قبل از بحران ایالات متحده، اعتماد به سیستم مالی در بالاترین حد چند ساله خود قرار داشت


اشتراک گذاری:

«حوادث سایبری همچنان بزرگترین خطری است که سازمان ها با آن مواجه هستند. ریسک‌های ژئوپلیتیکی دومین خطر مهم هستند.»

پاسخ دهندگان با تعهد دارایی ها و وجوه نقدی که در دست دارند، کمتر از آنچه در تست های استرس پیش بینی شده بود، به افزایش نیازهای مارجین پاسخ خواهند داد. اگر افزایش نیازمندی‌های حاشیه بزرگ‌تر از افزایش‌های حاصل از آزمون‌های استرس باشد، پاسخ‌دهندگان برای جمع‌آوری وجه نقد، علاوه بر تعهد دارایی‌ها و پول نقد، بیشتر به منابع مالی دیگر تکیه می‌کنند.»


منبع: https://www.fxstreet.com/news/boc-financial-system-survey-confidence-in-financial-system-was-at-multi-year-highs-before-us-crisis-202305151442

پاسخ دهندگان معتقدند که خطر شوکی که می تواند سیستم مالی کانادا را مختل کند از آخرین نظرسنجی کاهش یافته است. اعتماد آنها به انعطاف پذیری سیستم مالی کانادا در بالاترین حد خود از زمان اولین FSS در سال 2018 است.

نظرسنجی سیستم مالی بانک مرکزی کانادا (FSS) که بین 21 فوریه و 10 مارس انجام شد، نشان داد که اعتماد به انعطاف پذیری سیستم مالی کانادا در بالاترین حد خود از زمان اولین FSS در سال 2018 بوده است.

BoC توضیح داد که “با توجه به این دوره نظرسنجی، پاسخ های نظرسنجی نگرانی در مورد آشفتگی در بخش های بانکی در ایالات متحده و سوئیس را منعکس نمی کند.”

نکات کلیدی گزارش: