دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله معصومی سی سی کی

گارانتی یک ساله طلایی بی قید و شرط شرکت، خدمات پس از فروش ارزنده ، پشتیبانی 24 ساعته، سرویس های دوره ای و تعویض فیلتر های تصفیه آب، ارسال و نصب رایگان دستگاه به شهر های تهران و کرج، رباط کریم، اسلام شهر و شهریار، بهره مندی از تخفیفات ویژه ی دوره ای، تعمیرات دستگاه و شرایط خرید اقساطی از خدمات این شرکت می خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب باشد. ارسال دستگاه به سراسر کشور رایگان است و نصب آن ها در تهران، کرج، اسلام شهر، رباط کریم و شهریار بدون دریافت هزینه می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

به این معنا که در این دستگاه ها که تعداد فیتر ها ممکن است به ۱۰ عدد هم برسد، بدون برق کار میکنند و شاید کیفیت آب خروجی تصفیه شده بهتری داشته باشند اما این دستگاه های سختی گیر نیستند. این دستگاه به ویژه برای مکانهایی که دارای سختی آب زیاد هستند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که سختی آب در محل شما زیاد است، ممکن است به دلیل افزایش سختی گرفتی فیلترهای دستگاه تصفیه آب رخ دهد که در این صورت شما میتوانید با تعویض فیلتر تصفیه آب و یا استفاده از دستگاه سختگیر آب این مشکل را برطرف نمایید. تقتق کردن دستگاه تصفیه آب و یا مشکلاتی از این قبیل، معمولا در اولین مصرف پس از نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و یا تعویض فیلتر رخ میدهد که امری طبیعی بوده و باید پس از چند روز رفع شود. چرا که گاهی مشاهده میشود که آب دستگاه زلال نیست که در این صورت برای رفع کدر بودن آب دستگاه تصفیه میبایست مشکل بررسی شده و برطرف گردد.

انواع دستگاه تصفیه آب

از این رو در صورتی که دچار مشکل شده باشد باید حتما بررسی شده و مشکل مورد نظر رفع گردد. همچنین از دیگر علل کاهش دبی میتواند گرفتگی رسوبگیر الیافی و یا فیلتر کربن بلاک و همچنین سایر فیلترهای مورد نظر باشد که در این صورت شما به یک تعویض فیلتر سریع نیازمند هستید. فیلتر کربن فعال گرانول (GAC) که به عنوان فیلتر UDF هم شناخته میشود، پس از فیلتر الیافی پلی پروپیلن (P.P) به عنوان فیلتر مرحله دوم در دستگاههای تصفیه آب خانگی نصب میشود. همانطور که اشاره شد دستگاههای تصفیه آب RO جز بهترین دستگاههای دنیا است. در صورتی که دستگاه شما دچار هر مشکلی از قبیل مشکلات بالا شد میتوانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان و یا درخواست تعمیرکار کنید. افراد معمولا هزینه زیادی را بابت خرید دستگاه تصفیه آب میپردازند اما معمولا پس از مدتی این مشکل را مشاهده کرده که مشکلی آزار دهنده است. این دستگاه معمولا دچار مشکلات زیادی میشود که در متن بالا به طور کامل به آن ها پرداخته شد.

خرید دستگاه تصفیه آب

از قطع شدن آب سرد مطمئن شوید، برای اینکه سرویسکار یا نصاب بتواند دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی را نصب کند شما میبایست ابتدا آب سرد کل واحد مسکونی خود را قطع کنید ، در بعضی مواردی که نصاب مراجعه می کند ، متاسفانه امکان قطع کامل آب میسر نیست و نصاب مجبور است بصورت ” لوله باز ” عملیات نصب را انجام دهد. با خاموش شدن این قسمت در یک دستگاه تصفیه آب سالم اصولا هیچ آبی نباید از دستگاه خارج شود.

بررسی فیلتر تصفیه آب

خاموش و روشن شدن مخزن دستگاه تصفیه آب بر عهده قسمت پمپ دستگاه بوده و در صورت خراب بودن این بخش معمولا یا فشار کاهش میباید و یا آب از دستگاه تصفیه بیرون میریزد. علاوه بر آن برای خرید دستگاه تصفیه آب کیفیت و کارایی را نیز باید مورد توجه قرار گیرد. دستگاه تصفیه آب یکی از دستگاههایی است که برای از بین بردن باکتریها و سختیهای آب در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار میگیرد. مکانیسم جداسازی در نانو فیلتراسیون شامل اثر اندازه مولکول، اختلاف در نفوذپذیری و حلالیت اجزای خوراک و برهم کنش الکتریکی بین سطح غشا و یونهای موجود در خوراک می باشد. گاهی به قدری مشکل پمپ دستگاه بر اثر عدم سرویس و تعمیر به موقع کاهش مییابد که با تعمیر درست نشده و میبایست تعویض گردد. فیلتر دیسکی یک نوع فیلتری دیکسی است که برای ازبین بردن آلودگی های معلق و ذرات درشت ناخالصی برای عدم ورود به دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس یا RO یا سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده میکنند.

