گاو نر کمی به دست می آورد، خرس ها هنوز در گوشه و کنار هستند

گاو نر کمی به دست می آورد، خرس ها هنوز در گوشه و کنار هستند


اشتراک گذاری:

  • نمودار روزانه NZD/JPY دوره تثبیت را پس از زیان های شدید هفته گذشته نشان می دهد.
  • میله های قرمز که به طور مداوم در MACD روزانه مشاهده می شوند، شتاب فروش ثابت را نشان می دهند.
  • مقادیر RSI در نمودار ساعتی نشان دهنده تسلط خریدار کوتاه مدت است.

در جلسه روز چهارشنبه، NZD/JPY افزایش هایی را نشان داد. به نظر می رسد خرس ها در حال تثبیت ضررهای هفته گذشته هستند اما در کوتاه مدت، چشم انداز منفی در حال تبدیل شدن است. روند کلی، با این حال، صعودی باقی می ماند.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی (RSI) یک شیب مثبت را در قلمرو منفی نشان می دهد. این به سرعت شرایط اضافه خرید هفته گذشته را اصلاح کرد و به زیر 50 رسید. این نشان دهنده تغییر در شتاب با افزایش جایگاه فروشندگان است. نوارهای قرمز رنگ ثابت در هیستوگرام میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) بیشتر نشان دهنده کاهش حرکت مثبت است و فشار فروش را تقویت می کند.

نمودار روزانه NZD/JPY

با بررسی نمودار ساعتی، مقادیر RSI در محدوده مثبت شناور می‌شوند که نشان می‌دهد خریداران بر معاملات کوتاه‌مدت تسلط دارند. به طور همزمان، کاهش میله های سبز در هیستوگرام MACD نشان دهنده افت حرکت مثبت است. علیرغم فشار نزولی موقت، این جفت با توجه به موقعیت آن بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 و 200 روزه (SMA) قدرت را در چشم انداز وسیع تری نشان می دهد.

نمودار ساعتی NZD/JPY

در خاتمه، در حالی که به نظر می‌رسد فروشندگان طبق RSI و MACD روزانه در روز جذب شده‌اند، روند کلی همچنان صعودی است. این جفت انعطاف پذیری را بالاتر از میانگین های بلند مدت نگه می دارد.

منبع: https://www.fxstreet.com/news/nzd-jpy-price-analysis-bulls-gain-some-ground-bears-are-still-around-the-corner-202403062112