با افزایش تقاضا برای نفت، WTI به شدت بیش از 2 درصد افزایش می یابد

در همین حال، گزارش بیکر هیوز برای 28 آوریل گزارش داد که دکل های حفاری نفت در ایالات متحده بدون تغییر در 591 باقی مانده است، در روزی که شرکت های آمریکایی درآمد را گزارش کردند.

سطوح فنی WTI

اگرچه WTI در حال ثبت افزایش روزانه است، اما هفته را با کاهش 1.67 درصدی به پایان می‌رساند و سقوط خود را به دو هفته متوالی افزایش می‌دهد که مربوط به کندی قریب‌الوقوع در ایالات متحده (ایالات متحده) است.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/wti-climbs-sharply-more-than-2-as-demand-for-oil-increases-202304282228


اشتراک گذاری:

  • WTI علیرغم افزایش بیش از 2 درصدی در روز جمعه، هفتگی متوالی را از دست خواهد داد.
  • کمبود تولید نفت خام ایالات متحده با تقاضای بنزین جبران شد. بنابراین، WTI افزایش یافت.

آخرین اخبار گزارش شده توسط رویترز حاکی از آن است که شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC)، وزیر خزانه داری ایالات متحده و فدرال رزرو برای بهبود وضعیت مالی خود با First Republic Bank که در رسیدن به توافق ناکام است، جلساتی را برگزار کردند.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA)، تولید نفت خام آمریکا در ماه فوریه کاهش یافت و تولید به 12.5 میلیون بشکه در روز کاهش یافت که پایین‌ترین سطح از دسامبر است. با این وجود، تقاضا برای سوخت به نزدیک به 20 میلیون بشکه در روز رسید که بالاترین میزان از نوامبر است.

وسترن تگزاس اینترمدیت (WTI)، معیار نفت خام ایالات متحده، پس از اینکه شرکت های آمریکایی مرتبط با بخش انرژی از تخمین های درآمدی فراتر رفتند، بیش از 2 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، گزارش دولت حاکی از افزایش تقاضا برای سوخت در حالی که تولید نفت خام کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، WTI با قیمت 76.61 دلار معامله می شود.