خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

اگر قصد خرید دریچه کولر چوبی را دارید، بهتر است بدانید که قیمت دریچه کولر چوبی بسیار متغیر است. با توجه به تنوع این محصول، قیمت تمام‌شده دریچه‌های چوبی به طرح، رنگ و اندازه آن‌ها بستگی دارد. اگر قصد خرید اینترنتی دریچه کولر چوبی دارید، می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه و بهترین نوع را انتخاب نمایید. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان برای خرید انواع دریچه کولر با واحد فروش و پشتیبانی گروه صنعتی تهویه کارا در ارتباط باشید.

کانال فلکسی

دریچه کولر از انواع جنس، ابعاد و ویژگی‌های ظاهری خاص تشکیل شده دریچه کولر است. هر کدام از دریچه‌های کولر به پخش بهتر جریان هوای خنک در محیط مورد استفاده کمک شایانی خواهند نمود. خصوصاً در ابتدای روشن کردن کولر که تنها مسیر مستقیم دریچه خنک شده و رفته رفته شاهد کاهش دمای فضای داخلی خواهید بود.

  • چند مدل دریچه کولر در بازار وجود دارد؟ بیش از 20 مدل از این نوع محصول تولید و عرضه می گردد.
  • از ویژگی های مثبت دریچه کولر جدید تعبیه نمودن دمپر می باشد.
  • برخی از دریچه‌های کولر آبی دارای پوشش زمستانه بوده و در ایام سرد سال با بستن پره‌های آن از خروج گرمای محیط داخلی به بیرون و ورود گردوغبار به درون ساختمان جلوگیری خواهد شد.

دسته دمپر های دریچه های آهنی بر روی قاب فرم نصب می شود که به کمک آن می توان میزان پرتاب هوا را تنظیم نمود. دریچه کولر زیر فن کوئل یک تکه در ابعاد خاصی تولید و اجرا می شود. معمولا دریچه کولر زیر فن کوئل یک تکه یا به اصطلاح عام یک دره در ابعاد کوچک فقط قابلیت اجرا دارد. در ابعاد بزرگ تر می بایست برای دریچه کولر زیر فن کوئلی دو درب تعبیه نمود که به آن دریچه کولر زیر فن کوئل دو تیکه یا دو دره می گویند. نکته ی حائیز اهمیت در هنگام نصب توجه به تراز بودن دریچه کولر با سطح سقف می باشد. برای این مدل دریچه کولر، دمپر از نوع ثابت در نظر گرفته شده است.

قیمتهای انواع کانال

سیستم کانال هوا برای تولید هوا در سراسر خانه و محل کار شما ضروری است. آن ها با سیستم تهویه مطبوع کار می کنند و می توانند از اشکال، مواد، اندازه های مختلف و موارد دیگر ساخته شوند که بر تولید جریان هوا تأثیر زیادی خواهند گذاشت. دریچه خطی از جنس های آلومینیومی، پلاسیتیکی و چوبی که در سه نوع … ساختار ظاهری دریچه کولر گرد بدین شکل است که یک قاب گرد آلومینیومی دارد و داخل دریچه پره های آلومینیومی به صورت دایره ای روی یکدیگر قرار می گیرند. دریچه کانال کولر آهنی با توجه به توانایی کاهش ضخامت آن در حالت سفارش‌سازی شده، از کمترین قیمت برای مصرف‌کننده برخوردار است.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و کارکردهای این دریچه ها مقالات ما را در وبسایت دنبال کنید. همچنین این نوع دریچه‌ها این قابلیت را دارند که بر روی دیوار یا روی سقف نصب شوند بطوریکه با استفاده از پیچ مخصوصی که می‌توانید تهیه کنید، محل نصب را بصورت دلخواه انتخاب کنید. و منعی در استفاده از این دریچه کولر در محیط های گوناگون وجود ندارد. برخی از دریچه ها به صورت گرد طراحی و ساخته می شوند و برخی دیگر به شکل چهارگوش.

ارسال دریچه کولر به کشورهای همسایه

سپس قاب های بریده شده را به یکدیگر را مونتاژ کرده و پره های دریچه طبق اندازه برش زده میشود. سپس طبق فاصله استاندارد به صورت افقی و یا عمودی در کنار یکدیگر قرار داده میشود. چون باید پره ها باید متحرک باشند به وسیله سیم مفتول و با فشار مناسب محکم می شوند.