تقویت دلار آمریکا در بحبوحه اقتصاد انعطاف پذیر آمریکا ادامه دارد

داده های اروپایی انتظارات را از دست دادند افزایش فشار بر یورو تولید صنعتی در ماه دسامبر 1.7 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت، در حالی که تراز تجاری در همان ماه کسری 18.1 میلیارد یورویی را به ثبت رساند. EUR/USD در 1.0660 پایین آمد و اکنون در منطقه 1.0680 معامله می شود

طلا کاهش قیمت خود را در ماه فوریه به 1830.53 دلار در هر اونس تروی افزایش داد و اکنون در حدود 1836 دلار در نوسان است.

USD/CAD با قیمت 1.3390 معامله می شود دلار کانادایی بهره مندی از بازگشت قیمت نفت خام WTI پس از کاهش به 77.25 دلار، بشکه ای 78.60 دلار معامله می شود. EIA از افزایش شدید ذخایر ایالات متحده، تا 16.283 میلیون بشکه در هفته منتهی به 10 فوریه خبر داد.

قاضی ورشکستگی FTX با ترس از ضرر 100 میلیون دلاری، درخواست انتصاب بازرس مستقل را رد کرد


گرین‌بک از نگرانی‌های جدید در مورد تداوم ایالات متحده سود برد انقباض پولی فدرال رزرو تحریک ریسک گریزی از آنجایی که نرخ تورم آمریکا در ژانویه به میزان متوسطی کاهش یافت، امیدها برای چرخش فدرال رزرو از بین رفت. ایالات متحده فروش خرده فروشی را در روز چهارشنبه منتشر کرد که در ماه ژانویه 3 درصد افزایش یافت که بسیار بهتر از حد انتظار بود. این رقم انگیزه جدیدی به دلار آمریکا داد و بازارهای سهام را در عقب نگه داشت.

USD/JPY با قیمت 134.15 معامله می شود که در روز به شدت افزایش یافته است. بازده بالاتر اوراق قرضه دولتی ایالات متحده در کنار اظهارات کیشیدا، نخست وزیر ژاپن در اوایل روز، حمایتی را ایجاد کرد. کیشیدا گفت که انتظار دارد رئیس جدید بانک ژاپن (BoJ) سیاست پولی مناسب را با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، تورم و بازار حفظ کند.

این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:


منبع: https://www.fxstreet.com/news/forex-today-us-dollar-strength-continues-amid-resilient-american-economy-202302151947

آنچه باید در روز پنجشنبه 16 فوریه رعایت کنید:


اشتراک گذاری:

دلار آمریکا در روز چهارشنبه قوی ماند و تقاضا برای گرین‌بک در آستانه بسته شدن وال استریت کاهش یافت، زیرا سهام از پایین‌ترین سطح خود در روز برگشت.

جفت AUD/USD به 0.6864 سقوط کرد اما آستانه 0.6900 را قبل از بسته شدن در میان جهش سهام بازیابی کرد. آمار اشتغال استرالیا و انتظارات تورمی در اوایل روز پنجشنبه افزایش می یابد.

در اوایل روز، بریتانیا گزارش داد که CPI سالانه در ژانویه 10.1 درصد افزایش یافته است، از 10.5 درصد در دسامبر کاهش یافته است، در حالی که CPI اصلی 5.8 درصد بر اساس سالانه از 6.3 درصد قبلی افزایش یافته است. کاهش تورم از مسیر آسان‌تر انقباض در کشور حمایت می‌کند. GBP/USD به 1.2020 کاهش یافته است.