پیش بینی واکنش کمتر پس از جهش موج (2).

AAPL

در این مورد، ما می‌توانیم ببینیم که چگونه از AAPL انتظار می‌رود قبل از اینکه در موج (3) با درجه بزرگتر (3) پایین‌تر شود، یک جهش 3 نوسانی انجام دهد. و در آخر بیایید نگاهی به واکنش بازار داشته باشیم.

AAPL 01.05.23 به روز رسانی پس از بازار

با این حال، هرگز نباید فراموش کنیم که بازار (بازار سهام) در چرخه‌ای حرکت می‌کند. هنگامی که یک چرخه بزرگتر به پایان می رسد، اصلاح آن چرخه همیشه انجام می شود. در برخی موارد اصلاح سطحی و در موارد دیگر عمیق است. در اینجا در Elliott Wave Forecast با استفاده از سیستم خود می‌توانیم تشخیص دهیم که یک چرخه چه زمانی بالغ می‌شود و به پایان نزدیک می‌شود. علاوه بر این، ما می توانیم یک ساز را با دیگران مرتبط کنیم. و بدون توزیع و سیستم توالی مناطقی از بازار را مشخص می کند که می توان انتظار واکنش بعدی را داشت.

آنچه در این مقاله به آن نگاه خواهیم کرد این است که چگونه توانسته ایم واکنش را پس از جهش اخیر در موج (2) در اپل پیش بینی کنیم. اول از همه، بیایید به AAPL از 12.30.22 نگاه کنیم، جایی که ما انتظار جهش در (2) را به عنوان A – B – C داشتیم.

به روز رسانی پس از بازار AAPL 12.30.22

AAPL


منبع: https://www.fxstreet.com/news/apple-inc-forecasting-the-reaction-lower-after-wave-2-bounce-202301061521

اپل یکی دیگر از سهامی است که بسیاری از مردم و معامله گران این روزها پس از اوج گرفتن آن از ژانویه 2022 به آن نگاه می کنند. در مجموع کاهش تا کنون حدود 32 درصد است. تقریباً همه از آنها آگاه هستند زیرا تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان از یک دستگاه آیفون یا مک بوک استفاده می کنند.