خطوط ثابت USD/CAD بالاتر از اواسط 1.3600 در بحبوحه ضعیف شدن دلار آمریکا و کاهش قیمت نفت

علیرغم خوش بینی های اخیر در مورد بهبود قوی در چین و نگرانی ها در مورد اختلالات عرضه در ترکیه، نگرانی ها مبنی بر اینکه رکود عمیق تر اقتصاد جهانی باعث کاهش تقاضای سوخت خواهد شد، به عنوان یک باد مخالف برای مایع سیاه عمل می کند. این، همراه با انتظارات مبنی بر اینکه بانک کانادا (BoC) از افزایش بیشتر نرخ‌های بهره خودداری کند، از چشم‌اندازی برای افزایش معنی‌دار برای جفت USD/CAD حمایت می‌کند. با این حال، شکست متقاعد کننده به زیر سطح حمایت افقی 1.3630، چشم انداز مثبت را نفی می کند و راه را برای عقب نشینی اصلاحی عمیق تر هموار می کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-cad-flat-lines-above-mid-13600s-amid-weaker-usd-subdued-oil-prices-202303281401با حرکت رو به جلو، تمرکز اکنون به انتشار نسخه نهایی تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده در روز پنجشنبه، که توسط تولید ناخالص داخلی ماهانه کانادا و شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو – شاخص قیمت اصلی PCE – در روز جمعه منتشر می شود، تغییر می کند. در این میان، بازده اوراق قرضه ایالات متحده و احساسات ریسک گسترده تر، تقاضای دلار را افزایش می دهد. جدای از این، معامله‌گران از پویایی قیمت نفت سرنخ می‌گیرند تا فرصت‌های کوتاه‌مدت را در اطراف جفت USD/CAD به دست آورند. با این وجود، پس‌زمینه بنیادی نشان می‌دهد که مسیر کمترین مقاومت برای قیمت‌های نقدی به سمت صعود است.

سطوح فنی برای تماشا

دلار آمریکا (USD) برای دومین روز متوالی پایین‌تر می‌آید و جهش متوسط ​​جفت ارز USD/CAD را تا سطح 1.3700 حفظ می‌کند. چشم انداز نه چندان تندروانه فدرال رزرو، که نشان می دهد توقف افزایش نرخ بهره در افق است، همراه با کاهش ترس از یک بحران بانکی تمام عیار، همچنان گرین بک امن را تحت فشار قرار می دهد. با این حال، یک عقب نشینی ملایم در قیمت نفت خام، از بالاترین سطح دو هفته‌ای که در اوایل سه‌شنبه به ثبت رسید، لونی مرتبط با کالا را تضعیف می‌کند و حداقل در حال حاضر به‌عنوان یک بادگیر برای نفت خام عمل می‌کند.


اشتراک گذاری:

  • USD/CAD فاقد هرگونه جهت درون روز ثابت است و تحت تاثیر ترکیبی از عوامل است.
  • چشم انداز کمتر جنگ طلبانه فدرال رزرو، کاهش ترس از بحران بانکی بر گرینبک فشار می آورد.
  • افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده ضرر دلار را محدود می کند و در بحبوحه کاهش قیمت نفت حمایت می کند.

جفت USD/CAD برای به دست آوردن هر گونه کشش معنی‌داری تلاش می‌کند و بین سودهای خفیف/زیان‌های جزئی در اوایل جلسه آمریکای شمالی در روز سه‌شنبه، تلاش می‌کند. این جفت در حال حاضر درست بالای میانه 1.3600 قرار دارد، تقریباً بدون تغییر برای روز و تحت تأثیر ترکیبی از نیروهای واگرا است.