گاوها به سمت مقاومت حرکت می کنند، اما به اوج های هفته گذشته توجه می کنند

  • گاوهای GBPUSD روز دوشنبه وارد بازار می شوند تا از ضعف دلار آمریکا و بازدهی پول نقد کنند.
  • کابل نزدیک به بالاترین حد هفته گذشته رسیده است اما ممکن است در مقاومت با باد مخالف روبرو شود.
کابل (GBPUSD) روز دوشنبه افزایش یافت، که با حمایت از احساسات ریسک در سراسر بازارها حمایت شد. به دنبال گزارش مختلط حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در هفته گذشته که نشان می دهد نرخ بیکاری به 3.7 درصد افزایش یافته است، نشانه هایی از کاهش برخی شرایط بازار وجود دارد. این امیدها را تقویت کرده است که محور مورد تقاضای فدرال رزرو می تواند در افق باشد. در نتیجه، همانطور که تحلیل فنی زیر نشان می‌دهد، بازدهی Us متوقف می‌شود و GBPUSD در حال افزایش سرعت در پیشنهاد است.

نمودار GBPUSD H1

نمودارهای ساعتی پیشنهاد قیمت را با چشم به اوج های هفته گذشته و سپس اوج های ماه گذشته در منطقه 1.1616 و 1.1645 را نشان می دهند.

نمودار GBPUSD M15

نمودار روزانه نشان می‌دهد که با توجه به فتیله‌های اخیر و اوج‌های پایین‌تر، ممکن است بازدهی 2 ساله کمی متوقف شود. شکست حمایت فعلی نزدیک به 4.644 درصد، خطر یک حرکت قابل توجه پایین تر برای آزمایش حمایت های خط روند را باز می کند. به نوبه خود، چنین تغییری در بازدهی احتمالاً باعث کاهش ارزش دلار و حمایت از کابل بالاتر می شود.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/gbpusd-price-analysis-bulls-rally-into-resistance-but-eye-last-weeks-highs-202211072009کابل در این نقطه به یک ناحیه مقاومت در نمودارهای 15 دقیقه ای کشیده می شود. حرکت به زیر خط روند میکرو فعلی، زمینه را برای بازگشت به ساختار آزمایشی در 1.1450 فراهم می کند.

بازدهی 2 ساله آمریکا