گوزن‌های بابانوئل که توسط خرس‌ها خورده می‌شوند، در حالی که انقضای گزینه در انتظار است

Amazon.com Inc (AMZN): این شرکت پس از توافق اصولی برای تولید محتوای فیلم و تلویزیون با توسعه دهنده بریتانیایی Games Workshop به دنبال این است که بازی فانتزی محبوب “Warhammer 40,000” را زنده کند.

Accenture (ACN) علیرغم کاهش درآمد، با راهنمایی ضعیف مواجه می شود.

گزینه های عظیم منقضی می شوند، جادوگری چهارگانه.

شرکت جنرال الکتریک (GE)خبرگزاری فرانسه گزارش داد: دادستان ها روز پنجشنبه سایت صنعتی جنرال الکتریک ایالات متحده در شرق فرانسه را به عنوان بخشی از تحقیق درباره ادعاهایی که با انتقال سود به خارج از کشور از دریافت میلیون ها یورو مالیات اجتناب کرده است، بازرسی کردند.

رستوران‌های داردن (DRI) درآمدهای قوی را گزارش می دهد.

ما به پایان هفته رسیدیم و مطمئناً یک هفته پر جنب و جوش بود. ما پنج تصمیم مهم بانک مرکزی داشتیم که 4 تصمیم برای افزایش 50 واحدی در ثانیه انتخاب کردند و تنها بانک Norges (نروژ) با افزایش 25 واحدی در ثانیه برجسته بود. همه بانک‌های مرکزی جنگ‌طلب بودند و بانک مرکزی اروپا (ECB) به‌طور مشخصی چنین بود. این موضوع چیز زیادی را برای گاوهای نر ریسکی فراهم نکرده است و در نهایت این پنی در روز پنجشنبه با سقوط شاخص های سهام کاهش یافت. افت 3 درصدی میانگین شاخص های اصلی بود و جمعه بهتر از این به نظر نمی رسد.

بازارهای اروپایی پایین تر هستند: Eurostoxx -1٪، FTSE -1.5٪ و Dax -0.6٪.

Digital World Acquisition Corp (DWAC)این شرکت چک سفید اعلام کرد، مدیر مالی این شرکت که قصد دارد با شرکت رسانه های اجتماعی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ادغام شود، از سمت خود استعفا داده است.

فولاد آمریکا (X) راهنمایی قوی صادر می کند.

Faraday Future Intelligent Electric Inc (FFIE): استارتاپ EV روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال مذاکره با سرمایه گذاران برای سرمایه اضافی تا 170 میلیون دلار است زیرا هدف خود را برای تحویل خودرو FF 91 Futurist به مشتریان در آوریل 2023 تعیین می کند.

Adobe (ADBE) با درآمد قوی


منبع: https://www.fxstreet.com/news/wake-up-wall-street-spy-qqq-santa-reindeers-eaten-by-bears-as-option-expiry-awaits-202212161348

Maxar Technologies Inc (MAXR)وال استریت ژورنال به نقل از مدیران این شرکت سهامی خاص گزارش داد: Advent International با خرید Maxar در قراردادی که ارزش مالک و اپراتور ماهواره را حدود 4 میلیارد دلار ارزیابی می کند، موافقت کرده است.

معاملات آتی آمریکا همچنین پایین تر هستند: S&P و Dow هر دو -1٪، در حالی که Nasdaq -0.6٪ است.

برترین اخبار وال استریت

شرکت جنرال موتورز (GM): تنظیم‌کننده‌های ایمنی خودروی ایالات متحده اعلام کردند که یک بررسی ایمنی رسمی در مورد سیستم رانندگی خودران در خودروهای تولید شده توسط واحد روباتاکسی جنرال موتورز، کروز، باز کرده‌اند.

شرکت هواپیمایی ساوت وست (LUV)اتحادیه IAM روز پنجشنبه گفت: کارمندان خدمات مشتریان این شرکت با اکثریت قاطع توافقنامه پنج ساله جدیدی را تصویب کردند که شامل افزایش فوری دستمزد 13.1 درصدی است.

ارتقاء و کاهش

با افزایش و افزایش مجدد بانک های مرکزی، نفت به مسیر احتمالی خود به زیر 70 دلار باز می گردد. نفت در حال حاضر به 74 دلار یا 3 درصد کاهش در روز بازگشته است. طلا با قیمت 1786 دلار کمی آرام تر است، اما این همه پیاده روی کمکی به آن نمی کند. دلار آمریکا در 104.54 برای DXY ثابت است.

امروز فارکس را ببینید

سرفصل های رویترز

Rio Tinto Ltd Plc (RIO) & Turquoise Hill Resources Ltd (TRQ): ریو اعلام کرد که خرید طولانی مدت خود از 49 درصد باقیمانده سهام Turquoise Hill Resources را تکمیل کرده است و به شرکت انگلیسی-استرالیایی 66 درصد از سهام Oyu Tolgoi مغولستان، بزرگترین ذخایر مس و طلای شناخته شده جهان را می دهد.

در اینجا چیزی است که باید در روز جمعه 16 دسامبر بدانید:

منبع: Benzinga.com

انتشارات اقتصادی