با تغییر تمرکز روی سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده، تلاش می‌کند تا بالای 82.00 استراحت کند

در عرصه نفت، قیمت نفت پس از کاهش به 76 دلار و 60 سنت به 76 دلار و 60 سنت، به تدریج به 77.50 دلار در معاملات آسیایی رسید. انتظار می‌رود قیمت نفت قبل از انتشار داده‌های موجودی انبار توسط اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) یک اقدام نوسانی را نشان دهد.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-inr-price-news-attempts-a-break-above-8200-as-focus-shifts-to-us-durable-goods-orders-202304260408

شایان ذکر است که هند یکی از واردکنندگان پیشرو نفت در جهان است و بهبود قیمت نفت بر روپیه هند تأثیر خواهد گذاشت.

در زمان نگارش این مقاله، شاخص USD در محدوده اسمی بالای 101.80 تثبیت می شود زیرا سرمایه گذاران منتظر اطلاعات سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده (مارس) برای راهنمایی بیشتر هستند. خیابان انبساط 0.8 درصدی را در مقابل انقباض 1.0 درصدی پیش بینی می کند.

افزایش سفارش‌های کالاهای بادوام به تولیدکنندگان نشان‌دهنده تقاضای قوی خانوارها است که می‌تواند شاخص اصلی قیمت مصرف کننده (CPI) را سرسخت نگه دارد و ممکن است فدرال رزرو را وادار کند که در عین ارائه راهنمایی‌ها در مورد نرخ‌های بهره، متعصب باقی بماند.

جفت USD/INR تلاش می کند تا از مقاومت فوری 82.00 در جلسه آسیایی عبور کند. انتظار می‌رود این دارایی سود یک شبه در شاخص دلار آمریکا (DXY) را که با بهبود بازار املاک و مستغلات ایالات متحده پشتیبانی می‌شود، کاهش دهد.

داده‌های خوش‌بینانه فروش خانه جدید در اقتصاد ایالات متحده خطر رکود اقتصادی را کاهش داد زیرا سرمایه‌گذاران بر این باورند که پیشنهادهای ساخت‌وساز بیشتر بازار کار را تقویت می‌کند و همچنین هزینه‌های مصرف‌کننده در حال افزایش است. معمولاً تأثیر رکود برای اولین بار در بخش املاک مشاهده می شود و پایین آمدن املاک و مستغلات علیرغم نرخ های بهره بالاتر از سوی فدرال رزرو (فدرال رزرو) نشان می دهد که رکود در حال حاضر در تصویر نیست.


اشتراک گذاری:

  • USD/INR در حال تلاش برای شکستن بالای 82.00 قبل از داده های سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده است.
  • افزایش سفارشات کالاهای بادوام به تولیدکنندگان نشان دهنده تقاضای قوی خانوارها است.
  • پایین آمدن املاک و مستغلات ایالات متحده علیرغم نرخ های بهره بالاتر از سوی فدرال رزرو نشان می دهد که رکود در حال حاضر در تصویر نیست.