داده های تورم ایالات متحده برای تزریق مجدد نوسانات به بازارها

AUD/USD برای حرکت قاطع در هر دو جهت و بالا و پایین رفتن در محدوده باریک زیر 0.6700 اواسط هفته با مشکل مواجه است. در اولین جلسه آسیایی در روز پنجشنبه، داده‌های مشاغل مارس استرالیا توسط فعالان بازار به دقت مشاهده خواهد شد.

پیش نمایش استخدام استرالیا: آیا گزارش مثبت دیگری می تواند به استرالیا کمک کند؟

در پی افزایش شدید روز دوشنبه، USD/JPY روز سه شنبه در مرحله تثبیت باقی ماند و تقریباً بدون تغییر بسته شد. این جفت ارز در روز چهارشنبه کمی بالاتر از 133.50 حرکت کند. داده های ژاپن نشان می دهد که سفارشات ماشین در ماه فوریه 4.5 درصد کاهش یافته است.

USD/CAD روز سه‌شنبه تحت فشار نزولی قرار گرفت و در بحبوحه افت دلار آمریکا و افزایش قیمت نفت خام، نزدیک به 50 پیپ از دست داد. این جفت در اوایل چهارشنبه نزدیک به 1.3450 معامله می شود. انتظار می رود BOC نرخ بهره خود را بدون تغییر در 4.5 درصد نگه دارد. تیف ماکلم، فرماندار BOC در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه در مورد چشم انداز سیاست اظهار نظر خواهد کرد و به سوالات پاسخ خواهد داد.

پیش‌نمایش CPI ایالات متحده: دلار آمریکا در حال سقوط است و آماده سقوط بیشتر است.

بازارها در اوایل روز چهارشنبه نسبتاً آرام می مانند زیرا سرمایه گذاران در حالی که منتظر رویدادهای سطح بالایی هستند که احتمالاً نوسانات را افزایش می دهند، به حاشیه می روند. اداره آمار کار ایالات متحده داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) مارس را منتشر خواهد کرد، بانک کانادا (BOC) تصمیم خود را در مورد نرخ بهره اعلام خواهد کرد و فدرال رزرو ایالات متحده صورتجلسه سیاست گذاری خود در ماه مارس را منتشر خواهد کرد.

GBP/USD روز سه‌شنبه یک سری باخت چهار روزه را شکست و روز را بالای 1.2400 بسته است. اگرچه این جفت ارز در اولین جلسه آسیایی روز چهارشنبه به سمت 1.2450 صعود کرد، اما حرکت صعودی خود را از دست داد و در صبح اروپا به منطقه 1.2420 عقب نشینی کرد.

در اینجا چیزی است که باید در روز چهارشنبه 12 آوریل بدانید:

بیت کوین رالی خود را تمدید کرد و پیش از انجام اصلاحات فنی، روز سه شنبه به بالاترین سطح چند ماهه 30585 دلار رسید. در زمان انتشار، BTC/USD تقریباً 1 درصد در روز کاهش یافت و به 29900 دلار رسید. اتریوم در روز سه شنبه 1 درصد از دست داد و در روز چهارشنبه به زیر 1900 دلار رسید. ETH/USD آخرین بار با کاهش 1.3 درصدی به صورت روزانه در 1865 دلار مشاهده شد.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/forex-today-us-inflation-data-to-reinject-volatility-into-markets-202304120641

طلا قیمت در روز سه شنبه شتاب صعودی کسب کرد و 2000 دلار را پس گرفت. اوایل روز چهارشنبه، XAU/USD همچنان به صعود خود ادامه می‌دهد و آخرین بار در منطقه مثبت بالای 2010 دلار معامله شد.

یورو/دلار آمریکا از ضعف گسترده دلار آمریکا استفاده کرد و تمام زیان های روز سه شنبه را پاک کرد. اوایل چهارشنبه، این جفت در محدوده نسبتاً بسته بالای 1.0900 معامله می شود.

دلار آمریکا در روز سه‌شنبه تلاش کرد تا در برابر رقبای خود انعطاف‌پذیر بماند، زیرا بازارها از شرط‌بندی روی افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره فدرال رزرو پیش از مشاهده ارقام تورم در ماه مارس خودداری کردند. در همین حال، شاخص های اصلی وال استریت به صورت مختلط بسته شدند. اوایل چهارشنبه، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده ثابت شد که نشان دهنده موضع محتاطانه بازار است. روز سه شنبه، جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) بانک نیویورک گفت که یک افزایش بیشتر نرخ بهره نقطه شروع معقولی خواهد بود، اما اذعان کرد که در صورت کاهش تورم اساسی، باید نرخ های بهره را کاهش دهند.

پیش‌نمایش بانک کانادا: نشستن در حاشیه در میان خطرات احتمالی رکود.


اشتراک گذاری: