت جامد بالاتر می رود.
  • نکات مهم برای سرمایه گذاران شامل موقعیت ON Semiconductor در بازار و توانایی آن برای ایجاد رشد در جایی است که دیگران نمی توانند. این بدان معنی است که ON Semiconductor گروه را رهبری می کند و در سال 2023 از شاخص SOXX پیشی می گیرد.

    سهام ON Semiconductor با افزایش اخبار و راهنمایی‌های Q1 بیش از 6 درصد افزایش یافت. این حرکت جهش از سطح حمایت 70 دلاری را تأیید می کند که از هفته گذشته آغاز شد و می تواند بالاتر از آن ادامه یابد. سطوح 80 و 85 دلار احتمالاً اهدافی برای مقاومت هستند، اما اگر سهام بتواند بالاتر از آنها باشد، حرکت به محدوده 90 تا 100 دلار محتمل به نظر می رسد. این یک رکورد جدید در تاریخ خواهد بود.

    1.19 دلار تعدیل شده در EPS نسبت به سال گذشته و رشد خط بالای 0.03 دلار کاهش یافته است، اما 0.11 دلار یا بیش از 1000 واحد پایه از توافق پیشی گرفته و منجر به افزایش راهنمایی شد.

    ON Semiconductor (NASDAQ: ON) بار دیگر ثابت کرده است که تمرکز مجدد آن بر روی موارد استفاده خودرویی و صنعتی حرکت درستی بوده است. نتایج Q1 بازتاب اخبار تگزاس اینسترومنتز (NASDAQ: TXN) است که از کاهش فروش در تمام بازارهای نهایی خود به جز خودرو، جایی که ON Semiconductor می درخشد، گزارش کرده است.

    مصارف خودرویی و صنعتی 79 درصد از درآمد خالص را تشکیل می دهد و زیربنای موفقیت شرکت است. بر اساس بخش، گروه Advance Solutions تنها گروهی بود که کاهش یافت و در مقایسه با سال گذشته -14٪ کاهش یافت. گروه Power Solutions رشد 3 درصدی را به خود اختصاص داد که در راس آن رشد 32 درصدی گروه راه حل های هوشمند بود.

    بازده سرمایه در مسیر تداوم است و به حمایت از سهام در سال جاری کمک خواهد کرد.

  • موقعیت آن در بازار برای عملکرد بهتر از بخش در سال 2023 تنظیم شده است.

  • 5 سهمی که بیشتر از ON Semiconductor دوست داریم.

حسن الخوری، رئیس و مدیرعامل، گفت: «ما به شتاب خود با نتایج سه ماهه اول فراتر از انتظارات با وجود عدم قطعیت های کلان اقتصادی ادامه دادیم… از آنجایی که بادهای دنباله دار سکولار کسب و کار ما را به پیش می برند، ما با احتیاط در حال مدیریت عملیات خود برای ارائه نتایج ثابت و قابل پیش بینی در محیط فعلی بازار هستیم». نیمه هادی ON

ON Semiconductor پشتیبانی از نتایج، چشم انداز را تأیید می کند

درآمد خودرو محور این شرکت در سه ماهه اول 38 درصد رشد کرد و معادل 50 درصد درآمد بود. این تغییر قدرت را به خودروهای برقی و خودران می رساند، که تقاضا را برای سال ها افزایش می دهد.

ON Semiconductor از غرامت مبتنی بر سهام برای پرداخت حقوق کارکنان استفاده می کند، اما سرعت انتشار بسیار کمتر از سرعت خرید مجدد است. بازخریدها نسبت به سال گذشته و سه ماهه گذشته افزایش یافته و تقریباً 4 به 1 از انتشار پیشی گرفته است که به نفع سرمایه گذاران است. 76.3 میلیون دلار خالص خرید مجدد در سه ماهه اول حدود 0.25 درصد از تعداد سهام ارزش دارد و می توان انتظار داشت که در سال 2023 ادامه یابد.

همچنین ممکن است منجر به فعالیت مطلوب در مورد احساسات یا اهداف قیمت سهام شود. همانطور که هست، 26 تحلیلگر به ON Semiconductor یک خرید متوسط ​​را با هدف قیمتی تقریبا 20 درصد بالاتر از اقدام پس از انتشار ارزیابی می کنند. هدف قیمت از زمان انتشار نتایج سه ماهه اول تغییر نکرده است، اما پیش از آن روند صعودی داشت. این احتمال ادامه دارد.

ON Semiconductor سرمایه را به سهامداران برمی گرداند

این شرکت از انقباض حاشیه در تمام سطوح خبر داد، اما این خبر بهتر از آن است که هراس داشته باشیم. حاشیه ناخالص 240 واحد پایه و حاشیه عملیاتی 450 واحد کاهش یافت، اما GAAP و EPS تعدیل شده بالاتر از توافق بودند.