علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و روش رفع آن

انواع پمپ های لجن کش پروانه ثابت و متحرک ازانواع حلزونی و دورانی یادینام روی کفکش یا دینام ثابت ویا خروجی متناسب با نوع پروژه لایروبی ویا تخلیه چاه و سپتیک یاکانال های فاضلاب ولجن گیرها متفاوت می باشد شرکت آرمینال بسته به نوع کار پمپ متناسب رامورد استفاده قرار میدهدبه بهترین شکل ممکن پروژ کاری مورد نظر کارفرمارابه انجام رساند. متاسفانه خیلی از متخصصان تخلیه چاه، برای افزایش سود بیشتر چاه فاضلاب را کامل تخلیه نمیکنند. علاوه بر این، محصولات تخلیه شیمیایی به طور بالقوه می توانند به داخل لوله های زهکشی شما آسیب وارد کنند و در صورت استنشاق دود یا تماس مواد شیمیایی با پوست شما، خطری برای سلامتی شما ایجاد کنند.

در صورتی که این گرفتن سطحی باشد می توان آب جوش را با فشار زیاد و به صورت مستقیم به داخل چاه حمام ریخته و چند ساعت صبر نمایید تا آشغال ها در لوله ها نرم نرم تجزیه شده و از بین بروند. در صورتی که با دو روش قبلی لوله فاضلاب باز نشد می توان از وسیله فنر دستی استفاده نمود. وسیله ای ساده که در اکثر خونه ها پیدا میشه و خیلی از شما با نحوه کارکرد آن آشنا هستید. اما از آنجا که اکثر گرفتگی ها سطحی است، توصیه می شود از این ۷ روش فوق العاده استفاده کنید و شاید بتونید آن را رفع کنید.

دلایل مختلفی در ایجاد این مشکل تاثیر خواهد داشت که آشنایی با لوله فاضلاب و علت های گرفتن آن می تواند در سالم نگه داشتن لوله ها تاثیر زیادی داشته باشد. زیرا قبلا هم گفتیم که استفاده از فنر لوله بازکنی تاثیر بیشتری دارد. روش خیلی ساده که مطمئننا شما هم با آن آشنایی دارید، آب داغ است که برای تاثیر بیشتر، مقداری شوینده در آن حل کنید و به درون لوله گرفته شده بریزید. 3. این روش برای لوله های پی وی سی مناسب نیست. مناسب برای گرفتگی لوله هایی که متراژ آنها بالاست. بعضی اوقات پیش میاد که گرفتگی خیلی سفت و سخت است و با اجرای این ۷ روش هم نمی توان از پس آن برآمد و ادامه دادن به انجام این روش ها فقط زمانبر است و شاید کار را برای شما بدتر کند. گرفتگی لولههای آب و فاضلاب هم یکی دیگر از مشکلات رایجی است که ممکن است در منزل با آن روبرو شوید.

تخلیه چاه در ستارخان با کیفیت بالا و با نازل ترین قیمت توسط شرکت خدماتی ایران تخلیه انجام می شود. یکی از شایع ترین این مشکلات، بالا زدن چاه فاضلاب یا همان گرفتگی لوله می باشد. پس از این کار، یک سطل آب داغ به درون لوله بریزید و سپس باز بودن خط فاضلاب را تست کنید. در این میان دیگر شما نمی توانید کاری بکنید و برای رفع آن حتماً باید از یک متخصص لوله بازکنی و یا فنرزنی کمک بخواهید. در این شرایط سالانه شاید یک یا دو بار نیاز به فنرزنی لولهها داشته باشید. به همین دلیل، هر از گاهی به یک روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه احتیاج خواهیم داشت. 🔹علت گرفتگن لوله فاضلاب حمام چه می باشد؟

ریختن موی سر و همینطور اشیاء ریز در فاضلاب حیاط، آشپزخانه و همینطور حمام، یکی از مهمترین دلایل گرفتگی لولههای فاضلاب منازل هستند. در برخی پروژه های ساخت و ساز یا بازسازی و تعمیرات ساختمان احتمال ریختن و تجمع خاک یا ماسه لوله های وجود دارد که در نهایت باعث گرفتگی لوله می شود. اگر زمان ساخت منزل یا لوله کشی آن، پیمانکاران با بیدقتی موادی مثل سیمان، چسب، گچ و… اگر لوله کش ساختمان شما حین لوله کشی شیب درستی به لولهها نداده باشد، عملا باعث گرفتگیشان در آینده شده است. ما در این مقاله سعی براین داشتیم که شما را در ابتدا با مفاهیمی همچون اسید لوله باز کن، محلول لوله بازکن و سپس اثرات مخرب آنها آشنا کنیم. سپس کاسه پلاستیکی تلمبه را روی چاه گذاشته و با فشار زیاد مکشی را در چاه ایجاد نمایید.

