وکلای مهاجرت بین الملل IIL تیم وکیل مهاجرت در۱۷ کشور جهان-بیات گروپ

وکلای مهاجرت بین الملل IIL تیم وکیل مهاجرت در۱۷ کشور جهان-بیات گروپ مشاورین موسسه تراست نیز از اساتید دانشگاه های کانادا و افراد دارای تجربه تحصیل کانادایی هستند و همین امر نیز باعث ارائه مشاوره‌های با کیفیت، کاربردی و ملموس به متقاضیان شده است. البته ناگفته نماند که این شرکت با نام آتیه برتر ایرانیان مهاجر در ایران ثبت گردیده است. شروین مدنی وکیل ارشد موسسه مهاجرتی تراست است که وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا و دارای کد فعالیت در انجمن ICCRC با شماره ثبت (IRCIC# ) و عضو هیئت علمی کالج اشتون در رشته مهاجرت و همچنین با بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت امور مهاجرتی در این موسسه پیشتاز است. شاید شما هم جز آن دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که برای مهاجرت به کانادا به وکیل احتیاج دارید؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند که برای مهاجرت نیازی به وکیل نیست و می‌توانند هزینه‌های مهاجرت را پایین بیاورند.

فیسبوک موسسه ملک پور

دقت کنید که بنا بر قوانین اداره مهاجرت کانادا امضا قرارداد با افرادی که مجاز به انجام امور مهاجرتی کانادا نیستند و مجوز فعالیت در امور مهاجرتی را ندارند، فاقد اعتبار است. پیرو توضیحات فوق می توانید با تایپ اسم شرکت حقوقی مهاجرتی کاناداپاس Canadapass و یا آقای مهیار حلاج پور مدیریت این مجموعه به عنوان وکیل و عضو رسمی شورای مشاورین مهاجرت کانادا در سایت iccrc-crcic.c از انتخاب خود اطمینان کلیک کنید حاصل کنید. با اخذ مشاوره مهاجرتی از شرکت حقوقی مهاجرتی کاناداپاس نه تنها باعث تسریع روند پرونده مهاجرتی خود می شوید. بلکه مانع از بروز مشکلات متعدد در پرونده مهاجرتی خود شده و در نتیجه به موفقیت رسیدن پرونده مهاجرتی خود را افزایش می دهید. در این وب سایت، کامل ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت تحصیلی، شغلی و سرمایه گذاری ارائه شده است. البته، وب سایت اداره مهاجرت این کشور نیز که از طریق این آدرس قابل دسترسی است، آخرین اخبار و تغییرات قانونی را در مورد مهاجرت به تورنتو و کانادا ارائه داده است.

البته برای پیگیری روند مهاجرت خود می توانید از آژانس های مهاجرتی نیز کمک بگیرید. برای این کار پیشنهاد می کنیم با متخصصان مجرب موسسه ما تماس گرفته و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند شوید. تراست توسط مشاورین قانونی مهاجرت کانادا و عضو انجمن ICCRC اداره می‌شودشروین مدنی با سال‌ها سابقه وکالت امور مهاجرت و دارای کد فعالدیت RCIC در انجمن ICCRC به عنوان وکیل ارشد مجموعه تراست مشغول به فعالیت‌اند.

بعد از بستن قرارداد و واردِ مسیر مهاجرت شدن هم سوالات زیادی به ذهن شما می‌آید که می‌توانید از مشاور، موسسه مهاجرتی یا وکیل خود بپرسید. موسسه مهاجرتی آوام یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران است که برای ارائه خدمات مهاجرتی به متقاضیان از کارشناسان مجرب و متخصص استفاده می کند. کارشناسان این مجموعه تمامی راه های رسیدن به موفقیت را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند تا صحیح ترین تصمیم را برای مهاجرت بگیرند.

  • افراد برای اقدام باید هزینه های یک سال تحصیل و زندگی خود را در کشور کانادا محاسبه نمایند، هزینه تحصیل که مستقیما به کالج یا دانشگاه پرداخت می شود اما هزینه های مربوط به زندگی باید پیش بینی گردد و همراه متقاضی باشد.
  • همینطور می توان گفت یکی دیگر از روش های انتخاب وکیل مهاجرتی خوب و موسسه مهاجرتی داشتن سایت های معتبر، کانال و فعالیت در فضای مجازی باشنـد.
  • از آنجا که کشور هایی مانند کانادا و آمریکا از قوانین مهاجرتی خاصی برخوردار هستند، داشتن یک وکیل مهاجرتی برای صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مفید و مقرون به صرفه است.
  • وکیل مهاجرتی موظف است صرفا در چارچوب قرارداد مهاجرتی منعقده اقدام نماید و صرفا هزینه هایی که برای انجام مهاجرت لازم است را انجام داده و هزینه اضافه تری از موکل خود مطالبه ننماید .
  • در کشور ایران برای وکلا دروس تخصصی برای گذراندن این حوزه، وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند پس از اخذ وکالت در کلیه دفاتر حقوقی و مهاجرتی مشغول به کار شوند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همواره یکی از شفاف ترین و قطعی ترین روشهای مهاجرت محسوب می شده است. علاوه بر امتیازاتی که گفتیم سرعت هم در این روش مهاجرتی بسیار برجسته است. مهاجرت از طریق خرید ملک ، افتتاح سپرده های بانکی ،‌خرید کسب و کارها و شرکتها و مالکیت اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است. در وکلای مهاجرت بین الملل شما را با کلیه روشهای مهاجرتی در دنیا آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا کشور رویایی جدید خود و سرویس دهنده مهاجرتی که قرار است به شما کمک کند را بیابید.