نکته مهم در رابطه با فیلترها، تعویض به موقع آنها است؛ چرا که در صورت عدم تعویض به موقع آنها، مواد و آلایندههای تصفیه شده موجود در آن اشباع شده و کار تصفیه را مختل میکند. به دنبال کیفیت بالا باشید تا قیمت پایین چرا که این دستگاه به طور مستقیم با سلامت شما رابطه مستقیم دارد. فیلترهای این دستگاه، از نوع فیلترهای کربنی و گیاهی می باشند که از پوست پسته و گردو و مواد غیر مضر تهیه شده است. از انواع مدلهای فیلتر لیوانی میتوان آکوا پیور و فیلتر آتلانتیس را نام برد.

انواع فیلتر تصفیه آب یخچال از نوع کربن جامد، میتوان به فیلترهای کربنی هوزینگی و کربنی خطی اشاره کرد. با این حال میتوان گفت که وجود این فیلتر از یکی از عوامل اصلی تصفیه آب است. یکی از مواردی مهمی که در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد توجه به اورجینال بودن محصول است. به دلیل آلودگی های که در آب وجود دارد و طعم و مزه آن را تغییر می دهد بهتر است در لیست خرید مکان های مختلف، خرید تصفیه آب هم لحاظ شود. دبل اورینگ بودن هوزینگ ها باعث آب بندی بهتر دستگاه میشود. پیچیدگی این دستگاه سبب میشود تا هر فردی نتواند از پس برطرف کردن مشکل دستگاه تصفیه آب بر بیاید از این رو به یک فردی که دارای تخصص و دانش و مهارت کافی در این زمینه است احساس میشود.

علاوه بر این، پس از گذشت زمان استفاده از انواع فیلتر تصفیه آب یخچال، باکتریها در آن رشد کرده و باعث آلودگی آب میشود. انواع فیلتر تصفیه آب یخچال از نوع درونی در دو دسته موشکی و لیوانی تقسیم میشوند. این دسته از مشکلات جزو مشکلات اصلی محسوب میشوند، که افراد زیادی با بروز این مشکل روبرو میشوند. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه واردات دستگاه های تصفیه کننده آب فعالیت دارند محصولاتشان را به صورت اینترنتی هم عرضه میکنند، از آنجایی که در سال های اخیر خرید اینترنتی رواج زیادی پیدا کرده است بیشتر افراد خرید اینترنتی را نسبت به خرید به صورت حضوری ترجیح میدهند.

اما در رابطه با دستگاه تصفیه آب ممکن است شما با مشکلات زیادی مواجه شوید. این چهار جریان در محلی به نام «پلهای یونی» که از جنس پلی آستیون است، با هم تلاقی میکنند. کیفیت قطعات و فیلترهای سی سی کا هر چند به نسبت دستگاه مینروا پایین تر است با این حال رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK، هم از انواع مدل های مینروا پایین تر و ارزان قیمت تر است. تعویض فیلتر پست کربن ، با فیلتر های بالایی تصفیه آب انجام میشود و معمولا هر شش ماه به تعویض فیلتر تصفیه آب Puritec اسمز معکوس تایوانی میپردازیم . فروش عمده فیلتر تصفیه آب تایوانی توسط شرکت های وارد کننده به صورت مستقیم انجام می گیرد، این وارد کنندگان دارای کارشناسان مجرب فیلتر تصفیه آب هستند، که می توان پس از مشاوره رایگان با آنها به صورت عمده و قیمت بسیار ارزان این محصول را خریداری کرد.

لیست فیلتر های تصفیه آب

آبی که به این فیلترها وارد میشود، باید فاقد هر گونه مواد جامد معلق باشد؛ به همین دلیل ضروری است یک فیلتر پلی پروپیلن در مرحله قبل از این فیلتر استفاده شود. این نوع فیلتر تصفیه آب که در داخل یخچال نصب میشود، از نظر کارکرد عاری بودن آب را از هر گونه ناخالصی تضمین میکند. از دیگر مشکلات رایج در این دستگاهها خروج مداوم پساب از دستگاه تصفیه آب است. ممبران در واقع قلب اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی محسوب میشود و در واقع توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را داراست.