آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت؛ چرا که امکان احراز هویت از طریق صرافیکوکوینبا شماره تلفن همراه افراد ایرانی امکان پذیر نمی باشد. در اینجا تأکید ما روی فعال کردن قابلیت Google Verification است. این کد را باید در کادر مشخص شده وارد کنید تا فرآیند ادامه پیدا کند. در این صفحه از شما درخواست می‌شود که نرم‌افزار Google Authenticator را نصب کنید.

امنیت در صرافی کوکوین

برای انجام خرید و فروش در صرافی کوکوین بعد از انجام عملیات انتقال ارز روی گزینه ترید کلیک کنید. در این بخش با انتخاب گزینه limit محدوده قیمتی که دوست دارید را وارد کنید و order خود را ثبت کنید. به هیچ وجه شماره تلفن خود را در مراحل ثبت نام وارد صرافی نکنید، زیرا هویت ایرانی شما مشخص می شود. می تواند به جای شماره تلفن، از فیلد ایمیل استفاده کنید تا کد تاییدیه به ایمیل تان ارسال شود. آخرین نکته ای که برای ثبت نام در صرافی کوکوین باید در نظر داشته باشید این است که حتما از یک ایمیل فعال استفاده کنید.

در حالی که صرافی کوکوین تأیید KYC یا همان احراز هویت و ویژگی‌های امنیتی استاندارد صنعتی را ارائه می‌دهد، این صرافی در سال ۲۰۲۰ مورد هک بزرگی قرار گرفت. هکرها بیش از ۲۸۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از کیف‌پول‌های داغ کاربران سرقت کردند. خوشبختانه، دارایی ها توسط یک صندوق بیمه پوشش داده شد، اما این مشکل امنیتی کاملا بر طرف شده است و هم اکنون با تمهیداتی که در این زمینه انجام داده است هیچگونه مشکلی از نظر امنیتی دیده نمیشود.

صرافی هات بیت – آموزش ثبت نام در صرافی HotBit

در این صرافی شما می‌توانید با استفاده از امکانات مختلف، امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. حالا برای تکمیل ثبت نام در صرافی کوکوین و انجام فرآیند احراز هویت، روی گزینه شروع احراز هویت یا Start Verification کلیک کنید. همانطور که می‌بینید برای افرادی که دارای سرمایه‌های بزرگ نیستند، ثبت نام در صرافی کوکوین با این سطح از احراز هویت کافی است و می‌توانند به‌راحتی در این صرافی معاملات خود را انجام دهند. صرافی KuCoin، یک صرافی آنلاین و پلت‌فرم مخصوص معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی در سال 2017 به‌صورت رسمی شروع به‌کار کرد اما ساخت این پروژه از سال 2011 شروع شد. یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین مباحثی که در بازار رمزارزها در میان کاربران ایرانی وجود دارد، پیدا کردن یک صرافی مناسب است.

آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

همچنین این امکان وجود دارد تا در ساخت ربات معاملاتی خود از یکی از دو حالت، خودکار یا شخصی سازی شده استفاده کنید. این موضوع در استراتژی معاملاتی شما تأثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه اپلیکیشن صرافی کوکوین برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس بوده و “آموزش صرافی کوکوین” اندروید با نسخه iOS تفاوت چندانی ندارد. در صرافی کوکوین کاربران می توانند از سه روش ثبت سفارش مختلف در بخش Spot استفاده کنند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا از سایت ما دیدن کنید. با استفاده از صرافی کوکوین تقریباً می‌توانید هر رمز ارزی را واریز کنید.

خرید کریپتو با ارزهای فیات