از مواردی که بسیار در حمام میتواند گرفتگی لوله فاضلاب را ایجاد نماید موی سر است. این کار باعث آسیب زدن به چاه فاضلاب می شود. در کنار مو مهمترین عامل که باعث گرفتگی لوله فاضلاب حمام می شود صابون است که بدلیل مقادیر زیادی چربی می باشد که ترکیب چربی موجود در صابون با املاح موجود در آب تشکیل رسوبات سخت در لوله فاضلاب می دهد. قیمت لوله بازکنی یکی از مهمترین گزینهها در انتخاب فرد جهت لوله بازکنی است. لوله های فاضلاب از بخش های مهم در حمام هر خانه ای به حساب می آید زیرا در صورت گرفتگی می تواند مشکلات زیادی را برای اهل خانواده ایجاد نماید. در این میان گرفتگی لوله فاضلاب از سایر موارد دردسرسازتر بوده و به دلیل مشکلاتی که برای ساکنین خانه ایجاد می کند، باید در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود. گرفتگی لوله فاضلاب، از شایع ترین مشکلاتی است که خیلی ساختمان ها به ویژه مسکونی ها با آن رو به رو هستند و احتمالا آن را تجربه کرده ید. به همین دلیل ابتدا جوش شیرین را داخل چاه حمام بریزید و پس از مدتی به آن سرکه یا نمک اضافه نمایید و بعد از آن آب را با شدت زیاد به چاه وارد کنید و منتظر بمانید تا گرفتگی لوله فاضلاب حمام برطرف گردد.

لوله های فاضلاب در قسمت آشپزخانه معمولا با قطر 63 پلیکا یا قطر 75 پوش فیت اجرا میشوند و دلیل گرفتگی نیز میتواند همین مساله باشد . معمولا بسیاری از مردم پس از باز کردن لوله های سینک آشپزحانه نمی توانند مجددا آن را ببندند و این مشکل باعث می شود در گوگل جستجو نمایند تا بلکه راهی را برای حل این موضوع پیدا کنند. به شما کمک میکند تا بدون جستجوی آدرس اتحادیه لوله بازکنی یا شماره افراد لوله بازکنی، بهترین متخصصین لوله بازکنی در شهر خودتان و در نزدیکی محل خودتان پیدا کنید. اگر گرفتگی لوله جاروبرقی شما عمیق است، بسته به اینکه انسداد در کدام قسمت از جاروبرقی است، به چند ابزار برای رفع گرفتگی نیاز دارید. توجه داشته باشد مقدار نمک و جوش شیرین برای هر 2لیتر آب جوشیده شده می باشد.

2. ظرفی از آب داغ تهیه کرده و سعی کنید با فشار آب را داخل چاه حمام و لوله فاضلاب آن تخلیه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی کنید. به این ترتیب هم هزینه کمتری برای تخلیه چاه صرف میکنند و هم پول بیشتری برای ارائه خدمات از شما میگیرند. اگر زمان برای شما مهم و ارزشمند است و نمیخواهید بیش از حد معطل شوید و لوله فاضلاب منزلتان در زمان بسیار کوتاهی باز شود، با اعتماد به اقای لوله بازکن، سریعترین لوله بازکنی تهران را تجربه کنید. شما می توانید از تلمبه استفاده کنید کافیست که آب گرم حمام باز کنید تا مقداری آب در حمام جمع شود، سپس با فشارهای پی در پی شروع به تلمبه زنی کنید. کافیست در هر ساعت از شبانهروز با ما تماس بگیرید. در صورتی که توده مو جمع شده در لوله در ابتدای چاه فاضلاب حمام قرار دارد کافیست با دستکش پلاستیکی موهای جمع شده را از سر لوله پاک کنید. برای این کار کافیست لوله فاضلاب را پر از آب کنید و سپس دست خود را طوری جمع کنید که داخل آن حفره ایجاد شود. موضوعی است که باعث شده فضای خالی چاه محدود شده و دوباره زود به زود پر شود. 4. بعد از این که مطمئن شدید لوله از آب خالی شده است به یک سر لوله مبدل، شیلنگ لاستیکی و به سر دیگر آن یک لوله پلاستیکی که از جنس pp است را ببندید.

