پشتیبانی شبکه های کامپیوتری خدمات شبکه کامپیوتر با پشتیبانی تجهیزات سرور و سرویس های آی تی

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری خدمات شبکه کامپیوتر با پشتیبانی تجهیزات سرور و سرویس های آی تی

در حقیقت پشتیبان شبکه دو وظیفه رفع مشکلات شبکه و عیب یابی آن را بر عهده دارد و با مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری از بروز مشکلات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری می شرکت تخصصی پشتیبانی شبکه کامپیوتری کند. پشتیبانی و نگهداری شبکه فعالیتی تخصصی و حرفه ای است که باید از افراد کارآزموده و ماهر بهره برد. تجربه فرد نیز یک عامل اساسی است و به سرویس های انجام شده کیفیت بالاتری می دهد.

  • در ادامه با خدماتی که این شرکت به صورت متمایز از سایر شرکت‌ها انجام می‌دهد، بیشتر آشنا خواهیم شد.
  • پشتیبانی شبکه با نوع آوری و خلاقیت، طرح های جدید را برای افزایش کارایی کسب و کارها ارائه می دهد.
  • در قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان به صراحت درباره عدم افشای اطلاعات صحبت شده است که میتواند نگرانی شما را در این رابطه برطرف سازد.
  • نظارت برفعالیت مداوم و صحیح، سرعت تعیین شده سیستم ها، کنترل فضاهای ذخیره سازی، جلوگیری از ترافیک و به روزرسانی مرتب از جمله کارهایی است که پشتیبانی شبکه را بی نظیر می کند.
  • شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه‌جویی کنید و هم می‌توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقت‌گیر جلوگیری نمایید.
  • مزیت سرویس پشتیبانی به صورت ریموت و آنلاین این است که شما دائماً با متخصصان پیشگام رایانه که زیرساخت های فناوری اطلاعات شما را حفظ می کنند در تماس خواهید بود.

هزینه های پشتیبانی شبکه شما بسته به اینکه شرکت شما در کجا مستقر است، میزان پشتیبانی مورد نیاز شما و غیره متفاوت خواهد بود. اما برخی محدوده‌های قیمت کلی وجود دارد که می‌تواند به شما یک حس کلی از میزان انتظار پرداخت بدهد. ممکن است تعجب کنید که استخدام یک شرکت پشتیبانی فنی برون سپاری واقعاً می تواند به صرفه جویی در هزینه شرکت شما کمک کند. درست است که شما باید برای این خدمات هزینه کنید، اما هزینه های نسبی آن نسبت به استخدام حضوری یک کارشناس ارزان تر است.

پشتیبانی شبکه

برای یافتن اطمینان خاطر در این زمینه میتوانید به قسمت سوابق کاری ما مراجعه کنید و شخصا رضایت مشتریان را جویا شوید. هدف از گذاشتن سوابق کاری این بوده که مشتریان جدید بتوانند از مشتریان قبلی کیفیت کار ما را پرس و جو کنند و با خیالی آسوده با ما قرارداد همکاری ببندند. اگر موارد ذکر شده جزو نیازها و دغدغه‌های شما نیز می‌باشد، به تعویض پیمانکار فعلی خود یا به خدمات یک شرکت پشتیبانی کار درست مانند شرکت رایان پشتیبان نیاز خواهید داشت. موارد گفته شده تنها بخشی از مشکلاتی است که شرکت‌ها به ما اعلام می‌کنند و ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلات آنها را به حداقل رسانده و یا به طور کامل رفع می‌کنیم.

معرفی گروه پال نت، به عنوان شرکتی نام آشنا در حوزه خدمات پشتیبان کننده شبکه

خدمات شبکه مجموعه کارهایی هستند که از راه دور توسط یک تیم پشتیبانی شبکه اداره، نظارت و نگهداری می شوند. اگر هارد دیسک شما خراب شد، همیشه می توانید سیستم عامل خود را مجدداً نصب کنید و برنامه های خود را دوباره دانلود کنید، اما داده های سازمانی شما غیر قابل تعویض است. از اسناد سازمانی، عکس‌ها، ویدیوها، فایل ها، اسناد و هر داده دیگری در رایانه شما باید به طور مرتب پشتیبان‌ گیری شود. بنابراین پشتیبانی از اطلاعات مهم سازمانی از اولیت بسیار بالایی برخوردار است.

هر سه مورد از اهمیت بالایی در شبکه برخوردار بوده قسمتی از شبکه را تشکیل می دهد. اما مهمترین خدمات شبکه همان پشتیبانی شبکه بوده که اگر کسب و کارهای مختلف این خدمات را دریافت نکنند و از آن بهره مند نشوند, قادر نیستند تا هیچ گونه استفاده‌ای از شبکه را داشته باشند. شبکه برای آنکه بتواند یک سرویس جامع و مورد نظر مدیران هر سازمان را ارائه دهد علاوه بر پیاده سازی و راه اندازی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه به نگهداری و پشتیبانی سرویس های شبکه هم نیاز دارد. متخصصان پشتیبانی شبکه های کامپیوتری که به آنها متخصص پشتیبانی فنی نیز گفته می شود، افرادی هستند که این وظایف را انجام می دهند. پشتیبان شبکه مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می نند و نقش مهمی در نگهداری شبکه های سازمان مانند انجام پشتیبان گیری از فایل ها و به روز رسانی سیستم ایفا می کند.

اتوماسیون شبکه چیست؟

در این حالت کارشناس، مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبانی مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد. در این نوع قرارداد نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و … از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در بسیاری از مواقع افراد تماس میگرده اطلاعات نسبتا دقیقی از تعداد تجهیزات فیزیکی مورد استفاده را اعلام کنند ولی درباره سرویس ها و نرم افزار های مورد استفاده تنها اطلاعات کلی را اعلام می کنند. به همین دلیل اکثرا قیمت های اعلامی به مجموعه های تماس گیرنده با 20% اختلاف همراه است که در پیش فاکتور ارسالی اعلام می شود. گروه فنی و مهندسی ایتی اموز ارئه دهنده خدمات حوزه IT از سال 1385 با عنایت خداوند مهربان برای ایجاد فضایی برای بهتر شدن ساز و کار استفاده از تجهیزات فناوری اطلاعات و خدمات تخصصی به همشریان و هم وطنان عزیز دایر شد . اگر می خواهید بدانید که با استخدام شدن به عنوان کارشناس پشتیبانی شبکه چگونه می توانید پیشرفت کنید و چه آینده شغلی می توانید داشته باشید مطلب شرح وظایف شغل کارشناس شبکه و مسیر مدیر مسئول شبکه شدن چیست؟را مطالعه نمایید. وظایف مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها در بخش شبکه بسیار حائز اهمیت می باشد و مدیریت و کنترل تمامی اجزای شبکه در سطح سرور و کاربران یکی از مسئولیت های پر بار در هر بخش اداری می باشد.