خرید انواع ویدئو وال در فروشگاه کیومیتا با قیمت مناسب کیومیتا | asilight

سطح پیکسل وقتی از دور تماشا شود (برای مثال در اجرای زنده) می تواند بسیار بزرگ یا بسیار کوچک باشد. روشنایی زیاد، عدم وجود حاشیه بین اجزا و رنگ های چشمگیر از مزایای اصلی فناوری Direct View LED است. همانطور که گفته شد ویدیو وال از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی و برد کنترلر، منبع تغذیه، و کابینت یا استراکچر و سازه مگنتی (با توجه به نوع ماژول و محل نصب) تشکیل می شود. در ویدیو وال‌های LEDیا تلویزیون شهری هیچ‌گونه Bezel‌ی به‌‌کار گرفته نشده و میشه این مورد رو از نقاط قوت اونها ذکر کنیم. قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگی‌‌ها تعیین می‌شود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است. در تمامی ویدئووال ها پورت های خروجی یافت میشود و میتواند داده های مختلفی را از دیگر دستگاه ها دریافت کند و خروجی را با آن داده ها تولید کند.

خرید ویدیو وال در تهران 09125902103

شما با تماس با تیم پشتیبانی و تیم فروش با توجه به نیاز شما مدل ها و قیمت ها را اعلام و ارسال خواهند نمود. یک ویدیووال باید به طور مداوم و استوار، در طول زمان قابل اطمینان باشد. هر گونه عملیات تعمیر و نگهداری که ممکن است شامل تعویض قسمت‌های مختلف سیستم باشد، باید به بهترین شکل انجام شده و ضمن انجام این پروسه ، عملکرد سیستم مختل نشود. حرف P و عدد بعد از آن نشان دهنده فاصله LED ها با یکدیگر هستند ، هرچه عدد بعد از P کوچکتر باشد کیفیت تصویر و رزولوشن بالاتر می شود. از نقاط ضعف این مدل نمایشگر می‌تونیم به هزینه‌ی بالای نگهداری اون اشاره کنیم، چر که در این مدل، با توجه به وجود لامپ تصویر با عمری کوتاهی،‌ شما باید مرتبا لامپ‌های مصرفی رو تعویض کنین.

چرا ویدیووال؟

چیده شدن چند مانیتور کنار هم به شکل کاشی یک صفحه نمایش بسیار بزرگ multi-HD را ایجاد میکند. هرچه یک ویدیو وال فاصله‌ی Bezel to Bezel (از یک قاب تا قاب دیگر) کمتری داشته باشه، قیمت اون بیشتره. اخیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی این فاصله به 0.88 میلی‌متر کاهش پیداکرده. تنها نقطه‌ی قوت DLP نسبت به سایر ویدیو وال‌ها همین Bezel بسیار باریک (در حد صفر میلی‌متر) هست. ویدیو وال‌ها نسل جدید مانیتورهای صنعتی هستن و نسبت به مانیتورهای صنعتی نسل قبل قابلیت‌های بیشتر و بهتری دارن. ویدیو وال‌ها با توجه به نوع نیاز کاربران در مدل‌های مختلفی طبقه‌بندی میشن اما درکل در سه نوع LED WALL ،LCD VIDEO WALL و DLP از بقیه معروف‌تر و مربوط به شبکه‌ی ویدیو وال هستن.

خرید انواع ویدئو وال در فروشگاه کیومیتا با قیمت مناسب کیومیتا | asilight

این مانیتور عریض دارای نرم افزار و سخت افزار‌هایی است که مجزا از نمایشگر بوده و نمایش تصاویر را روی انواع ال سی دی و ال ای دی با کیفیت بالا و رزولوشن نامحدود فراهم می‌کند. همچنین دارای نرم افزار فارسی برای استفاده در ایران بوده و صفحه نمایش‌های این ویدئو وال به دو صورت افقی و عمودی قابل نصب است. مدیریت همزمان پورت‌های اتصال مختلف تصویری و ویدئویی نظیر VGA ،HDMI ،DVI ،Composite و RGB را به شما می‌دهد. همچنین برخی از کنترل‌ کننده‌‌های ویدئو وال می‌‌توانند در اتاق سرور ساکن شوند و با کارت‌‌های گرافیکی خود از طریق شبکه ارتباط برقرار کنند. اغلب این کار از طریق یک کنترلر دیواری سنتی (با چندین کارت گرافیک) در اتاق سرور با یک دستگاه فرستنده متصل به هر خروجی گرافیکی و یک گیرنده متصل به هر صفحه به دست می‌آید.

این صفحات می‌توانند به عنوان پیش نمایش ذخیره شوند تا کاربر بتواند در هر زمانی آنها را از نرم افزار کنترل پروسسور یا سیستم کنترل ویدئو وال AV بازخوانی کند. پس در مراکزی که ویدئو وال در دید عموم قرار می‌گیرد بهتر است تا برای بهتر شدن بازده ویدیو وال از این نوع استفاده شود. نقطه ضعف آنها را هم می‌توان هزینه‌های سنگین نگهداری‌اش دانست چرا که لامپ‌های تصویر به کار گرفته شده در ویدئو وال‌های DLP عمر کوتاهی دارند و در بازه‌های زمانی کوتاهی نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. همان‌طور که بیان شد سیستم ویدئو وال، یک سیستم ویدئو دیواری است که به صورت یکپارچه و مداوم درحال کار است و از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. کاربرد ویدئو وال را می‌توان در سیستم‌های چندمنظوره مانند تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی مشاهده کرد.

  • به خاطر ماهیت بزرگ بودن مقیاس تکنولوژی ویدیو وال، وضوح تصویر یک نگرانی عمده به حساب می­آید.
  • ویدئو وال به معنای لفظی، یعنی دیوارهای ویدیویی و این لفظ به این خاطر قرار داده شده است که نمایشگر های ال ای دی اغلب کنار دیوار یا روی دیوار نصب می شوند و تصاویر و ویدیو ها را پخش می کنند.
  • حرف P و عدد بعد از آن نشان دهنده فاصله LED ها با یکدیگر هستند ، هرچه عدد بعد از P کوچکتر باشد کیفیت تصویر و رزولوشن بالاتر می شود.
  • ویدیو وال یک سطح تصویر بزرگ است که از کنار هم قرار گرفتن چندین نمایشگر بوجود آمده است.
  • در خرید این ویدیو وال‌ها خطوط Bezel بسیار اهمیت دارن و با توجه به پایین بودن میزان Bezel اون‌ها متفاوت هست.