شرایط جهانی پیچیده تر و ناسازگارتر شده است

همچنین بخوانید: AUD/USD تجزیه و تحلیل قیمت: از حمایت دو هفته ای خارج می شود اما 0.6700 کلید صعود است


منبع: https://www.fxstreet.com/news/australia-treasurer-chalmers-global-conditions-have-become-more-complex-and-confronting-202304110019

AUD/USD قیمت‌ها را افزایش می‌دهد تا بالاترین قیمت روزانه خود را در نزدیکی 0.6650 به‌روزرسانی کند، در حالی که جهش اصلاحی اواخر دوشنبه را از پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای افزایش می‌دهد.

نرخ‌های بهره بالاتر آسیب‌پذیری‌هایی را در بخش‌هایی از سیستم بانکی بین‌المللی آشکار کرده است و به چالش‌های قابل توجه تورم مداوم، کند کردن رشد جهانی و تأثیرات مداوم جنگ در اوکراین افزوده است.

AUD/USD ضررهای اخیر را کاهش می دهد

شرایط جهانی حتی از چند ماه پیش پیچیده تر و متضادتر شده است.

این بدان معناست که این جلسات کلیدی و بودجه آتی ما تماماً در مورد تأمین امنیت برای مردم ما در زمان‌های نامشخص برای جهان خواهد بود.

لرزش های اخیر در بازارهای مالی جهانی باعث افزایش عدم اطمینان و ریسک های نزولی شده است و صندوق بین المللی پول اکنون ضعیف ترین دوره پنج ساله رشد جهانی در بیش از سه دهه گذشته را پیش بینی می کند.


اشتراک گذاری:

بلومبرگ به نقل از سیدنی مورنینگ هرالد استرالیا گزارش داد: جیم چالمرز، خزانه‌دار استرالیا، در حالی که آماده می‌شود برای نشست گروه 20 به واشنگتن برود و حدود یک ماه مانده به تحویل بودجه سالانه کشورش، درباره شرایط اقتصادی جهانی «پیچیده و مقابله‌کننده» هشدار داد. (SMH) اخبار در اوایل سه شنبه.

اظهارات کلیدی