اعضای توافق شده باید سیاست آسان فعلی را برای رسیدن به هدف قیمت حفظ کنند

یکی از اعضا گفت در حالی که نیازی فوری به تغییر سیاست وجود ندارد، BoJ باید مراقب اثرات جانبی تسهیلات باشد، بررسی کند که چگونه افزایش قیمت ها بر رفتار و دستمزد خانوارها تأثیر می گذارد.

این عضو اضافه کرد که BoJ باید بررسی کند که آیا بازیگران بازار برای زمانی که BoJ سیاست آسان را ترک می‌کند، آماده هستند یا خیر، بررسی دقیق چگونگی خروج از آینده بر بازارها.

تعدادی از اعضا گفتند که BoJ باید مراقب باشد که چگونه افزایش نرخ بهره در آینده ممکن است بر وام های رهنی تأثیر بگذارد.

یکی از اعضا گفت که بوج باید تحلیل‌هایی را در مورد رابطه بین تورم و دستمزد ژاپن عمیق‌تر کند.

تعدادی از اعضا گفتند که کاهش شدید ین اخیر باعث تشدید عدم اطمینان برای شرکت ها شده است و ضررهای زیادی برای اقتصاد ژاپن دارد.

یکی از اعضا گفت که نرخ های ارز باید بر اساس فاندامنتال تعیین شود.

یکی از اعضا گفت که افزایش خرید اوراق قرضه BoJ برای جلوگیری از افزایش منحنی بازده، با هدایت پول بیشتر به بازار، اثر محرکی بر اقتصاد دارد.

یکی از اعضا گفت: این واقعیت که نرخ بهره بلندمدت در سطح پایین باقی می ماند، تأثیر مثبت زیادی بر اقتصاد دارد.

یکی از اعضا گفت ثبات بازار اوراق قرضه مهم است، باید تحولات بازار را به دقت رصد کند.

نماینده دولت گفت امیدوار است BoJ به همکاری نزدیک با دولت ادامه دهد و سیاست ها را به طور مناسب با توجه به تحولات اقتصادی، قیمت و بازار هدایت کند.

تعدادی از اعضا گفتند که افزایش قیمت ها در حال گسترش است، این احتمال وجود دارد که شرکت ها موضع خود را در تعیین قیمت تغییر دهند.

یکی از اعضا گفت که تورم مصرف کننده احتمالاً به افزایش ادامه خواهد داد زیرا تورم عمده فروشی به دلیل افزایش هزینه مواد خام همچنان بالا است.

یکی از اعضا گفت که قیمت های خدمات، هزینه های عمومی غیرانرژی که نشانه هایی از افزایش را نشان می دهد، ممکن است تورم را نسبتاً بالا نگه دارد.

درباره ی بانک ژاپن

صورت جلسه اکتبر BoJ: اعضای توافق کردند که باید سیاست آسان فعلی را حفظ کنند تا به طور پایدار و پایدار به هدف قیمت برسند.

دقایق BoJ: یکی از اعضا گفت که اثر تسهیل BoJ ممکن است تشدید شود زیرا افزایش متوسط ​​در انتظارات تورمی باعث کاهش نرخ بهره واقعی می شود.

را بانک ژاپن پس از نشست واقعی، مطالعه ای از جنبش های اقتصادی در ژاپن منتشر می کند. این جلسات به منظور بررسی تحولات اقتصادی در داخل و خارج از ژاپن و نشان دادن نشانه ای از سیاست های مالی جدید برگزار می شود. هرگونه تغییر در این گزارش بر نوسانات JPY تأثیر می گذارد. به طور کلی، اگر دقایق BoJ چشم انداز جنگ طلبانه را نشان دهد، برای ین مثبت (یا صعودی) در نظر گرفته می شود، در حالی که چشم انداز دووی به عنوان منفی (یا نزولی) در نظر گرفته می شود.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/bank-of-japan-oct-minutes-members-agreed-must-maintain-current-easy-policy-to-hit-price-target-202212222357

را بانک ژاپن صورتجلسه را منتشر کرد جلسه اکتبربا جلسه اخیر اشتباه گرفته می شود که در آن تغییری شگفت انگیز در سیاست پولی بانک مرکزی انجام شد و ین را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

دقیقه BoJ

دقایق BoJ: یکی از اعضا گفت که افزایش دستمزدهای اسمی برای رسیدن تورم به 2 درصد ضروری است.