گاوهای نقره ای دوباره در سمت جلوی روند گاوی، با چشم 22.88 دلار، جین متحرک هستند.

ویکی ردوود، مشاور ارشد اقتصادی در کپیتال اکونومیکس، گفت: «این امکان وجود دارد که «ما فقط از یک مؤسسه ضعیف در حال سقوط به مؤسسه دیگر برویم». هیچ نامزد واضح دیگری مانند Credit Suisse وجود ندارد، اما او گفت که «پیش‌بینی اینکه مشکلات در کجا ظاهر می‌شوند، دشوار است.

تحلیل تکنیکال قیمت نقره و طلا

“اگر به این فکر کنید که ما یک سال پیش کجا بودیم، فدرال رزرو به تازگی چرخه افزایش نرخ بهره خود را آغاز کرده است. بنابراین طی دو سه ماهه آینده، تاثیرات طولانی و متغیر، تجمعی و تاخیری را خواهید دید که بیشتر به بازار خواهد آمد. باب میشل، مدیر جهانی و مدیر امور درآمد ثابت در JP Morgan Asset Management به تلویزیون بلومبرگ گفت. “بنابراین فکر می‌کنم این نوک کوه یخ است. فکر می‌کنم تثبیت‌های بیشتری وجود دارد، دردهای بسیار بیشتری هنوز در راه است.”

علی‌رغم نجات تاریخی کریدیت سوئیس در آخر هفته با شرکت UBS که بانک مشکل‌دار را به قیمت 3 میلیارد فرانک (3.2 میلیارد دلار) خریداری کرد، احساس ریسک همچنان شکننده است و از پناهگاه‌های امنی مانند نقره حمایت می‌کند.


اشتراک گذاری:

  • نقره در دست گاو نر است.
  • گاوها باید در سمت جلو بمانند و قیمت طلا H1 H&S یک نگرانی است.
  • بحران بانکی همچنان یک موضوع کلیدی برای پناهگاه های امن است.

نقره در طول ماه از طریق 20 دلار صعود کرده است تا کنون تبلیغات به بالاترین روند در 22.7169 دلار در لندن رسیده است. فلز سفید از پایین ترین سطح 22.2210 دلار که در آن ساختار حمایتی شکل گرفته و انتظار می رود گاوها در بالای آن درگیر باقی بمانند، صعود کرده است.

نقره تمایل دارد قیمت طلا را دنبال کند و سر و شانه‌ای که یک الگوی برتر است در بازه‌های زمانی ساعتی و پایین‌تر ظاهر می‌شود. این می تواند خطری برای گاوهای نر گرفتار در هر دو بازار طلا و نقره باشد.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/silver-bulls-are-movin-gin-again-on-the-front-side-of-the-bull-trend-eye-2288s-202303201921

در حالی که چشم انداز ادامه روند بالاتر در نقره در سمت جلوی روند وجود دارد، شکست ساختار به سمت نزول نیز امکان پذیر است.

(طلا)

نقره، در سمت جلوی روند قرار دارد و شکست 22.56 دلاری، ریسک را به 22.90 دلار و سپس 23.50 دلار باز می کند.

آخرین بحران بانکی پس از سقوط دو وام دهنده ایالات متحده، بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر در این ماه آغاز شد. علاوه بر این، حتی با وجود اینکه اولین بانک ریپابلیک پشتیبانی اضطراری دریافت کرد، این امر تاکنون نتوانسته است اعتماد سرمایه گذاران را تقویت کند.

سازماندهی سریع تصاحب کردیت سوئیس در ابتدا به منظور جلوگیری از سرایت به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، اما نگرانی‌های مداوم وجود دارد که سایر بانک‌های در حال مبارزه ممکن است در مرحله بعدی دچار مشکل شوند. شرکت های بزرگ و کوچک بیشتری ممکن است نیاز به نجات داشته باشند.