میتوانید حجم زیادی آب جوش را به یکباره داخل لوله بریزید. در صورتی که حجم زیادی مو داخل لوله فاضلاب حمام وجود داشته باشد می توانید با یک قلاب مو را از داخل لوله بیرون بیاورید. تعیین عمق میله چاه، حجم مورد نیاز انباری چاه و مهمتر از همه محل حفر کردن چاه جزء مسایلی هستند که اگر دقت نشود ممکن است مشکلاتی را در آینده پیش بیاورد. برطرف کردن چاه و لوله فاضلاب از مواردی است که نیاز به خدمات فنی و رفع گرفتگی فوری توسط کارشناس فنی دارد. یکی از دلایل اصلی گرفتگی فاضلاب حمام می تواند ورود مو به داخل چاه و لوله فاضلاب باشد که حتما باید نسبت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام اقدام کنید. در ادامه مقاله دلایل مشکلات مختلف آب و فاضلاب منزل را با هم بررسی میکنیم. به همین دلایل هم قصد داریم تا روش های متفاوت جهت برطرف کردن این گرفتن را در ادامه عنوان نماییم. ما در مجموعه آقای لوله بازکن سرویسکاران بسیار حرفه ای داریم که سال ها تجربه در زمینه باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان سیاه و سفید، قیر، گچ و دوغاب دارند. مجموعه خدمات توسط غرب تهران سابقه بیش از ۲۵ سال در زمینه خدمات لوله کشی و لوله بازکنی ساختمان در تهران دارد و همواره سعی کردیم که تابع قوانین و مقررات خدمات خود را ارائه دهند و در حال حاضر نیز با توجه به تاکید وزارت بهداشت و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران استاد کار آن خود را موظف کرده است و جهت حفاظت از جان شما مشتریان عزیز و همچنین استادکاران خود کلیه نکات بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را در ارائه خدمات به بازکنی شبانه روزی رعایت نمایند .

آب درون سینک به کندی خالی می شود. اگر در هنگام شستشو آب از زیر سینک یا لباسشویی بیرون می زند نیز نشانه گرفتگی لوله هاست. می باشد که در هنگام شستشو باید به این موارد و ورود آن ها به چاه دقت فراوان نمود. مسدود شدن لوله ها مخصوصا اگر لوله فاضلاب یک ساختمان مسکونی چند واحده مسدود بشود ؛ موجب سلب آسایش ساکنین آن ساختمان خواهد شد. در آخر هم برای تمیزی لوله و رفع گرفتگی، یک سطل آب داغ بریزید. پس از تماس با شماره تلفن لوله بازکنی شرق تهران ، ما کاملا برای شما شفاف می کنیم چه روش های پیچیده ای برای این کار دارند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که در صورتی که جنس لوله های فاضلاب حمام شما از جنس پی وی سی است ریختن آب جوش گزینه مناسبی نمی باشد به این دلیل که می تواند باعث ایجاد خرابی لوله یا کم شدن قطر آن شود و همچنین باز کردن آن با فنر می تواند آن را سوراخ کند.این روش در لوله های فلزی پرکاربرد است.

با توجه به اینکه شرکت ما علاوه بر خدمات لوله بازکنی شرق تهران در زمینه تخلیه چاه هم فعال است، به خوبی میدانیم که هزینههای تخلیه مداوم آن چقدر میتواند آزاردهنده باشد. چه زمانی تخلیه باید صورت گیرد؟ به طور مثال در صورتی که مشکل گیر کردن در لوله به دلیل صابون و چربی باشد با زمانی که مو جمع شده باشد با یکدیگر متفاوت می باشد. گرفتگی لوله با سیمان که با فنر باز میشود. در آخر هم یک سطل آب داغ در لوله بریزید. این فنرها، به یک موتور متصل هستند و استفاده از آن ها یکی از بهترین روش های لوله بازکنی است.به شرط اینکه فرد تجربه ی کافی برای استفاده از این دستگاه را داشته باشد که در غیر این صورت ممکن است باعث شکست لوله ها شود. این شرکت برای استخدام سرویس کار سختگیری میکند تا مشتریان عزیز با خیال راحت با این شرکت تماس گرفته و درخواست اعزام سرویسکار را ثبت نمایید. مسلما لوله های فاضلاب در قسمت های مختلفی چون حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی وجود دارند که احتمال گرفتگی فاضلاب وجود دارند.

این منطقه از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد. برای انجام خدمات لوله بازکنی منطقه 12 در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا می کنیم. جنت آباد نام محلهای در شمال غرب تهران و در منطقه 5 شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران تهران، از شمال به حصارک، از شرق به محلههای پونک و چهار دیواری و اشرفی اصفهانی. سرویس لوله تنها در حوزه لوله بازکنی جنوب تهران فعالیت نمی کند بلکه شرق تهران، غرب تهران و شمال تهران نیز تحت پوشش خدمات فوری، تضمینی و شبانه روزی این مرکز می باشد. همچنین در صورتی که از سرویس لوله بازکنی تهرانسر در سایت برچسب رضایت داشتید، ما را به آشنایان و دوستان خود در سراسر تهران نیز معرفی کنید. در این هنگام راهی جز تماس با سرویس های لوله بازکنی باقی نمیماند و باید سریعاً رسیدگی شود. پس از گذشت چند دقیقه قدری آب جوش داخل چاه بریزید تا مواد باقی مانده شسته شوند.