ولز فارگو – استخدام کند می شود، اما در حال سقوط نیست


اشتراک گذاری:

ما همچنان انتظار داریم که FOMC نرخ وجوه فدرال را 25 واحد در ثانیه در 3 می افزایش دهد زیرا روند تورم هنوز به طور قانع کننده ای پایین نرفته است.

با توجه به اینکه اثرات سخت‌تر شدن سیاست‌ها تا به امروز به وضوح به بازار کار نفوذ کرده است، ممکن است ثابت شود که این افزایش نهایی این چرخه است زیرا FOMC متقاعدتر می‌شود که اقتصاد به اندازه کافی نرم می‌شود تا تورم را محکم در مسیر نزولی نگه دارد. ”


منبع: https://www.fxstreet.com/news/us-hiring-is-slowing-but-not-collapsing-wells-fargo-202304071440

گزارش اشتغال را می توان به فهرست رو به رشد شاخص هایی اضافه کرد که نشان می دهد بازار کار به طور جهت دار در حال نرم شدن است. در حالی که سطح بسیاری از شاخص‌های بازار کار چشمگیر باقی مانده است، جهت ضعیف‌تر نشان می‌دهد که FOMC پایان چرخه انقباض را در چشمان خود دارد.

داده های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه مارس 236000 شغل ایجاد کرده است که کمترین افزایش در طی دو سال گذشته است. تحلیلگران ولز فارگو خاطرنشان می‌کنند که این همان نوع گزارش اشتغال است که آنها معتقدند فدرال رزرو می‌خواهد ببیند: رشد شغل به شیوه‌ای منظم کند می‌شود، عرضه نیروی کار افزایش می‌یابد و رشد دستمزد به نرخ‌هایی نزدیک‌تر می‌شود که با نرخ‌های ۲ بانک مرکزی مطابقت دارد. درصد تورم هدف آنها انتظار داشتند که نرخ بهره در ماه می 25 واحد در ثانیه افزایش یابد، احتمالاً آخرین مورد.

رشد شغلی از گرم به گرم کند می شود