بازگشت AUD/USD به 0.6850 در میان احساسات متفاوت پیش از شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو


منبع: https://www.fxstreet.com/news/aud-usd-rebound-eyes-06850-amid-mixed-sentiment-ahead-of-feds-favorite-inflation-gauge-202302240235

علاوه بر این، وزارت بازرگانی چین از ایالات متحده خواست تا شرایط خوبی را برای تجارت ایجاد کند و همچنین آمادگی خود را برای اتخاذ اقدامات بیشتر برای احیای و گسترش مصرف نشان دهد.

در ادامه، کاتالیزورهای ریسک ممکن است معامله‌گران جفت AUD/USD را سرگرم کنند.

تحلیل فنی

در همین راستا، فشار سناتورهای آمریکایی برای متوقف کردن هواپیماهای چینی که بر فراز روسیه در پروازهای ایالات متحده پرواز می‌کنند، نگرانی‌های بازار را افزایش می‌دهد، اما آمادگی برای آغاز گفتگو با پکن، طبق اظهارات جانت یلن، وزیر خزانه‌داری، ریسک گریزی را به چالش می‌کشد.

در میان این بازی‌ها، وال استریت در سمت مثبت بسته شد، اما S&P 500 Futures اخیراً با عقب‌نشینی به 4013، حداکثر 0.13 درصد کاهش در روز، حرکت بازیابی را از پایین‌ترین سطح ماهانه افزایش نداد. علاوه بر این، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده حدود 3.875 درصد را نشان می دهد، در حالی که کوپن های اوراق قرضه دو ساله ایالات متحده تا زمان انتشار تقریباً 4.69 درصد غیرفعال می شوند.

AUD/USD تا زمان مطبوعات، جهش از پشتیبانی 200-DMA را در آستانه 0.6800 افزایش می دهد. با این حال، بازگشت مجدد نیاز به اعتبارسنجی از یک خط مقاومت نزولی هشت روزه، حداکثر در حدود 0.6855 دارد.

در همین راستا، فشار چین برای آتش‌بس در جنگ اوکراین و روسیه و همچنین امضای قراردادی برای تامین پهپادهای جنگی، به نظر می‌رسد سیگنال‌های ژئوپلیتیکی متفاوتی را منتشر می‌کند.

در جای دیگر، داده های قوی ایالات متحده در مورد قیمت هزینه مصرف شخصی (PCE)، ادعاهای اولیه هفتگی بیکاری و شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو به نظر می رسد که شاهین های فدرال رزرو را روی میز نگه می دارد.

AUD/USD برای داده های کلیدی ایالات متحده در حدود 0.6825 مهار می شود، که بازگشت روز گذشته را از پایین ترین سطح هفت هفته ای در اوایل جمعه افزایش می دهد. با انجام این کار، به نظر می‌رسد که جفت استرالیایی آخرین خبرهای چین و ژاپن را تشویق می‌کنند، زیرا آن‌ها روحیه قبلی ریسک را مهار می‌کنند. با این حال، نگرانی‌های پیرامون روسیه و روابط ایالات متحده و چین به نگرانی‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو (فدرال رزرو) می‌پیوندد تا از گاو نر جلوگیری کند.


اشتراک گذاری:

  • AUD/USD پیشنهادهایی را برای افزایش بازیابی روز قبل از پایین ترین سطح هفت هفته ای افزایش می دهد.
  • به نظر می‌رسد سرفصل‌های چین و ژاپن، آخرین حرکت قیمت‌ها را پیش می‌برد.
  • نگرانی‌های ژئوپلیتیکی، نگرانی‌های تندرو فدرال رزرو، خرس‌ها را در آستانه شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده در ماه ژانویه امیدوار می‌کند.

به نظر می رسد نظرات نامزد دولت ژاپن برای رئیس جدید بانک مرکزی، کازوئو اوئدا، نوسانات کافی را برای بازدهی ها ارائه می دهد. دلیل آن را می توان به اظهارات رئیس بانک مرکزی ژاپن (BoJ) مرتبط دانست که در ابتدا از سیاست پول آسان قبل از نشان دادن آمادگی برای تشدید در صورت افزایش فشار تورم دفاع کرد.