چیدانه با این پرده شید های زیبا، دکوراسیون منزل تان را متحول کنید!

بله ، یکی از مزایای پرده شید این است که می توانیم برای آن طرح های مختلفی را ایجاد کنیم . این یکی از ویژگی هایی است که به شما این امکان را می دهد که پرده ها را در دیزاین داخلی منزل پر رنگ کنید و به منزل با پرده جلوه های جدید و خاص ببخشید . امروزه در سراسر دنیا از این ویژگی های شید برای جلوه بخشی و ایجاد دیزاین های مد روز استفاده می کنند . را می توانید از پرده سرا متین با طرح دلخواه مورد نظر خودتان تهیه کنید. البته پرده برقی در این مدل طرح های بسیار متنوعی دارد که شما دستتان باز است تا مدلی مناسب با طراحی اتاقتان انتخاب کنید. پرده شید ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر انواع پرده های این دسته دارد که با توجه به رنگ ها و طرح های مختلفی که دارد برای فضاهای رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب است این پرده دارای چین های پف دار بسیار زیبایی است.

پس از خرید پرده از پرده لند ما کلیه خدمات پس از فروش را برای شما ارائه خواهیم کرد تا حس یک خرید اینترنتی پرده را به بهترین شکل احساس نمایی. یکی از محبوب ترین انواع پرده شید، پرده شید زبرا است که از ترکیب پرده های کرکره ای و پرده های شید رول به وجود می آیند. در پرده های شید زبرا، دو لایه موازی از تور و پارچه در کنار هم قرار گرفته اند که این لایه ها به هم متصل هستند. با تغییر دادن زاویه نوارها و لایه های این پرده، می توان میزان نور عبوری را به صورت دلخواه تنظیم کرد.

پرده شید مدل ساده و مات

به منظور زیباتر کردن دکورا سیون داخلی می توان در کنار پرده های شید از پرده هایی با جنس پارچه ملایم و یا این که پارچه های حریر استفاده نمود. بستن پرده های شید به طور آکاردئونی انجام می‌گردد و از این رو شست و شوی آنها نیز کمی سخت خواهد بود. در روش اول شما جهت خرید پرده شید می‌توانید به صورت حضوری در دفتر شرکت و شوروم ما حاضر شوید.

می خواستم بدونم امکان اضافه کردن موتور به پرده و تبدیل کردنش به پرده برقی وجود داره یا نه. ✅ پرده شید را می توانید هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باز و بسته کنید. ✅ در هر دو سمت پرده برقی می توانید تصویر دلخواه را چاپ کنید. اگر با پرده برقی تا به حال سر کار نداشته اید باید بگوییم که این نوع پرده به کمک یک موتور الکتریکی باز و بسته می شود. به رنگ عکس‌ها اطمینان ندارید؟ برای اطمینان، مدل پرده را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید تا ما از مدل مورد نظر عکاسی و ارسال کنیم.

چیدانه با این پرده شید های زیبا، دکوراسیون منزل تان را متحول کنید! اما امروزه این پرده‌ها در جنس‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. بعنوان مثال امروزه پرده شید تصویری طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پرده شید یا پرده شید رول یکی از بهترین گزینه ها برای زیباسازی فضای دکوراسیون داخلی منازل و اماکن تجاری و محل کار شما است.

در واقع این پرده ها جایگزین پرده های لایه لایه ای بودند که دوختن آن ها دشوار و زمان بر بوده و هزینه زیادی نیز داشته است. ✅ برای تغییر دکوراسیون می توان از پرده برقی استفاده کرد و فضا را زیباتر کرد. ✅ از این نوع پرده شید بیشتر برای آشپزخانه ها، ادارات؛ ویترین مغازه ها ویستاپرده استفاده می شود. ✅ بر روی پرده شید مورد نظر خود می توانید تصاویر دلخواه را چاپ کنید.

پرده شیدرول تصویری پذیرایی لوکس با تصویرگل و ماهی- کد Lux 314

شما می‌توانید به راحتی و با کمترین تجهیزات و امکانات این کار را انجام دهید. برای بدست آوردن اندازه پرده مورد نظر بهتر است اول عرض پنجره خود را اندازه گرفته و در صورت وجود فضای کافی در سمت چپ و راست پنجره، 10 سانتیمتر به طرفین اضافه کنید. شید ساده، پرده شید تکی یا پرده شید رول از یک تکه پارچه بدون چین‌خوردگی تشکیل شده است که به صورت عمودی روی پنجره آویخته می‌شود. این پرده مانند یک صفحه پارچه‌ای است که در قسمت بالای پنجره، توسط کشیده شدن یک زنجیر روی یک محور می‌چرخد و جمع می‌شود. پارچه شید ساده عموما از جنس کتان، پلی‌استر یا پارچه‌های ترکیبی مصنوعی است و بیشتر منایب برای ادارات و منازل می‌باشد. شید اسکرین و بلک اوت بیشتر برای جلوگیری از عبور نور و روشنایی است که هر کدام ویژگی مختص به خود را دارند.

  • این نوع پرده در مقایسه با دیگر مدل های پرده از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • لازم به ذکر است که انواع پرده موجود در مجموعه سروین دکور دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است.
  • نوعی از این پرده موجود است که دارای خاصیت ضد آب می‌باشد و از آن می‌توان در استخرها یا سونا استفاده نمود.
  • پرده شیدخاص ترین نوع محسوب می شود که می توانید طراحی های خلاقانه ای را ایجاد کنید و این نوع پرده از دو لایه آستر و توری تشکیل شده است که زیبایی بسیار جذابی را برای پنجره ایجاد می کند.
  • متناسب با موقعیت پنجره ها ممکن است در یک فضا نور آفتاب شدید باشد و شما به سایه نیاز داشته باشید.