خرده فروشی استرالیا چه زمانی است و چگونه می تواند AUD/USD را تحت تاثیر قرار دهد؟

گفته می‌شود، صحبت‌های اخیر پیرامون رکود اقتصادی استرالیا، در میان ترس از نرخ‌های نسبتاً بالاتر در استرالیا نسبت به ایالات متحده، ممکن است از داده‌های خرده‌فروشی امروز استرالیا نیز تأیید شود. از این رو، بهبود در آمارهای کلیدی ممکن است به خریداران AUD/USD اجازه دهد تا آخرین دوره را برای عبور از مانع فنی فوری تمدید کنند، در حالی که یک غافلگیری منفی، که احتمال کمتری دارد، می‌تواند خریدار جفت استرالیایی را با برجسته کردن نگرانی‌های تندرو فدرال رزرو به یاد آورد.

اوایل چهارشنبه، بازار در ساعت 01:30 به وقت گرینویچ، شاهد قرائت اولیه میزان خرده فروشی تنظیم شده فصلی استرالیا برای ماه مارس است. اجماع بازار نشان می‌دهد که چاپ ماهانه 0.2 درصدی ماهانه تنظیم‌شده فصلی دست‌نخورده است، که نشان‌دهنده کاهش فشار برای بانک مرکزی استرالیا (RBA) برای اقدام سریع‌تر برای کاهش مشکلات تورمی است.

AUD/USD رشدهای الهام گرفته از RBA را به زیر 0.6700 کاهش داد، پیش از خرده فروشی استرالیا، فدرال رزرو

پیش بینی AUD/USD: صعودی پس از عدم توانایی در نگه داشتن بالای 0.6700 محدود شد

درباره خرده فروشی استرالیا

از نظر فنی، بسته شدن روزانه فراتر از خط مقاومت نزولی سه ماهه، در حدود 0.6720 در زمان مطبوعات، برای خریداران AUD/USD ضروری می شود تا کنترل را دوباره به دست گیرند.

نکات کلیدی

با توجه به جدیدترین غافلگیری از سوی بانک مرکزی استرالیا (RBA) با وجود داده‌های اخیر تورم ضعیف‌تر استرالیا و نظرات متفاوت مقامات RBA، چالش‌های موجود را فراموش نکنید، داده‌های امروز خرده‌فروشی استرالیا برای معامله‌گران AUD/USD حیاتی به نظر می‌رسد.

چگونه می تواند بر AUD/USD تاثیر بگذارد؟

AUD/USD در حدود 0.6650 تحت فشار باقی می ماند و با عقب نشینی از بالاترین سطح یک هفته ای، سودهای الهام گرفته از بانک مرکزی استرالیا را تثبیت می کند. با انجام این کار، جفت استرالیایی بار احساسات ترش و روحیه محتاطانه بازار را قبل از داده ها/رویدادهای کلیدی به دوش می کشد.

با این حال، باید توجه داشت که داده‌های استرالیا ممکن است واکنش زانویی برای جفت AUD/USD داشته باشد، زیرا معامله‌گران بیشتر به تغییر اشتغال ADP ایالات متحده در ماه آوریل و PMI خدمات ISM برای ایالات متحده و همچنین فدرال علاقه دارند. اطلاعیه های جلسه سیاست پولی کمیته بازار باز (FOMC).


اشتراک گذاری:

بررسی اجمالی خرده فروشی

خرده فروشی منتشر شده توسط اداره آمار استرالیا، نظرسنجی از کالاهای فروخته شده توسط خرده فروشان بر اساس نمونه گیری از فروشگاه های خرده فروشی در انواع و اندازه های مختلف است و به عنوان شاخصی از سرعت اقتصاد استرالیا در نظر گرفته می شود. عملکرد بخش خرده فروشی را در کوتاه مدت و میان مدت نشان می دهد. رشد اقتصادی مثبت روندهای صعودی را برای AUD پیش بینی می کند، در حالی که نرخ پایین به عنوان منفی یا نزولی تلقی می شود.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/when-is-australia-retail-sales-and-how-could-it-affect-aud-usd-202305030041