نحوه ثبت نام کوینکس Coinex ورود به صرافی کوینکس کوینکس فارسی

نحوه مخفی کردن اپلیکیشن در اندروید ؛ راه…بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ [آموزش تصو…نحوه حذف بدافزار از آیفون و آیپد [+آموزش…نحوه حذف تبلیغات در گوگل کروم در کامپیوت…تاثیرات کنکور دو مرحله‌ای بر دانش‌آموزان… ارز هایی مانند ترون، ریپل، EOS و کاردانو بسیار سریع منتقل میشند و هزینه انتقال کمی دارند و میشه داخل کوینکس واریز کنید. همانطور که گفتیم این صرافی برای دسترسی بهتر و سریعتر، اپلیکیشن‌ مخصوصی را در اختیار کاربران اندروید و IOS قرار داده است تا افراد بتوانند در هر کجا و در هر زمانی با کمک این اپلیکیشن به معاملات خود بپردازند. اگر کوینکس را از طریق سایت الکسا بررسی کنیم، رتبه 140 در بین سایت های داخلی کشورمان را دارد، یعنی ایرانی های زیادی از این سایت استفاده می کنند. ما با سیستم انطباق تجارت انحصاری و تجربه کاربری عالی خود ،به ایجاد یک ارز مبادله ای بسیار امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی اختصاص داده ایم. مثلا مقدار واریز به اتریوم ٪۱ اتریوم است اگر کمتر از این میزان باشد قابل برداشت و یا برگشت نمی باشد و بعد از چند دقیقه تراکنش تایید و ارز واردحسابتان می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

نحوه ثبت نام کوینکس Coinex ورود به صرافی کوینکس کوینکس فارسی

وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند Wallet واقع در نوار جستجو بزنید. در این روش شما سفارش خرید و فروش خود را با ریز مشخصات شامل میزان و قیمت مشخص می کنید و هنگامی که سفارشی به همان میزان و قیمت ثبت شد‌ سفارش شما نهایی می شود. صرافی کوینکس آپشن های گوناگونی برای ترید در نظر گرفته است.

تحلیل تکنیکال ۵ ارز تحلیلی منتخب هفته چهارم شهریور

می‌توانید دارایی ‌های دیجیتال خود را از طریق آدرس آنها به پلتفرم ‌ها یا کیف پول‌ های دیجیتال انتقال دهید. آدرس را از پلتفرم خارجی یا کیف پول کپی کنید و آن را در قسمت آدرس برداشت در کوینکس قرار دهید تا برداشت کامل شود. کاربرانی که حجم معاملات بسیار بالایی در ماه دارند (از 10 میلیون دلار شروع می‌شود) می‌توانند از تخفیف‌های اضافی برای سطوح مختلف بازاریابی نقطه‌ ای برخوردار شوند.

بازارهای مالی جایگاه مهم و جذابی برای کسب درآمد و تولید ثروت محسوب می شوند. ریسک و خطری که جز با مسلح بودن به دانش و کسب مهارت در معامله قابل کنترل نمی باشد. این صرافی از 279 رمز ارز بازار پشتیبانی میکند که یکی از این رمز ارزها توکن خود صرافی با نام CET هستش که خودم یکی از هولدرهای این توکن هستم و روز به روز به تعداد داراییم می افزایم. تمام این دلایل باعث شده است که این صرافی تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگر مراکز مبادله رمزارزها در جهان شود.

رشد بی سابقه قیمت بیت کوین سندی بر صحت این سخن می باشد.

این صرافی برای امنیت بیشتر از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کند. این احراز هویت احتمال هک شدن حساب کاربران را بسیار پایین می آورد. تا کنون از هک شدن حساب ها در این صرافی گزارشی دریافت نشده است.

به سایت مراجعه فرمایید و در گوشه بالا سمت چپ روی “English/USD” کلیک کنید و از منویی که باز می شود، زبان فارسی را انتخاب کنید. پس از ارسال درخواست برداشت، یک ایمیل سیستمی با عنوان【CoinEx】برای تایید درخواست برداشت، دریافت خواهید کرد. پس از گذراندن گام‌های بالا، وضعیت تایید شناسه با عنوان «تایید ارائه شده برای حسابرسی» نشان داده می‌شود و نتیجه در عرض ۲۴ ساعت به ایمیل شما ارسال می‌گردد. تایید اعتبار شناسه فقط برای حساب کوینکسروی سقف برداشت ۲۴ ساعته تاثیر می‌گذارد و در استفاده از دیگر قابلیت‌های«CoinEx»بی‌تاثیر است. به طور کلی صرافی بای بیت یک بستر شفاف، قابل اعتماد و کارآمد برای انجام معاملات رمزنگاری شده محسوب می‌شود.

برای ارتقا یافتن به این سطح، باید احراز هویت انجام شود. به طوری که باید پاسپورت یا یک مدرک معتبر هویتی دیگر خود را اسکن کرده و آن را در سایت بارگزاری نمایید. آن‌گاه در این سطح می‌توانید روزانه تا یک میلیون دلار برداشت داشته باشید.

اتصال Google Authenticator به حساب صرافی کوینکس

بهتر است نرم افزار تغییردهنده آیپی مورد نیاز خود را خریداری کنید، زیرا نرم افزار های تغییردهنده آیپی رایگان امنیت کافی ندارند. پس از توجه به اقدامات احتیاطی می توانید از نکات آورده شده در فیلم آموزش ثبت نام کوینکس بهره مند شوید. خرید و معامله ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن بوده و به دلیل مزایایی که نسبت به ارز های فیات دارند ، روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. رشد بی سابقه قیمت بیت کوین سندی بر صحت این سخن می باشد. سایت آموزشی ایتسکا در زمینه بازار های سرمایه گذاری داخلی و خارجی فعالیت داشته و سعی دارد دانشجویانی خبره در این زمینه تربیت کند.