علاوه بر در نظر گرفتن مجوزهای قانونی ، باید بدانید که وکیل شما دارای سال ها تجربه حقوقی به خصوص در زمینه مهاجرت است. از آنجایی که قانون مهاجرت پیچیده است ، وکیل شما باید در امور مهاجرت با تجربه باشد. در همه قراردادهای تضمینی اخذ ویزا فقط ضمانت عودت وجه وجود دارد، که در اغلب آنها شرکت همه هزینه ها و سود خود را برداشته و در نهایت رقمی که به شما برمی گرداند کمتر از چیزی است که به او پرداخت کرده اید. فراموش نکنید که تنها افسر اداره مهاجرت کانادا است که می‌تواند درباره صدور ویزای کانادا تصمیم‌گیری کند؛ بنابراین، یک وکیل حرفه‌ای مهاجرت به کانادا هرگز درباره اخذ ۱۰۰ درصدی ویزای کانادا به شما تضمینی نخواهد داد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به تمام سوالات شما پاسخ دهد. موسسه مهاجرتی افق فرشتگان که بر روی این زمینه تمرکز دارد ، تمام آخرین قوانین مهاجرت را می شناسد و با بهترین وکلای مهاجرت در تماس است. بنابراین برخورداری از خدمات یک موسسه مهاجرتی معتبر در تهران که بتواند مجموعه ای خدمات مهاجرتی را از طریق مشاوران و وکلای حرفه ای و مجرب خود در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار دهد، امتیاز بزرگی است که شانس موفقیت متقاضیان را چندین برابر می نماید. موسسه مهاجرتی تراست در تهران در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به متقاضیان، پروسه سخت مهاجرت را به مسیری دل‌چسب و آسان تبدیل نماید. زمانی که شما برای گرفتن وکیل مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنید، لازم است که هر شخص یا مشاوری که انتخاب می‌کنید از طرف مشاوران سازمان مهاجرت کانادا دارای مجوز و یا وکیل رسمی دارای مجوز قانونی باشد.

راه‌حل این مشکل، صحبت‌کردن با فردی است که قبلاً این مسیر را طی کرده است. کانادا از استان هایی تشکیل شده است که برای زندگی بسیار مناسب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برخی از موسسات حقوقی که فاقد دانش مکفی می باشند و عاری از هرگونه تعهد در این زمینه، با تـظاهر به امور وکلاتی امـکان انتخاب صحیح را از متقاضیان سلـب نمـوده اند.

پنج شعبه ما در کشورهای کانادا و امریکا و ایران است و ما پیشتاز و صاحب سبک در ارائه خدمات جامع حقوقی و مهاجرتی به شرکت‌های بین المللی در تامین اهداف توسعه آنها در کانادا هستیم. با این وجود نکته مهمی که در مورد وکلای مهاجرتی وجود دارد آن است که متقاضیان مهاجرت چگونه می توانند یک وکیل مهاجرتی خوب انتخاب کنند . وکیل مهاجرت با در نظر گرفتن شرایط و علایق مهاجر به وی در انتخاب یکی از راه های مهاجرت مانند تحصیل ، کار، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری و … کمک و مشاوره می دهد. وکیل مهاجرت به شخصی گفته می شود که دارای مدرک حقوق و دارای مجوز رسمی و معتبر قانونی می باشد.

نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا

با توجه به این که موسسه مهاجرتی تراست به صورت تخصصی خدمات مهاجرت به کانادا را ارائه می‌دهد به جرائت می‌توان گفت این وب سایت کامل‌ترین مرجع فارسی زبان در حوزه ارائه اطلاعات مهاجرت، تحصیل، کار و زندگی در کاناداست. به روزترین اخبار مهاجرت کانادا، قوانین اخذ ویزا و روش های مهاجرتی کانادا را در می‌توانید در وب سایت موسسه تراست دنبال کنید. تراست از ابتدای تا انتهای پروسه‌ی مهاجرت همراه شماست تا بتوانید آینده موفق خود را رقم بزنید. این موسسه ایرانی با مدیریت دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران جهت ارائه خدمات مهاجرتی اداره می‌شود. موسسه آپلو با دارا بودن تیمی حرفه‌ای و وکلای رسمی در کشور کانادا تمام تلاش خود را می‌کند تا منحصر بفردترین خدمات را برای اخذ انواع ویزای مهاجرتی ارائه نماید. شما می‌توانید برای مشاوره وارد سایت اپلو شوید و با ارسال فرم ارزیابی سوالات خود را بپرسید و در سریعترین زمان پاسخ دریافت کنید.