اوج یک ماهه و در حال شمارش، به نوسان آوریل نزدیک می شود

از منظر فنی، حرکت به جفت NZD/USD اجازه می‌دهد تا از یک مانع خط روند نزولی کوتاه‌مدت که از اوج YTD که در فوریه لمس شد، عبور کند. با توجه به اینکه نوسانگرهای نمودار روزانه به راحتی در منطقه صعودی قرار دارند و هنوز تا منطقه خرید بیش از حد فاصله دارند، این تنظیم از چشم انداز سودهای بیشتر پشتیبانی می کند.

دلار آمریکا (USD) در بحبوحه انتظارات قوی مبنی بر اینکه فدرال رزرو (فدرال رزرو) در حال نزدیک شدن به پایان چرخه های افزایش نرخ بهره در طول سال خود است، نزدیک به پایین ترین سطح ماهانه که هفته گذشته لمس شد، افت کرد. این، همراه با نگرانی‌ها در مورد سقف بدهی ایالات متحده و انگیزه ریسک‌پذیری، گرین‌بک امن را تضعیف می‌کند و باعث افزایش بیشتر کیوی حساس به ریسک می‌شود.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/nzd-usd-price-analysis-fresh-one-month-high-and-counting-approaches-april-swing-high-202305081331

از طرف دیگر، نقطه شکست مقاومت خط روند نزولی، که در حال حاضر درست زیر علامت شکل گرد 0.6300 قرار دارد، اکنون به نظر می رسد که از نزول فوری محافظت می کند. هر گونه کاهش بیشتر به احتمال زیاد خریداران جدید را جذب می کند و در نزدیکی میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA)، حول منطقه 0.6255، که باید به عنوان پایه ای قوی برای جفت NZD/USD عمل کند، محدود باقی می ماند.

نمودار روزانه NZD/USD


اشتراک گذاری:

  • NZD/USD برای چهارمین روز متوالی کشش قوی پیدا کرد و به بالاترین سطح یک ماهه رسید.
  • راه اندازی فنی به نفع معامله گران صعودی است و از چشم انداز سودهای بیشتر پشتیبانی می کند.
  • هر شیب معنی‌داری به سمت شکست خط روند نزولی احتمالاً مورد خرید قرار می‌گیرد.
از این رو، حرکت بعدی به سمت آزمایش مجدد نوسان ماهانه آوریل، حول منطقه 0.6380، در مسیر رسیدن به علامت 0.6400، به نظر یک امکان متمایز است. برخی از خریدهای متعاقب این پتانسیل را دارند که جفت NZD/USD را به سمت مانع مربوطه بعدی در نزدیکی منطقه 0.6435-0.6440 ببرند، که بالاتر از آن گاوها ممکن است به دنبال بازپس گیری علامت روانی 0.6500 باشند.

جفت ارز NZD/USD سیر صعودی اخیر خود را که در دو هفته گذشته شاهد بودیم، طولانی کرد و برای پنجمین روز متوالی روز دوشنبه به روند صعودی خود ادامه داد. این همچنین هفتمین روز حرکت مثبت در هشت دوره قبلی را نشان می‌دهد و قیمت‌های نقدی را به بالاترین سطح یک ماهه می‌رساند، در حدود منطقه 0.6350 که به سمت آمریکای شمالی حرکت می‌کند.

fxsorginal

سطوح کلیدی برای تماشا