پیراهن-خرید پیراهن مردانه طرح دار، اسپرت و مجلسی زاگرس پوش

برند های محبوب پیراهن مردانه به ترتیب الویت عبارتند از کلاسیک,لیورجی,نوبل,کالینز, سایت لباس مردانه ارزان … تمامی این موارد سبب می‌شود که فرایند خرید عمده پیراهن‌مردانه به یک فرایند سخت و پیچیده تبدیل شود و خریدار نتواند خرید دلخواه خود را انجام دهد. به علت زمان‌بر بودن و هم‌چنین هزینه‌بر بودن، امکان مراجعه حضوری به تمامی مراکز تولیدی و مراکز پخش عمده پیراهن‌ مردانه وجود ندارد. دوخت خاص با نخی که نزدیک به رنگ پیراهن است اما نمای خاصی دارد و موجب جذابیت شود. پیراهن لی در رنگ های لی روشن و سورمه ای و ذغالی تولید میشود که بسیار محبوب است .دکمه های پیراهن لی را معمولا بصورت پلاستیکی یا فلزی تولید میکنند. همچنین بدلیل ضخامت پیراهن لی ، آن را در دو پارچه لی ضخیم و لی کاغذی تولید میکنند .پارچه لی کاغذی بیشتر مناسب روزهای گرم و پیراهن لی ضخیم بیشتر مناسب روز های سرد سال است .

در بعضی از موارد برای اینکه از سادگی مدل یقه انگلیسی کاسته نشود از پارچه‌ای استفاده می‌کنند که جنس و رنگ متفاوت دارد برای یقه استفاده می‌کنند. پیراهن یقه خرگوشی دارای یقه‌ای است که فاصله میان نوک یقه‌ها به هم نزدیک بوده و معمولا به وسیله یقه کت پوشانده نمی‌شوند. این مدل پیراهن برای کسانی که به استایل سنتی علاقه دارند گزینه خوبی است . معمولا پیراهن ساده با یک جیب روی سینه و یا یک طرح گلدوزی شده روی سینه آن میباشد . بهترین کاربرد پیراهن ساده برای پوشش رسمی ، اداری و مجلسی میباشد . پیراهن ساده را معمولا با پارچه ساتن و یا نخ جودون تهیه میکنند.

دقت کنید به هیچ عنوان نباید تناژ رنگی پیراهن و شلوار یکی باشد. اگر در کنار پیراهن عالی بدنبال یک تیشرت مردانه ایده آل هستید پیشنهاد می شود مقاله بهترین تیشرت مردانه شیک مطالعه کنید. پیراهنی زیبا و طرح دار از جنس پنبه ویسکور که اسپرت بوده و برای استفاده روزمره و همچنین حضور در مهمانی مناسب است. عمدباکس فضای مجازی بسیار گسترده‌، با امکانات زیاد و یک بازار اینترنتی است؛ که بیش از 3000 عضو فعال دارد. عمدباکس یک سایت و کانال تلگرامی است که هر تولیدکننده و فروشنده عمده می‌تواند با پرداخت هزینه اندک با درج آگهی تبلیغاتی محصول خود را در این سایت و کانال به نمایش بگذارد و مشتریان زیادی برای محصولات خود پیدا کند. عمدباکس بستری را ایجاد کرده است که در آن عمده‌فروشان پیراهن‌ مردانه متعددی گرد هم آمده‌اند و محصولات و کالاهای خود را معرفی می‌کنند.

پیراهن های نخی در طرح های ساده ، چهارخونه و راه راه دوخته میشود که متناسب با علاقه و طرح و شکل بدن انتخاب ها متفاوت است. جین ایران با تولید انواع پیراهن ها در پارچه های مختلف و کیفیت بسیار بالا همواره بهترین تولید کننده در این زمینه بوده است . پیراهن سایز بزرگ به پیراهن هایی اطلاق میشود که عرض سینه آن ها از ۵۰ سانتی متر به بالا باشند . همچنین قد پیراهن سایز بزرگ با افزایش سایز ، افزایش پیدا میکند.

  • در لیست زیر می توانید انواع پیراهن مردانه را مشاهده فرمایید.
  • مسلماً با توجه به سن و سال افراد پیراهنی که می خواهند بخرند نیز متفاوت خواهد بود.
  • چهارخانه درشت حالت اسپرت دارد و ترکیب رنگ های مشکی و قرمز، مشکی و زرد، سبز و آبی و سبز و کرم در آن بسیار پرطرفدار است.
  • پیراهن های مردانه یکی از اجزای اصلی پوشاک مردانه و پرکاربردترین آنهاست.
  • هدف مات سنتر به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لباس تامین انواع پوشاک زنانه, مردانه, بچگانه, اکسسوری, حوله و اسباب بازی با کیفیت و قیمتی مناسب میباشد.
طرح چهار خونه یکی از طرح های پرطرفدار و محبوب در بین ایرانیان است که در این پیراهن به نحو احسن پیاده سازی شده است. جنس این پیراهن تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی می باشد که علاوه بر طول عمر بالا، راحتی فوق العاده ای را به شما هدیه می دهد. اگر می خواهید از آخرین محصولات، پیشنهادات ویژه و جدیدترین امکانات هیدی استایل آگاه شوید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. ۳- اگر پیراهن رنگ تیره انتخاب کرده‌اید ، می‌توانید هم با شلوار روشن و هم با شلوار تیره آن را ست کنید. پارچه این پیراهن زیبا و ساده اصطلاحاً سوسماری بوده و در آن از رنگ مشکی بمنظور ایجاد زیبایی بیشتر استفاده شده است.

پیراهن-خرید پیراهن مردانه طرح دار، اسپرت و مجلسی زاگرس پوش