گاوهای پوند/دلار آمریکا به قیمت 1.2150 بالاتر از انتظارات تورمی مصرف کننده بریتانیا و ایالات متحده رسیدند.

GBP/USD به رشد ملایم در حدود 1.2150 می چسبد که در معاملات روز جمعه لندن حرکت می کند. با انجام این کار، جفت کابل برای دومین روز متوالی در میان کاهش ارزش دلار آمریکا و همچنین به دلیل کاتالیزورهای مثبت قیمت، محکم‌تر باقی می‌ماند. با این حال، باید توجه داشت که روحیه محتاطانه پیش از نشست های سیاست پولی کلیدی هفته آینده از سوی بانک انگلستان (BoE) و فدرال رزرو (فدرال رزرو) و همچنین رای گیری نهایی در مورد حکم برگزیت، کابل را حفظ کرده است. خریداران زنجیر شده

مهمتر از همه، به نظر می رسد خوش بینی محتاطانه بازار و موقعیت دلار آمریکا برای نشست سیاست پولی کمیته بازار باز فدرال (FOMC) هفته آینده به خریداران پوند/دلار آمریکا اجازه می دهد تا برای سومین هفته متوالی کنترل را حفظ کنند.

یک بازگشت واضح از پشتیبانی 21-DMA، در حدود 1.2025 تا زمان انتشار، GBP/USD را به سمت بالای ماهانه اطراف 1.2200 هدایت می کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/gbp-usd-bulls-poke-12150-ahead-of-uk-us-consumer-inflation-expectations-202303170513

با نگاه به آینده، انتظارات تورم مصرف کننده بریتانیا در ماه مارس، قبل از قرائت اولیه شاخص تمایل مصرف کننده میشیگان ایالات متحده برای ماه مارس و انتظارات تورم مصرف کننده 5 ساله UoM برای ماه مذکور برای هدایت حرکت های روزانه پوند/دلار آمریکا در آستانه هفته کلیدی خواهد بود.

تحلیل فنی

در مقابل این پس‌زمینه، S&P 500 Futures برای کاهش زیان‌های روزانه در حدود 3995، پس از بسته شدن خوش‌بینانه معیارهای وال استریت، قیمت پیشنهادی خود را افزایش داد، در حالی که بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده جهش اصلاحی روز قبل از پایین‌ترین سطح ماهانه را کاهش داد.

در جاهای دیگر، امیدواری به پایان زودتر و مثبت بن بست برگزیت همچنین به خریداران پوند/دلار آمریکا اجازه می دهد امیدوار باقی بمانند، زیرا تلگراف گفت که اعضای پارلمان بریتانیا (نمایندگان پارلمان) رأی نهایی خود را در مورد توافق جدید برگزیت ریشی سوناک در آینده اعلام خواهند کرد. یک هفته پس از تایید داونینگ استریت، رای گیری در مورد چارچوب ویندزور در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری:

  • GBP/USD در طول دو روز روند صعودی قیمت ها را افزایش می دهد و سومین سود هفتگی متوالی را در نظر می گیرد.
  • خریداران کابل خوش‌بینی به برگزیت، دیگر اعتصابات کارگری در بریتانیا و عقب‌نشینی دلار آمریکا را تشویق می‌کنند.
  • ترس از واکنش ضعیف بازار مسکن بریتانیا به افزایش نرخ بهره بانک مرکزی، قیمت ها را در آستانه رویدادهای کلیدی بانک مرکزی محدود می کند.

مشکلات چند ماهه کارگری در بریتانیا به احتمال زیاد به زودی پایان خواهد یافت، زیرا گاردین گفت: «دولت تأیید کرده است که در حال ارائه یک پیشنهاد جدید حقوقی جدید به کارکنان خدمات بهداشت ملی (NHS) در انگلیس است، از جمله پرداخت یکباره. پاداشی که اتحادیه ها می گویند 2.5 میلیارد پوند است. این خبر همچنین می‌افزاید که اتحادیه‌های شرکت‌کننده در مذاکرات پرداخت اعلام کردند که اعتصاب‌های بیشتر کارکنان آمبولانس و سایر کارکنان NHS به حالت تعلیق درآمده است و آنها به اعضا توصیه می‌کنند پیشنهاد جدید را بپذیرند.

این احساسات مثبت خفیف می تواند به تلاش های سیاست گذاران و بانکداران جهانی برای جلوگیری از بازگشت بحران مالی سال 2008 و همچنین نظرات آژانس های رتبه بندی که نشان می دهد دیگر چالشی برای بخش نانوایی وجود ندارد، مرتبط باشد.