خرس‌ها کنترل را در دست دارند و شکستن پایین‌ترین سطح روزانه را هدف قرار می‌دهند

قیمت در سمت عقب روند صعودی/تصحیح 4 ساعته قبلی قرار دارد و شکل گیری M را می توان به عنوان یک الگوی برتر در نظر گرفت. خط گردن الگو ممکن است به عنوان مقاومت در عقب نشینی عمل کند و منجر به پایین آمدن بعدی برای هدف قرار دادن 1.3440-50 شود.

شکست به زیر 1.3440، خطر آزمایش پایین ترین سطح قبلی و افزایش نزولی 1.3400 را مطابق نمودار هفتگی، همانطور که در ابتدای این تحلیل از بالا به پایین نشان داده شده است، باز می کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-cad-price-analysis-bears-are-in-control-and-target-a-break-of-daily-lows-202304120155

همانطور که تحلیل بالا به پایین زیر نشان می دهد، خرس های USD/CAD ساختار کلیدی را در آنچه که می تواند آغاز یک افزایش نزولی برای روزها و هفته های آینده باشد، بیرون می آورند.

نمودار هفتگی USD/CAD

M-formation یک الگوی برگشتی است، اما خرس ها کنترل را در دست دارند و شمع فعلی برای استراحت در جهت خط گردن حرکت نمی کند. درعوض، می‌توانیم با تمدید نزولی و شکستن پایین‌ترین سطح هفته گذشته مواجه شویم:


اشتراک گذاری:

  • خرس های USD/CAD در بازار هستند و 1.3440-50s را هدف قرار می دهند.
  • شکست به زیر سطح 1.3440 خطر را برای آزمایش پایین ترین سطح قبلی 1.3400 و افزایش نزولی مطابق نمودار هفتگی باز می کند.

تکانه نزولی قبلی نمودار روزانه شش روز نزولی متوالی بسته شده است، اصلاحی به سمت اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی آن اجرا/تکانه نزولی داشته است. در حالی که یک آزمایش کامل تر از مقیاس Fibo مطلوب تر است، این احتمال وجود دارد که خرس ها در مسیر خود باقی بمانند و برای افزایش نزولی از پایین ترین سطح اخیر بشکنند.

نمودارهای H4 USD/CAD

بیایید این را مرتب کنیم:

نمودار چهار ساعته کمی تمیزتر، چشم انداز بهتری از ساختار بازار در بالا ارائه می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، قیمت به مقاومت بسیار نزدیک به فیبوناچی 38.2% روزانه رسید و اکنون ساختار 4 ساعته را به سمت نزولی می شکند، همانطور که در زیر به وضوح نشان داده شده است:

نمودار روزانه USD/CAD