اتاق‌ فرار های تهران وحشتناک‌ترین و دلهر‌ه‌آورترین بازی‌ها | allescape

اتاق‌ فرار های تهران وحشتناک‌ترین و دلهر‌ه‌آورترین بازی‌ها | allescape

مجموعه اتاق فرار وست روم، از دیگر اتاق‌های فرار در تهران است و بازی‌هایی چون اتاق فرار انتقام دیویدوف دارد. روش بازی در اتاق فرار وست روم این‌گونه است که به همراه تیم خود وارد یک اتاق درب بسته شده و با پیدا کردن سرنخ و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص که شصت دقیقه است، با کمک راهنمای خود، خود را نجات می‌دهید و از اتاق خارج خواهید شد. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. آنها بر این باورند که فعالیت بدنی و فکری توام می‌تواند رشد و پویایی افراد برای استفاده از خلاقیت و همیاری را بالا ببرد. پس از مدتی اتاق فرار در امریکا و اروپا نیز همه گیر شد و در حال حاضر در ایران نیز توسط تیم‌های مختلف ارائه می‌شود.[۱][۲]اولین مجموعه فرار در سال ۲۰۰۷ در کیوتو ژاپن توسط شرکت SCRAP با یک اتاق برای یک گروه ۶ نفره افتتاح شد. اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می کنند.

آیا تجربه اتاق فرار در فضای باز می‌تواند یک جاذبه توریستی عالی باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید. همیشه از هر جایی که اسکیپ روم رزرو می کنید، به شما موقعیت جغرافیایی داده می شود و باید قبل از اینکه سانس اتاق فرارتان شروع شود در آنجا اتاق فرار تئاتر تعاملی حاضر شوید. البته برخی از اسکیپ روم ها، شما زمانی که به لوکیشن می رسید از همانجا بازی شروع می شود.

چقدر با اصطلاحات اسکیپ روم آشنایی داری؟

تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. تعلیق یکی از ویژگی های داستان ها است که باعث کشش و جذابیت بیش تر می شود. به عنوان مثال شما در یک داستان پلیسی می دانید که جنایتی رخ داده است و پلیس یا کارآگاه باید به دنبال جنایت کار و دستگیر کردن او باشد.

ترس در اتاق فرار

همیشه اگر قرار است اسکیپ روم ترسناک رزرو کنید، چند ساعت قبل از اینکه نوبت سانستان شروع شود یک وعده غذایی سبک میل کنید. شکلات و آب نیز با خود به همراه داشته باشید تا در هر مرحله ای از بازی که به لطف ترس و استرش حالتان بد شد به کمکتان بیایند. البته دلیلی که می گوییم وعده غذایی سبک میل کنید چون در هنگام ترس زیاد، دست و پا عرق می کند و دچار تپش قلب می شوید و با وعده غذایی سبک، این نشانه های ترس مقادیری خفیف تر می شوند. از طرفی در طول بازی اتاق فرار ترسناک، احتمال اینکه بخاطر تعریق دهانتان خشک شود زیاد است و اینجا آب به خوبی می تواند جواب باشد.

  • یکی از سخت ترین و بزرگترین چالش هایی که در اسکیپ روم های ترسناک وجود دارد، کنترل ترس و غلبه بر آن است.
  • یکی اتاق فرار قرارداد است که داستان مرگ ناگهانی یک سرمایه‌دار انگلیسی است و بازی ۴ تا ۶ نفره بوده و هفتاد دقیقه زمان دارد.
  • اتاق فرار مایندر اسکیپ یکی از اتاق‌های فرار جذاب تهران است.
  • هزینه ورودی این بازی دشوار، 100 هزار تومان بوده و بازی ها را می توانید از 4 تا 10 نفره انجام دهید.
  • در طول بازی های اسکیپ روم بخصوص آن هایی که به سبک جنایی و معمایی هستند و باید به دنبال سرنخ ها باشید، اکتور ها حرف هایی می زنند، لباس هایی می پوشند، به طرز عجیبی راه می روند یا حتی حرکات عجیب و غریبی نشان می دهند و همه این ها نشانه و سرنخ است.
سناریوهایی مانند یافتن یک قاتل یا شکست دادن بازی‌های پیچیده یک روان‌پزشک برای کسانی که عاشق هیجان و ترس هستند عالی است. تم هر اتاق فرار به روشی متفاوت طراحی می‌شود، تا شما را در سناریو غوطه‌ور کند و با معماها و سرنخ‌هایی که به دنبال آن موضوع است بتوانید راه فرار را پیدا کنید. برای مثال، ممکن است در یک سلول زندان حبس شده باشید که باید راهی برای رهایی پیدا کنید. شما ممکن است در یک پناهگاه زیرزمینی باشید، که لازم است در آن کدی برای جلوگیری از تخریب پیدا شود. یا می‌توانید در دفتر کارآگاهی باشید که باید یک مظنون به قتل را قبل از اینکه شما را پیدا کنند، پیدا کنید.