خانه هوشمند چیست؟ خانه هوشمند چه کارهایی می تواند بکند؟ دنیای هوشمند اویو

خانه هوشمند چیست؟ خانه هوشمند چه کارهایی می تواند بکند؟ دنیای هوشمند اویو

همچنین تلویزیون دیگر نیاز به کنترل ندارد و با تلفن همراه به راحتی شبکه های آن را تعویض کنید. درِ خانه توسط اثر انگشت و یا پسورد باز و بسته شده و همچنین میتوانید از راه دور درِ خانه را باز کنید یا در شرایطی که خودتان حضور دارید با اثر انگشتتان یا پسوردی که تنظیم کردید توسط صفحه لمسی موجود روی پنل درِ هوشمند اقدام به باز کردن قفل در نمایید. سیستم امنیتی در کل شامل دوربین های هوشمند آلارم در و پنجره سنسور حرکتی و خانه هوشمند سنسور دود میشود. سیتم امنیتی به شما این امکان را میدهد که از ورود غیره مجاز به خانه هوشمند و همچنین آتش سوزی در کمترین ثانیه توسط آلارمی که روی تلفن همراهتان دریافت می کنید با خبر شوید. هراس داریم مبادا چراغ های خاموش منزلمان برای روزهای زیاد جناب آقا دزده رو به هوس بیاندازد تا به خانه مان سرک بکشد. شما یک خانه هوشمند باوفا دارید که از پس حفاظت خودش بر میاید و در نبود شما مراقب خودش هست.

بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی

نمایشگاه صنعت ساختمان همزمان با افتتاح محل جدید دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در سال 1399 برگزار شد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وقتی از خانه بیرون می‌آیید یا برای مدتی به سفر می‌روید، از اتفاقاتی که ممکن است در خانه بیفتد و شما از آن‌ها بی‌خبرید،‌ دچار نگرانی شوید.

کنترل مرکزی و از راه دور

یک خانه هوشمند بدون سنسور در واقع خانه‌ای هوشمند نبوده و تنها مجهز به یک سری تجهیزات اتوماسیون برای کنترل از طریق رابط‌های کاربری می‌باشد. خانه هوشمند نام یک تکنولوژی جدید و نوظهور می‌باشد که امروزه در سراسر جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است و افراد زیادی اقدام به پیاده‌سازی چنین فرآیندی بر روی انواع ساختمان از تجاری گرفته تا مسکونی کرده اند. تقریبا همه ما به نوعی از هوشمند سازی در فعالیت های روزمره استفاده می کنیم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … .

یا شاید خانه‌ی تئودور توامبلی در فیلم Her را تصور کنید که سیستم روشنایی آن خودکار و دارای حسگر حرکتی است. خانه‌ای که تئودور عاشق سیستم عامل کامپیوترش می‌شود و می‌تواند با شخصیت بازی واقعیت مجازی که به شکل هولوگرام در خانه‌ی او حرکت می‌کند، خیلی راحت گفت‌وگو کند. ⇐ با استفاده از ماژول های HVAC می توان کنترل سیستم گرمایش و سرمایش را از طریق فن کویل کنترل نمود.

  • ماموریت ما در شرکت پلان تمرکز بر نیازها، انتظارات و پیشنهادات مشتریان است.
  • پکیج های مختلفی برای هوشمند سازی خانه در نظر گرفته می شود که نوعی از آن BMS مبنی بر سیم کشی است و نوع دیگر آن مبتنی بر اینترنت اشیا می باشد.
  • برخی از افراد با فناوری مشکل دارند یا با اولین مشکل در برقراری ارتباط با آن از آن دست می کشند.

سیستم های مرکزی خانه هوشمند متصل گردند و از روش های گوناگونی و از هر نقطه از جهان و در هر زمانی کنترل شوند. همچنین به وسیله اتوماسیون نویسی و دانش خودکار نمودن وقایع میتوان دخالت فردی را در انجام امور روزانه به حداقل رسانید. در این میان امنیت خانه از جمله موضوعاتی است که از بدو تاریخ برای ما اهمیت ویژهای داشته است.

انواع سنسور های ساختمان هوشمند و نحوه کار آنها