با نوسان شدید شاخص USD به شدت کاهش می یابد

در ادامه، شکست قاطع بالاتر از مقاومت فوری ترسیم شده در بالاترین سطح 25 می در 0.9073، دارایی را به سمت مقاومت سطح گرد 0.9100 و به دنبال آن پایین ترین سطح 28 مارس در 0.9137 سوق خواهد داد.

در یک سناریوی جایگزین، حرکت نزولی به پایین‌تر از 0.8929 در 16 می، دارایی را به سمت پایین‌ترین سطح 14 آوریل در 0.8867 می‌کشاند. یک لغزش به پایین‌تر از 14 آوریل، دارایی را بیشتر به سمت شکل‌گیری بهار در حول و حوش 04 می در 0.8820 می‌کشاند.

نمودار چهار ساعته USD/CHF

USD/CHF در حال نمایش یک مرحله تعدیل موجودی پس از ارائه الگوی انباشت Wyckoff است که در مقیاس چهار ساعته شکل گرفته است. به طور کلی، انتظار می‌رود که دارایی فرانک سوئیس تیک‌های صعودی گسترده‌تر و حجم سنگین‌تری را نشان دهد زیرا گاوها در مرحله نشانه‌گذاری ثابت می‌مانند. میانگین متحرک نمایی 50 دوره ای (EMA) با شیب رو به بالا در 0.9024 از گاوهای دلار آمریکا حمایت می کند.


اشتراک گذاری:

  • USD/CHF در بحبوحه نوسانات محض در شاخص USD با فشار فروش بالای 0.9045 مواجه شده است.
  • شاخص USD کاندیدای رتبه بندی مجدد است، زیرا خیابان یک افزایش دیگر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را پیش بینی می کند.
  • USD/CHF در حال نشان دادن مرحله تعدیل موجودی پس از ارائه یک شکست الگوی انباشت Wyckoff است.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-chf-price-analysis-declines-firmly-as-usd-index-turns-heavily-volatile-202305300027

شکست مطمئن به محدوده صعودی 60.00-80.00 توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) باعث تقویت بیشتر دلار آمریکا خواهد شد.

در همین حال، فرانک سوئیس در بحبوحه انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی (GDP) سه‌ماهه اول سوئیس همچنان فعال خواهد بود. رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه 0.1 درصد در مقابل عملکرد راکد دیده می شود. بر اساس سالانه، رقم تولید ناخالص داخلی 0.6 درصد کاهش یافته است، که کمتر از انتشار قبلی 0.8 درصد است.

قراردادهای آتی S&P500 برخی از رشدها را در توکیو کاهش داده است که نشان دهنده احتیاط جزئی قبل از واکنش سرمایه گذاران به تصویب افزایش سقف بدهی ایالات متحده است. شاخص USD چرخش شدیدی را در محدوده 25 پیپ نشان داده است زیرا انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران در بحبوحه افزایش انتظارات برای افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) نرخ بهره را مجدداً ارزیابی کنند.

جفت USD/CHF پس از تلاش های متعدد برای انتقال مشخصات حراج به بالای 0.9045 در جلسه آسیایی به شدت کاهش یافته است. دارایی فرانک سوئیس پیشنهادهای قابل توجهی را به خود جلب کرده است زیرا شاخص دلار آمریکا (DXY) به شدت نوسان کرده است زیرا سرمایه گذاران ایالات متحده پس از یک تعطیلات آخر هفته طولانی به دلیل روز یادبود بازگشته اند.