انتظارات تورم پنج ساله ایالات متحده به کمترین میزان از ژانویه 2021 رسیده است


اشتراک گذاری:

همچنین بخوانید: معاملات آتی S&P500 با افزایش سقف بدهی توسط مجلس نمایندگان آمریکا تثبیت شد


منبع: https://www.fxstreet.com/news/us-five-year-inflation-expectations-drop-to-the-lowest-since-january-2021-202306010321

با این حال، انتظارات تورمی 5 ساله بر اساس محاسبات فوق به پایین‌ترین سطح از ژانویه 2021 کاهش می‌یابد، در حدود 2.07 درصد تا زمان انتشار، در حالی که همتای 10 ساله، حداقل 2.18 درصد را در دو هفته اخیر بازبینی می‌کند.

با این حال، اضطراب پیش از تغییر کلیدی اشتغال ADP، PMI تولید ISM و PMI جهانی S&P برای ماه می باعث افزایش شاخص دلار آمریکا (DXY) می‌شود که به نوبه خود به دارایی‌های پرریسک‌تر اجازه می‌دهد تا بالاتر روند.

با این حال، شایان ذکر است که سیاست گذاران فدرال رزرو هنوز هیچ گونه نرمی در فشار قیمت را تایید نکرده اند و بنابراین داده های کلیدی امروز ایالات متحده و همچنین رای سیاست گذاران ایالات متحده در مورد لایحه سقف بدهی در سنا باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. جهت های بازار را روشن کنید

انتظارات تورمی ایالات متحده، مطابق با نرخ تورم سربه سر 10 و 5 ساله از داده های فدرال رزرو سنت لوئیس (FRED)، در یک هفته گذشته رو به کاهش بوده است که به نوبه خود به نفع آخرین ارزیابی مجدد بازار از فدرال رزرو است. (Fed) نگرانی های افزایش نرخ بهره.

با این حال، چاپ ضعیف پیش‌سازهای تورم ایالات متحده به داده‌های مختلط ایالات متحده و مذاکرات غیرقابل توجه فدرال رزرو می‌پیوندد تا دلار آمریکا را در میان خوش‌بینی محتاطانه در بازار تقویت کند.